Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

cql
Forum-lid

cql 28 jun 2009 00:59

Setje zonda's gekocht van mike36. Dik in orde met wieltassen erbij, en een heel aagenaam/correct persoon! Niets dan lof! :)

franskem
Forum-lid

franskem 08 jul 2009 08:20

Van performancet een Polar CS200CAD gekocht, maar er miste een aantal spullen (bevestigingsrubber voor de teller, magneet voor de cadansmeting).
Hem hierover PB gestuurd, maar nog niets ontvangen.
Jammer, is allemaal wel nieuw te bestellen, maar voor 95 euro hoop je toch dat Alles er is.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 09 jul 2009 19:05

Stuur + pen gekocht van Erikvdn en prima geregeld, geld overgemaakt en het pakketje de andere dag in huis. Bovendien keurig verpakt!
Grotte klasse.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

vincenth
Forum-lid
Contact

vincenth 15 jul 2009 18:52

Heb een custom Oakley Radar gekocht van Stefan en ben erg tevreden.
Nette communicatie per mail, flexibel, keurig verpakt en snel aangetekend verzonden.
En een erg mooie bril natuurlijk! ;-)
Tita Gazelle V8
Afbeelding

reason
Forum-lid

reason 06 aug 2009 23:58

[quote="soloistcarbon"]Ik heb van T.OBD een Tune varbon zadel gekocht, alleen zit er 1 scheur in in de achterkant en NOG 1 op het zitvlak zelf...

Ik heb hem vaak ge-emailt en Pb't, maar hij reageert ineens niet meer.

Tegelijk heb ik zero gravity remmen gekocht, waarvan de achterrem niet lekker pakt (men zegt dat het heel fijngevoelig is in de afstelling, maar meerdere FM'ers hebben al aangegeven dat de spanning op de veer niet meer klopt)

Beetje jammer dat er helemaal geen bericht meer terugkomt. Heb zn homepage wel weten te achterhalen en ik heb zn adres, maar om t nou ze terug te sturen....

Jammer[/quote]

En? Heb je inmiddels iets kunnen regelen met de verkoper? Hij heeft nu enkele fietsen te koop gezet. Jou ervaring kan nuttig zijn voor anderen.

soloistcarbon
Forum-lid

soloistcarbon 07 aug 2009 00:02

Goed dat je het zegt. Inderdaad. Er is wat geregeld, nog niet opgelost, maar hij is bereidwillig en laat (al heeft het even geduurd) zijn inzet nu zien... uitkomst is nog even afwacht. Als ik meer weet, post ik het
JJ
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!

dstentler

dstentler 17 aug 2009 16:26

KCNC Snelspanners van Perik overgenomen.
Prima geregeld via PB, en zeer snel ontvangen!

elwoot
Forum-lid

elwoot 25 aug 2009 00:42

Koga Pro Racer van biker-sander overgenomen, na me speciaal op dit geweldige forum te hebben geregistreerd. Was allemaal dik in orde! Prima verkoper.

jackiejunior
Forum-lid

jackiejunior 25 aug 2009 19:58

Edge wielset van marcobos overgenomen, halve dag bij hem over de vloer gweest: prima gastheer en de spullen helemaal goed.

Van soloistcarbon (Jelle) Cervelo frameset gekocht: ook deze meneer is een hele goede gastheer en reageert per direct op mailtjes. Heb tevens van zijn computer gebruik mogen maken om via internet te kunnen betalen....;-) prima.
CyclistForum Luxembourg

tinn
Forum-lid

tinn 25 aug 2009 20:36

[quote="Jackiejunior"]Edge wielset van marcobos overgenomen, halve dag bij hem over de vloer gweest: prima gastheer en de spullen helemaal goed.

Van soloistcarbon (Jelle) Cervelo frameset gekocht: ook deze meneer is een hele goede gastheer en reageert per direct op mailtjes. Heb tevens van zijn computer gebruik mogen maken om via internet te kunnen betalen....;-) prima. [/quote]

Maar Jackiejunior, jij kan er ook wat van.

Ik kocht laatst van Jackiejunior een schitterende shimano wielset (de WH7850). Nauwelijks gebruikt voor een prima prijs. Snel en goed zaken gedaan en gelijk een rondleiding gekregen in zijn (fiets-)schatkamer. Smullen.
Kortom, Jackiejunior? Een eerlijke zakenman met smaak.
Leef! Fiets!

soloistcarbon
Forum-lid

soloistcarbon 25 aug 2009 20:39

psies!!
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!

michielh
Forum-lid

michielh 26 aug 2009 00:18

Vandaag van MarcMarc een paar Look Keo plaatjes ontvangen tegen enkel de verzendkosten.

Goed verpakt en plaatjes waren nieuw. Top!
Raalte - Nijmegen - Tiel

Plaats reactie