Alles over vakanties op én met de fiets

Marmotte 2009

puzo
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 dec 2008 10:26

puzo 12 dec 2008 10:40

Sinds enkele dagen lukt het niet meer om in te loggen op de server van de organisatoren van o.a. de Marmotte, nl www.sportcommunication.com
Ik heb dit althans geprobeerd vanop verschillende pc's.
Dit is evenwel nodig om te kunnen inschrijven (toch online, maar ook per brief, aangezien het formulier van op deze website moet gedownload worden).
Hoe is dit bij jullie? Weet iemand raad?

pils
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 14 okt 2008 13:50

pils 12 dec 2008 11:11

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat je je vanaf morgen in kan schrijven. Misschien een update van de site of iets?

Ik heb me in ieder geval ingeschreven via En-route. Kost iets meer geloof ik, maar dan hoef je het zelf niet allemaal te regelen.

Misschien leuk om hier een lijstje te maken van degene die La Marmotte 2009 gaan fietsen?

Deelnemers La Marmotte 2009:

- Puzo
- Pils
Democratie is de dictatuur van de meerderheid

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 12 dec 2008 12:12

[quote="puzo"]Sinds enkele dagen lukt het niet meer om in te loggen op de server van de organisatoren van o.a. de Marmotte, nl www.sportcommunication.com
Ik heb dit althans geprobeerd vanop verschillende pc's.
Dit is evenwel nodig om te kunnen inschrijven (toch online, maar ook per brief, aangezien het formulier van op deze website moet gedownload worden).
Hoe is dit bij jullie? Weet iemand raad?
[/quote]

Je kunt nog maaaaandenlang inschrijven en morgen zal de site wel weer beschikbaar zijn met het programma van 2009.

Doe zelf ook mee is de bedoeling.

Gebruikersavatar
jakkel
Forum-lid
Berichten: 2260
Lid geworden op: 05 dec 2008 13:33

Gebruikersavatar jakkel 12 dec 2008 12:23

[quote="Pils"]Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat je je vanaf morgen in kan schrijven. Misschien een update van de site of iets?

Ik heb me in ieder geval ingeschreven via En-route. Kost iets meer geloof ik, maar dan hoef je het zelf niet allemaal te regelen.

Misschien leuk om hier een lijstje te maken van degene die La Marmotte 2009 gaan fietsen?

Deelnemers La Marmotte 2009:

- Puzo
- Pils[/quote]

Ik ga 'm normaal gezien weer rijden. Veel zal afhangen van het weer, daarom zal ik mij ook pas inschrijven de dag voordien. Hoe ik me voel zal ook een rol gaan spelen. Want we rijden met de fiets van België naar Bourg d'Oisans.
Ik zal al maar beginnen te trainen.

:/

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 12 dec 2008 12:46

Zo, da's een ambitieus maar óók een heel leuk plan.

Een voordeel van zo'n reis er naar toe is dat je sowieso al een hele leuke tijd hebt. Of de Marmotte dan helemaal gaat zoals je wilt is veel minder belangrijk. Het zal je vakantie in ieder geval niet verpesten.

venga_
Forum-lid
Berichten: 65
Lid geworden op: 25 sep 2008 12:05

venga_ 12 dec 2008 13:07

Wat is het voordeel/nadeel van Enroute (zonder uiteraard het regelen van de accomodatie)? Is een inschrijving via de organisatie zelf veel gedoe?

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 12 dec 2008 13:10

[quote="Venga!"]Wat is het voordeel/nadeel van Enroute (zonder uiteraard het regelen van de accomodatie)? Is een inschrijving via de organisatie zelf veel gedoe?[/quote]

Enroute is duurder, maar je bent meen ik wel verzekerd van een plek in het eerste startvak. Inschrijven via de organisatie zelf is erg makkelijk. Je kunt alles via de website regelen. En hoe eerder je je inschrijft, hoe verder vooraan je mag starten.

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 12 dec 2008 16:21

ER verkoopt niet voor het 1e startvak. Hooguit voor het 2e. Als je het jezelf gemakkelijk wilt maken koop je bij ER en anders doe je het zelf en bespaar je 8 euro.

pils
Forum-lid
Berichten: 121
Lid geworden op: 14 okt 2008 13:50

pils 12 dec 2008 16:28

Perik bedoelt waarschijnlijk het 1e vak na het ‘wedstrijdvak’ (de eerste 400 startplaatsen). Daar heb je wel degelijk een plaats als je via En-Route boekt.
Democratie is de dictatuur van de meerderheid

fingerz
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 dec 2008 22:28

fingerz 12 dec 2008 16:33

Zelf inschrijven is iig niet erg moeilijk. Let er wel op dat je ook een sportkeuring nodig hebt (die ze overigens dit jaar niet hebben gecontroleerd). Verder is vooraan starten leuk, maar het starten gaat in tijdvakken dus veel last van achteraan starten heb je niet en je zult zien dat je op de eerste beklimming al duideijke verschuivingen krijgt.
Fingerz

puzo
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 dec 2008 10:26

puzo 12 dec 2008 20:32

Nu we het toch over de Marmotte hebben. Ik ben zinnens in 2009 die te rijden, maar vraag me af of er onderweg voldoende bevoorrading voorzien is, of moet men zelf van bij start zijn eigen voeding en drank in voldoende hoeveelheid meenemen?

Gebruikersavatar
Arjan
Forum-lid
Berichten: 771
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:55

Gebruikersavatar Arjan 12 dec 2008 20:38

Ga na een aantal jaren afwezigheid in de Marmotte toch weer meedoen. Ik heb lang getwijfeld. De dag ervoor breken de zenuwen mij altijd op. Maar dit jaar heb ik een mooi jaar achter de rug met een mooie Trois Ballons. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus ga ik voor de zesde keer de Marmotte doen.
De laatste keer dat ik hem reed ging de route nog over de Croix du Fer. Ben benieuwd of de route over de Glandon nog wat uitmaakt.
Ik heb mij ingeschreven via En Route, zoals altijd. Ik heb alleen nog geen bevestiging ontvangen maar die zou eraan komen.

Plaats reactie