Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Fiets gestolen

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 29 mei 2011 15:08

Zojuist op de 11-merenfietstocht-site gelezen dat er een fiets is gejat tijdens inschrijving.
Wat zijn/is dit voor (een)godvergeten &*@###figuur/en die dit doen,je zou ze ter plaatse vast binden aan een lataarnpaal met een bordje om hun nek:rolleye:
Op dat bordje ik jat graag fietsen:rolleye:wil makkelijk aan cente komen:rolleye:,maar ja dit soort praktijken mag nie:(:(.
Het schijnt om een Colnago CLX wit te gaan:(:(

gr vd n..........s:)


heb vernomen dat het ook al diverse malen gebeurt is bij kleinere toertochen in Frl
oa Princehoftocht,Lieuwe Westra Classic:rolleye::rolleye:

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 29 mei 2011 15:36

Tsja... het is een grote boze wereld waarin we leven :(

Ik neem aan dat de eigenaar z'n Colnago zijn fiets niet onbeheerd heeft achtergelaten? Want op de het (onbehoorlijke) gedrag van anderen heb je weinig invloed... wel op je eigen gedrag.

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 29 mei 2011 15:44

Wat een klootzak die dat gedaan heeft.
Gister nog met dezelfde gedachte de fiets neer gezet, maar wat moet je anders?
Je gaat er van uit dat het goed gaat, maar blijkbaar kun je dus niks meer vertrouwen.
Erg Jammer
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 29 mei 2011 15:56

[quote="H&H"]Wat een klootzak die dat gedaan heeft.
Gister nog met dezelfde gedachte de fiets neer gezet, maar wat moet je anders?[/quote]

Misschien moeten organisatoren van toertochten de inschrijving zo regelen dat onbeheerd achterlaten van je fiets niet nodig is...

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 29 mei 2011 15:59

[quote="Afrit13"]
Misschien moeten organisatoren van toertochten de inschrijving zo regelen dat onbeheerd achterlaten van je fiets niet nodig is...[/quote]

Ik vind je cynische ondertoon nogal misplaats in dit topic by the way.

diamond
Forum-lid
Berichten: 604
Lid geworden op: 10 mar 2007 20:58

diamond 29 mei 2011 16:01

[quote="Afrit13"][quote="H&H"]Wat een klootzak die dat gedaan heeft.
Gister nog met dezelfde gedachte de fiets neer gezet, maar wat moet je anders?[/quote]

Misschien moeten organisatoren van toertochten de inschrijving zo regelen dat onbeheerd achterlaten van je fiets niet nodig is...[/quote]


Hm,
de org hebben al zo weing vrijwilligers vandaag de dag,hoe wil je zo iets organiseren???

ps de fiets stond onbeheerd zoals zovelen!!!
wij hadden onze fietsen zodanig neer gezet dat wij zagen staan !!!!

Gebruikersavatar
Joseba
Forum-lid
Berichten: 2609
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:19

Gebruikersavatar Joseba 29 mei 2011 16:03

Wel eens van een micro slotje gehoord?

Het wegnemen is natuurlijk ronduit crimineel maar ik verbaas me ook over het gemak waarmee mensen stukken carbon van €5.000+ onbeheerd tegen een muurtje aan zetten om vervolgens een half uurtje koffie te gaan drinken.


HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 29 mei 2011 16:27

[quote="pinarello"]Ik vind je cynische ondertoon nogal misplaats in dit topic by the way.[/quote]

Ik ben helemaal niet cynisch, maar blijkbaar is het de werkelijkheid vandaag de dag bij een tourtocht.
Ga voor een volgende keer iets anders verzinnen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 29 mei 2011 16:29

[quote="H&H"][quote="pinarello"]Ik vind je cynische ondertoon nogal misplaats in dit topic by the way.[/quote]

Ik ben helemaal niet cynisch, maar blijkbaar is het de werkelijkheid vandaag de dag bij een tourtocht.
Ga voor een volgende keer iets anders verzinnen.[/quote]

Niet voor jouw bestemd, per ongelijk meegekwoot. Sorry.

misternochain
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 08 dec 2008 16:33

misternochain 29 mei 2011 16:33

Hier in de buurt is er een mountainbiketocht van de brandweer, en daar ga je dus gewoon met fiets naar de inschrijvingstafel. Ik snap dat dit niet overal mogelijk is, maar zolang het niet regent kunnen die inschrijvingen toch gerust buiten gebeuren, waarom altijd ergens in een cafetaria waardoor je je fiets achter moet laten.

Als je de post van afrit13 al cynisch vind. Ik heb zelf een fiets van €1600 gestolen gehad bij mij thuis. De politie doet niet anders dan de schuld in je eigen schoenen te schuiven. Je had dit kunnen, je had dat kunnen doen ... zielig
Stevens SLC Team Ultegra SL

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 29 mei 2011 16:41

Het is inderdaad ongelooflijk dat sommige niet met de handen van andermans spullen af kunnen blijven. Je leest het steeds vaker de laatste tijd.

Bij de Grenslandklassieker hebben ze een bewaakte stalling....nummertje aan je fiets en nummertje in je hand. Fiets halen en nummertjes laten zien. Werkt perfect!

Maar bij een tussenstop verlies ik mijn fiets niet uit het oog en houd ik 'm zo dicht bij me.

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 29 mei 2011 16:59

[quote="pinarello"][quote="H&H"][quote="pinarello"]Ik vind je cynische ondertoon nogal misplaats in dit topic by the way.[/quote]

Ik ben helemaal niet cynisch, maar blijkbaar is het de werkelijkheid vandaag de dag bij een tourtocht.
Ga voor een volgende keer iets anders verzinnen.[/quote]

Niet voor jouw bestemd, per ongelijk meegekwoot. Sorry.[/quote]

Ah, kan gebeuren;)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Plaats reactie