scheur of enkel lakschade ?
Vandaag bij 't wassen van de fiets gezien dat er achteraan het bracket een scheurtje is ontstaan. Kan niet uitmaken of het de lak is dan wel een diepere scheur in het carbon zelf. Iemand enig idee op basis van de foto's ? Heb al een mailtje gestuurd aan de mannen van Canyon om eens te vragen wat ze in dit geval voorstellen. De foto krijg ik hier niet gepost (te groot) maar hier is wel een link :
http://farm4.static.flickr.com/3522/322 ... 151a_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3522/322 ... 151a_o.jpg
Vage plek... Lijkt me garantie (aangenomen dat het niet alleen lakschade is).
Ik denk dat je Canyon er even professioneel naar moet laten kijken, wat het precies is en of het carbon is beschadigd is zowat niet vast te stellen, da's een nadeel van carbon.
Ik denk dat je Canyon er even professioneel naar moet laten kijken, wat het precies is en of het carbon is beschadigd is zowat niet vast te stellen, da's een nadeel van carbon.
Ik zou Peter even mailen/bellen, ik heb geen idee wat ze in Heerlen allemaal kunnen, de afhandeling gaat sowieso via Canyon Benelux (dus via Peter).
't Lijkt me dat je hem gewoon in Heerlen kunt inleveren en dat ze het dan sowieso verder wel regelen. Maar (gelukkig) geen ervaring mee.
Je hoeft sowieso niet naar Koblenz te rijden natuurlijk, daar hebben we de post voor
't Lijkt me dat je hem gewoon in Heerlen kunt inleveren en dat ze het dan sowieso verder wel regelen. Maar (gelukkig) geen ervaring mee.
Je hoeft sowieso niet naar Koblenz te rijden natuurlijk, daar hebben we de post voor

-
- Forum-lid HC
Is de lak, vroeg of laat krijgen alle witte canyons hiermee te maken (voornamelijk de versies met de metallic witte lak).
Gewoon naar Heerlen mailen en vervolgens opsturen. Service is goed en in Duitsland zullen ze of overspuiten of een nieuw frame voor je regelen.
Gewoon naar Heerlen mailen en vervolgens opsturen. Service is goed en in Duitsland zullen ze of overspuiten of een nieuw frame voor je regelen.
-
- Forum-lid HC
Heb ik ook bij mijn cube frame (ook witte lak) Waarschijnlijk zitten er in elk carbon frame dit soort scheurtjes. Maar je ziet ze alleen in wit of hele lichte kleuren
Ben zelf niet zo bang dat het een carbon scheurtje is, dan springt de lak er meestal af. Ik heb er zelf nog niet naar laten kijken, zit er nu eem jaartje, als ik een keer bij de lbs laat ik er wel naar kijken.
Ben zelf niet zo bang dat het een carbon scheurtje is, dan springt de lak er meestal af. Ik heb er zelf nog niet naar laten kijken, zit er nu eem jaartje, als ik een keer bij de lbs laat ik er wel naar kijken.
-
- Forum-lid HC
Bij wit is de laagdikte bijna 2x zo groot als bij zwart. Overingens komen dit soort scheurtjes ook voor bij rood en blauw maar dan vallen ze een stuk minder op/