Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Fietskleding bij B-Out Bataviastad

race-newbee
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 14 jul 2009 17:57
Locatie: Almere

race-newbee 09 mei 2011 01:10

Vandaag even heen geweest. Ze gaan er steeds meer mee doen wist de verkopen (zelf ook fietser) me te vertellen. Ze hebben teamkleding en neutrale kleding. Merken die ik gezien heb: Castelli, craft, sportful en ultima. Van de meeste merken waren alle maten beschikbaar alleen van castelli kon ik alleen de kleine maten vinden. Misschien is dat ook wel niet mijn soort kleding iets te strak.. teamkleding van saxo, cervelo & leopard gezien.
je fietst wat...

Mighty Bike Mike
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 07 nov 2009 12:54

Mighty Bike Mike 14 mei 2011 17:56

Ik ga morgen naar Batavia stad en zal eens kijken of ik echt een foto kan maken.
Ik weet alleen niet hoe ik deze kan uploaden op deze site.
De laatste keer dat ik er was zal ik mooie nieuwe neutrale Castelli kleding, heb een Castelli ondershirt gekocht voor 15,-- en een thermoshirt van Sportfull voor 20,-- omdat dit een sample was.
Verder zag ik sportful hotpack hangen en nog veel kleding wat race-newbee ook al schrijft.
Zeker de moeite om eens heen te gaan.l

wtosser
Forum-lid
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 apr 2010 12:59

wtosser 17 mei 2011 19:09

Ik ben van plan dit weekend ook eens bij deze winkel te gaan kijken. Ik ben nog nooit in Bataviastad geweest, waar in het complex bevindt deze winkel zich ongeveer?

pierre69
Forum-lid
Berichten: 262
Lid geworden op: 08 aug 2010 23:54

pierre69 18 mei 2011 00:09

Staat aangegeven op de borden kan niet missen.
S-works vvor de kasseien
Specialized Marathon stumpjumper voor de mud

Gebruikersavatar
bmwpower
Forum-lid
Berichten: 598
Lid geworden op: 28 apr 2011 17:34
Locatie: Alphen aan den Rijn

Gebruikersavatar bmwpower 18 mei 2011 00:12

Dus normaliter hebben ze wel flink wat keuze op voorraad begrijp ik..??
Freude am Fahren

Giant TCR 1 '11

race-newbee
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 14 jul 2009 17:57
Locatie: Almere

race-newbee 19 mei 2011 13:04

Dat varieert altijd een beetje maar ook in mijn maat was er veel keuze, ik zelf was de beperkende factor omdat ik niet in teamkleding wil fietsen. Maar toen had ik nog keuze uit alle merken.... en dat in de maatvoering L...
je fietst wat...

Mighty Bike Mike
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 07 nov 2009 12:54

Mighty Bike Mike 19 mei 2011 16:09

wtosser schreef:Ik ben van plan dit weekend ook eens bij deze winkel te gaan kijken. Ik ben nog nooit in Bataviastad geweest, waar in het complex bevindt deze winkel zich ongeveer?


Als je door de hoofdingang naar binnen gaat zit het na ongeveer 150 m aan de linker kant tegenover de Merrell store.
Het afgelopen weekend hadden ze 3 halen 2 betalen van de kleding van Saxobank (sportfull) en Cervelo (Castelli). Scheelt een hoop geld als je een jack en broek koopt dan heb je het shirt er gratis bij en was je voor 120,-- binnen. Ook zag ik mooie sokken, overschoen en handschoentjes van Castelli (3=2) en baalde ik dat ik mijn foto toestel vergeten was. Ik heb gevraagd of ik een keer een foto mag maken en dat is geen probleem.
Je moet wel geluk hebben wat er binnen is en in welke maat. Er hingen nu veel Sportfull hotpacks voor weinig en veel mooie samples.
Ik houd jullie op de hoogte als ik weer heen ga.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4503
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 19 mei 2011 16:49

Ook nog Craft onderkleding en arm/been stukken gespot??

race-newbee
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 14 jul 2009 17:57
Locatie: Almere

race-newbee 19 mei 2011 17:12

Craft onderkleding heb ik dacht ik wel gezien....
je fietst wat...

Mighty Bike Mike
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 07 nov 2009 12:54

Mighty Bike Mike 20 mei 2011 16:20

Ja, craft onderkleding zag ik ook. Ook op het 50% korting rek. Helaas alleen maat M want daar zaten mooie dingen tussen met lange mouw, windstopper en col voor 18 euri.
Arm en beenstukken van Craft weet ik niet maar dat kan je vragen. Ik zag wel iemand armstukken van Sportfull passen.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 4503
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 20 mei 2011 21:58

Pinarello My Way schreef:Ja, craft onderkleding zag ik ook. Ook op het 50% korting rek. Helaas alleen maat M want daar zaten mooie dingen tussen met lange mouw, windstopper en col voor 18 euri.
Arm en beenstukken van Craft weet ik niet maar dat kan je vragen. Ik zag wel iemand armstukken van Sportfull passen.


Dat klinkt interessant. Misschien dat ik dit weekend even langrijd!

martijnm
Forum-lid
Berichten: 154
Lid geworden op: 17 jun 2010 11:57

martijnm 21 mei 2011 00:57

Vandaag daar geweest, en een sportful windstop vestje gekocht en sportful beenstukken...
De arm en beenstukken hadden ze onder de toonbank liggen.. dus daar moet je ff naar vragen.. niet heel veel.. 2 setjes zwarte sportful beenstukken... nu nog 1 dus :)
En wat wit en rood spul..
Ik vond het castelli spul toch nog redelijk aan de prijs... onder de adviesprijs uiteraard.. maar de cervelo spullen zijn goedkoper dan de teamloze kleding.. en ik ben nog niet uitgenodigd, dus voorlopig hou ik het liever op kleding zonder sponsors :)

Plaats reactie