Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Campagnolo Bullet 2012 wielen

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 01 mei 2011 11:34

Het blijft sinds 1 april bijzonder stil rond deze wielen. Ze staan op marktplaats maar geen enkel ander forum hint zelfs maar over hun bestaan.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

frankc
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2011 07:33

frankc 02 mei 2011 21:14

Timo 2.0 schreef:Het blijft sinds 1 april bijzonder stil rond deze wielen. Ze staan op marktplaats maar geen enkel ander forum hint zelfs maar over hun bestaan.


Volgens mij heten de nieuwe Campa wielen toch weer Bora en niet Bullet...

http://www.campagnolo.com/jsp/en/newsde ... atid_3.jsp
Frank

poulain
Forum-lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 22 mar 2011 21:04

poulain 02 mei 2011 22:08

Maar klopt dat wel? De eerste post van Adroit laat carbon wielen met aluminium velgranden zien. Deze Bora's zijn zo te zien full carbon.

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 03 mei 2011 00:34

Inderdaad, Bora's zijn totaal andere wielen. Full carbon en voor tubes. Blijft een raadsel dat probikeshop de enige op de wereld lijkt te zijn die van deze wielen afweet.
Die donkere stickers vind ik trouwens wel mooi, ook op de nieuwe Racing Zero's.

Gebruikersavatar
franklin
Forum-lid
Berichten: 603
Lid geworden op: 12 okt 2009 01:16

Gebruikersavatar franklin 03 mei 2011 01:49

Denk dat het een grap is. Bullet en Campa is een combinatie die wel bestaat, maar dan met shifters. Iemand hier die Chinees kan lezen? Enige wat te vinden was over Bullet wielen was deze pagina en daar staat een schaterlachende smiley bij dus vrees dat ze daar ok een grap maken over deze zogenaamde Bullet wielen

Wie dit kan lezen mag het voor ons vertalen
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 03 mei 2011 11:12

Er staat niets bijzonders. Het is een persoonlijk blogje en de man weet niet zeker of ze ooit verkocht worden (ik kan Han Chinees lezen ja; wel met hulp van de Chrome vertaler).

gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 04 mei 2011 00:26

Franklin schreef:Denk dat het een grap is. Bullet en Campa is een combinatie die wel bestaat, maar dan met shifters. Iemand hier die Chinees kan lezen? Enige wat te vinden was over Bullet wielen was deze pagina en daar staat een schaterlachende smiley bij dus vrees dat ze daar ok een grap maken over deze zogenaamde Bullet wielen

Wie dit kan lezen mag het voor ons vertalen


Even alle delen door babelfish gehaald dan komt er dit uit:

2012......CAMPAGNOLO BULLET WHEELS "The spy illuminates "

Classification: Bicycle high-quality goods The aluminum cincture group anticipated that hugs!!

CAMPAGNOLO BULLET 50 Aluminum cincture group

EN ONDER DE FOTO'S

Can sell??!! Also indefinite ....... But has the spy according to run at least!! Looks at for everybody ..... Anticipated that hugs!!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 04 mei 2011 11:37

De Bullet gaat zeker in het programma komen, het is geen 1 aprilgrap geweest.
Er is echter nog geen officiele introductie geweest van Campagnolo.
Verwacht wordt dat ze in Friedigshafen getoond gaan worden dit jaar en dat de uitlevering daarna zal gaan plaatsvinden. Momenteel zijn er alleen nog wat prototypes.
"Try not. Do or do not......there is no try"

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 04 mei 2011 16:14

andromeda schreef:De Bullet gaat zeker in het programma komen, het is geen 1 aprilgrap geweest.
Er is echter nog geen officiele introductie geweest van Campagnolo.
Verwacht wordt dat ze in Friedigshafen getoond gaan worden dit jaar en dat de uitlevering daarna zal gaan plaatsvinden. Momenteel zijn er alleen nog wat prototypes.

Leuk! Maar ben wel benieuwd hoe het dan komt dat alleen jij en androit dat weten en verder niemand op de verschillende (internationale) fora erover is begonnen? ;)

Met dark label stickers valt de lelijkheid van het ontwerp minder op (en ze kunnen er vast wel af) en met de prijs van de 50mm waarmee probikeshop adverteert zijn ze zeer concurrerend geprijsd. Ik kan me niet voorstellen dat Campa slechte wielen op de markt brengt dus tenzij ze over de 2kg gaan zullen deze menig shortlistje gaan aanvoeren ten koste van Cosmic, RS80/DA en Kuiper/andere Gigantex.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 04 mei 2011 21:59

Er zijn zeer waarschijnlijk meer mensen die het weten maar aangezien de officiele introductie nog niet is geweest en er dus niets bekend is mbt specificaties heeft het weinig zin om erover te beginnen.

Het is door één enkele distributeur in Belgie op de site geplaatst en dat moeten meerdere dealers gezien hebben (zoals ook Androit en ik) maar zoals ik aangaf is er niets bekend dus heeft het in mijn ogen weinig zin om er melding van te maken.

Ik heb alleen even gebeld met wat mensen om het fijne er van te weten te komen.
"Try not. Do or do not......there is no try"

beaker
Forum-lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 18 jan 2010 22:55

beaker 05 mei 2011 00:01


gekke_henkie
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 04 nov 2010 00:19

gekke_henkie 05 mei 2011 01:15

Ben ik de enige die de vertaalcomputers kan gebruiken op internet???


New Campagnolo 2012
We went to visit the Taipei I put them together to form campag. The new version will be released on the range. Central to deposit the same this year. Bottle was prepared to wait to have it drop offline, especially "those players Sailing - carbon wheels disciples," This year is both beautiful and lightweight wheels out new relations between Did both New BORA One and BORA TWO. (With a choice of edge 40 mm., 80 mm., 105 mm.) Half a rubber toy and then a new version that fans claim BULLET (to choose from the edge 40 mm., 80 mm., 105 mm. ) break new tires. Out reunion. I do not know the person offline ..... But remarkable Most saw it as a Centaur The new RED (nut red) if it matters more how then will report again I offline

For the price and detail shop local dealer. You or the
TCA York - Tel: 02 367 3470 to 501
. TCA Mai - or call 053 406 292 089 014 5511
TCA Road Bike - Call 081 330 8947
TCP King Bike & Sriracha, Chonburi Tel: 038-770-097.

Misschien niet 100% begrijpbaar, maar de strekking wordt duidelijk....


Ow ja, dit zijn wel de eerste duidelijke foto's

Bij de oude kon je nog twijfelen of het photoshops waren, maar deze duidelijk niet

[img=http://www.tcabike.com/webboard/index.p ... 3871;image]

[img=http://www.tcabike.com/webboard/index.p ... 3870;image][img=http://www.tcabike.com/webboard/index.p ... 3873;image]

PS: Zeker met de grijze stickers vindt ik ze echt enorm vet!!!
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”

Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3

Plaats reactie