computergame
Met de nieuwste procycling heb ik geen ervaring, maar wel met een oudere versie van een paar jaar geleden. Mijn ervaring is dat het enorm uitgebreid is waarbij je echt alles zelf kan kiezen. Welk merk wielen, helm, onderdelen, fietsenmerk, etc. Dat was erg leuk om uit te zoeken, maar de koers ook controleren als ploegleider bleek vrij onmogelijk. Misschien had ik gewoon niet het geduld om me er echt in te bekwamen, maar ik vond het daarom geen succes.
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
-
wielerrevue
- Forum-lid
Prachtige game, echte aanraader.
mijn zoon van 16 is er zowat aan verslaafd
let wel erop dat je een behoorlijk up to date PC nodig hebt:
http://www.procyclingmanager.com/pagina ... -2008.html
let wel erop dat je een behoorlijk up to date PC nodig hebt:
http://www.procyclingmanager.com/pagina ... -2008.html
Jaa dit spel ken ik maar al te goed. Het is zeker een aanrader om cadeau te doen. Het is idd zo dat je wel even de tijd moet nemen om alles onder de knie te krijgen, maar het is zeker niet onmogelijk. Ik had in het begin ook niet alles door, maar ik ben in de nieuwste versie een carriére als manager/ploegleider gestart, en daarin heb ik tweemaal de Tour gewonnen met Menchov, en ook nog één maal de Vuelta. Dus het is 'te doen' om het zo te zeggen. Bovendien krijg je bij het origineel zo'n standaard info-boekje, en dat zal ook op internet te vinden zijn, en daarin staat eigenlijk alles uitgelegd.
Klik hier voor een indruk van het spelletje, en een forum daarvan met verschillende screen shots linkje website
Inderdaad erg verslavend. Een goed, redelijk realistisch spel met mooie graphics = (ziet er mooi uit met realistische belichting etc). Je merkt wel duidelijk dat 't spel van Franse bodem komt, de Franse renners winnen namelijk vaak in wedstrijden waar je in 't echt nooit een Fransman ziet winnen. Chauvinisme he....
Voor de rest een heel leuk spel mits je een goede pc hebt. Maar in mijn ogen zijn computerspellen nooit 50 of 60 euro waard dus mij zie je nooit een spel kopen...
Voor de rest een heel leuk spel mits je een goede pc hebt. Maar in mijn ogen zijn computerspellen nooit 50 of 60 euro waard dus mij zie je nooit een spel kopen...