Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 feb 2009 00:58

"eeuwen ouwe koeien", zaken die afgelopen jaar nog voorgevallen zijn vind ik daar nu niet bepaald onder vallen. Als we 't nu over 10 jaar geleden hadden had ik je volledig gelijk gegeven, maar nog geen jaar geleden is toch niet echt lang geleden?
Maar goed alles wat Vos doet is zo'n beetje heilig bij jouw, net als je Mavic wielen daar mag ook niemand een andere mening over hebben. Jij vind alles in kapitalen zeker ook fijn lezen?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

lonned
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 okt 2007 12:24

lonned 05 feb 2009 10:59

Wil hier toch ook wel aan toevoegen dat veel mensen positieve ervaringen met Vos hebben. Nee, het is niet een speciaalzaak die jou het beste advies zal geven. Aan de andere kant zullen de meeste mensen hun advies via bijvoorbeeld het internet krijgen en daar uiteindelijk hun voordeel mee doen. Zie ook de andere discussies op het forum hierover. Ik vind het in ieder geval niet correct om de hele tijd zo negatief over Vos te doen. De locale FM lijkt wel heilig. In een aantal gevallen zal hij dat vanuit service en kwaliteitsoogpunt ook zijn. Maar in veel andere gevallen ook niet.

Vergeet ook niet dat we het hier wel hebben over gemiddeld kwaliteitsproducten en niet de verkoop van fietsen van merk X die na twee keer trappen uitelkaar vallen.

farmer
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:56

farmer 05 feb 2009 22:06

Afgelopen zomer mijn racefiets gekocht bij Vos in Zwanenburg. Service is redelijk, maar zoals meerdere al zeiden je moet weten wat je wilt hebben. En dan kun je daar voor een zacht prijsje een goede fiets kopen. Ik heb hem destijds nieuwe fiets gekocht voor een prijs, daar krijg je op markplaats.nl niet eens dezelfde fiets tweedehands voor.

Kortom prijstechnisch is een ritje naar Zwanenburg wel aantrekkelijk als je weet wat je wilt hebben.
Rose Carbon Pro RS 4400 2011
Specialized Langster New York 2009

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4386
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 06 feb 2009 09:26

Vos verkoopt idd goed materiaal alleen moet je van te voren weten wat je precies wilt hebben.

Ik heb veel Pina's gezien die afgemonteerd waren met Shimano. Ik had altijd gedacht dat deze afgemonteerd waren met Camp?

Worden deze gekocht via de tussenhandel die dit weer zelf afmonteren of komen deze frames met shim uit de fabriek van Pina?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

mspoon
Forum-lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 15 jul 2007 11:52

mspoon 06 feb 2009 10:08

Vos bouwt elk merk frame in iedere prijsklasse met elke afmontage naar keuze op.
Al wil je en prince afgebouwd met shimano Sora, dan is ook dat geen probleem.
Orbea Orca, What Else?

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4386
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 06 feb 2009 10:19

In de winkel staan tientallen Pina's afgemonteerd met Shimano. Ik denk niet dat hij dit zelf doet.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 06 feb 2009 10:42

[quote="mspoon"]Vos bouwt elk merk frame in iedere prijsklasse met elke afmontage naar keuze op.
Al wil je en prince afgebouwd met shimano Sora, dan is ook dat geen probleem.
[/quote]

Ik mag toch hopen dat hij dit NIET doet!:p

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 06 feb 2009 10:46

:) Inderdaad, er zijn grensen hoor.


frigo
Forum-lid
Berichten: 802
Lid geworden op: 18 aug 2008 17:08

frigo 06 feb 2009 11:14

Jezus, wat een geneuzel (eigenlijk zou ik niet eens moeten reageren)! Ik dacht dat we de firma Vos al uitgebreid besproken hadden. Als iemand hier nog iets zinnigs over te melden heeft kan die m.i. beter aanhaken aan het bestaande topic.

Niets ten nadele van Vos, maar ik kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat we hier (wederom) te maken hebben met iemand die te veel zijn best doet om een promotie-actie op touw te zetten. Het is namelijk niet echt vermeldenswaardig dat iemand iets gekregen heeft wat die besteld heeft, toch?

Wat mij betreft mag hier een kruis over...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 06 feb 2009 11:27

Helemaal mee eens. Volgens mij zijn de standpunten omtrent Vos wel zo'n beetje uitgewisseld.

Laten we het weer gewoon over fietsen gaan hebben. Of nog beter, laten we lekker een stukkie gaan fietsen!

racingluca
Forum-lid
Berichten: 111
Lid geworden op: 12 mei 2007 21:30

racingluca 06 feb 2009 11:40

[quote="Bottecchia"]Helemaal mee eens. Volgens mij zijn de standpunten omtrent Vos wel zo'n beetje uitgewisseld.

Laten we het weer gewoon over fietsen gaan hebben. Of nog beter, laten we lekker een stukkie gaan fietsen![/quote]

Ik zou graag lekker fietsen, helaas ligt er overal ijs en pekel... ;)
Built for speed and driven by passion

cornelis
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 27 jun 2006 22:38

cornelis 06 feb 2009 22:49

[quote="Racing Luca"][quote="Bottecchia"]Helemaal mee eens. Volgens mij zijn de standpunten omtrent Vos wel zo'n beetje uitgewisseld.

Laten we het weer gewoon over fietsen gaan hebben. Of nog beter, laten we lekker een stukkie gaan fietsen![/quote]

Ik zou graag lekker fietsen, helaas ligt er overal ijs en pekel... ;)[/quote]

Bij jullie misschien, maar hier in de omgeving van R'dam niet, hoor!

Plaats reactie