Een marktplaats voor wielren-achtige zaken.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 25 dec 2008 11:11

Begin dit topic meer een 'kliklijn' te vinden terwijl dit waarschijnlijk niet de bedoeling was toen het ooit oorspronkelijk begon. Je krijgt alleen nu de 'slechte' ervaringen breed uitgemeten te lezen waar ook nog eens buitenstaanders zich mee gaan bemoeien die puur reageren gevoed door het standpunt van de 'klager' maar de andere kant van de zaak niet 'gehoord' hebben. Er zullen wellicht honderden positieve ervaringen tussen forumleden zijn maar die worden hier niet neergezet omdat ze gewoon correct en netjes zijn afgehandeld, zoal het natuurlijk hoort. Mocht je om welke reden dan ook je pm niet kunnen checken gedurende een paar dagen, sta je dan gelijk hier te boek als 'negatief' ? en kun / moet je jezelf gaan verantwoorden naar iedereen toe, als de koper zijn relaas in dit topic zou doen? Uitzonderingen daargelaten lijkt me dit een ontwikkeling die forummers onderling moeten zien te vermijden. Jm2cents.....

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 25 dec 2008 11:25

Ben er vast een aantal vergeten, maar heb iig positieve ervaringen met davidtwc, Amclassic-fan en TiesT.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

pjotr
Forum-lid
Berichten: 947
Lid geworden op: 19 aug 2005 21:54

pjotr 25 dec 2008 12:01

[quote="Davidtwc"]Pakket is al weg en er staat een verassing op zijn bankrekening. [/quote]

Hij is nu ze hele bankrekening kwijt?!:P
Anti-Spacers!

isaac52
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 sep 2008 20:01

isaac52 25 dec 2008 12:30

Pat, je hebt ook gelijk. Het moet geen kliklijn worden, maar er is wel een verschil tussen twee dagen en twee weken niets laten horen. Het is nu gisteravond geregeld, dus prima. Verder heb ik ook met veel mensen positieve ervaringen, dus dit platform blijft gewoon top voor mooie koopjes!

kestrelfreak
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 okt 2008 20:45

kestrelfreak 25 dec 2008 14:47

[quote="b l a f f y"][quote="Kestrelfreak"]Dank voor de reactie. Telefoonnummer had ik niet gevraagd daar het om niet om een groot bedrag ging. Ik heb hem via email nog 2 dagen respijt gegeven voordat ik de mods wil inschakelen.[/quote]

En opgelost ?[/quote]

Inmiddels heeft de verkoper zich gemeld via de mail en laten weten dat het onderweg is. Ik heb het nog niet ontvangen, maar dat zal te maken hebben met de kerstdrukte.
Zijn hier nog Kestrel liefhebbers?

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 5947
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 25 dec 2008 16:44

[quote="Kestrelfreak"]

Inmiddels heeft de verkoper zich gemeld via de mail en laten weten dat het onderweg is. Ik heb het nog niet ontvangen, maar dat zal te maken hebben met de kerstdrukte.[/quote]

Beetje te lang wachten of niet soms.

Ik zelf heb diverse malen verkocht en gekocht via het forum. Ik heb nog geen klachten gehad voor de verkochte artikelen , en ook nog geen klachten over verkopende partijen.

Als ik iets verkoop doe ik het direct op de post zodra het geld er is en stuur dan een track en trace code via de mail naar de ontvanger.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

kestrelfreak
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 28 okt 2008 20:45

kestrelfreak 26 dec 2008 11:43

Het heeft inderdaad te lang geduurd, maar het meest storend vind ik het feit dat hij op een gegeven moment helemaal niet meer reageerde op PBs. Als hij gewoon had laten weten dat het ff ging duren had ik me wsch nergens druk om gemaakt.
Zijn hier nog Kestrel liefhebbers?

Gebruikersavatar
ferry1982
Forum-lid
Berichten: 1401
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:53

Gebruikersavatar ferry1982 09 jan 2009 16:23

Maurice krijgt van mij een dikke + erbij. Heeft het uiteindelijk niet in de buurt maar zelfs op mijn werk afgeleverd. Hartstikke bedankt

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 09 jan 2009 16:53

Franskarel krijgt een dikke + omdat hij sneller verstuurt dan ik kan betalen, Patmaessen ook een dikke + omdat hij sneller betaalt dan ik kan versturen...
Corniel krijgt een ++ omdat persoonlijk contact altijd aardig is bij het zakendoen (daar kunnen de vorige twee natuurlijk niet aan doen als ze in het verre Limburg wonen ;) )
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 09 jan 2009 19:29

En de zwarten weer een dikke pluim omdat de doos 'bijna' mooier was dan het zadel zelf ;) en zo kan ik nog wel even door gaan.
Denk dat het gross van ons op een leuke en normale manier zaken met elkaar doet zonder het onderste uit de kan te willen.
Het gaat hier iets anders aan toe dan op de markt (plaats) of dergelijke sites. Wellicht dat dit topic uit zijn verband getrokken is en om nu iedereen waar je ook leuk mee gedeald hebt een dikke veer in de overbekende plek te steken gaat me te ver. Is eerder gewoon een stukje fatsoen onderling. Mijn 2cts.

soloistcarbon
Forum-lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 11 nov 2008 17:05

soloistcarbon 15 mei 2009 00:55

Ik heb van T.OBD een Tune varbon zadel gekocht, alleen zit er 1 scheur in in de achterkant en NOG 1 op het zitvlak zelf...

Ik heb hem vaak ge-emailt en Pb't, maar hij reageert ineens niet meer.

Tegelijk heb ik zero gravity remmen gekocht, waarvan de achterrem niet lekker pakt (men zegt dat het heel fijngevoelig is in de afstelling, maar meerdere FM'ers hebben al aangegeven dat de spanning op de veer niet meer klopt)

Beetje jammer dat er helemaal geen bericht meer terugkomt. Heb zn homepage wel weten te achterhalen en ik heb zn adres, maar om t nou ze terug te sturen....

Jammer
cervelo soloist frame, slc-sl, ultegra, lightweight genII, zipp 404 en 303, storck powerarm, tune concorde, sonic csx, racelite2, zero gravity ti, en nog wat meer carbon… en sinds kort… P3C, me happy!!!

20veetee
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 28 jun 2005 02:11

20veetee 15 mei 2009 12:29

Gisteren keurig mijn spulletjes ontvangen van Sharkman. Dikke prima.

Plaats reactie