Zomerhandschoen zonder veel padding
-
soilworker
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar zomerhandschoenen zonder al teveel padding. Tijdens training rijd ik zonder maar tijdens wedsrijden rijd ik altijd met. Ik vind zonder veel fijner sturen, beter gevoel. Nu zoek ik handschoenen waar niet zoveel padding in zit, het gevoel wordt daardoor veel minder plus ik kan door die dikke vulling niet zo lekker bij de rem.
Heeft iemand een suggestie wat betreft zo'n handschoen?
Soilworker
Heeft iemand een suggestie wat betreft zo'n handschoen?
Soilworker
Zonder dikke vulling lijkt me gemakkelijk te vinden. Vooral de goedkope handschoentjes hebben maar weinig vulling. Denk aan ultima handschoentjes of die flut Agu dingen...
+1 Voor Ultima
Heb net om de redenen die jij schetst andere handschoenen gekocht omdat de Ultima's die ik had, bijna geen padding hebben op een siliconen plakker na. Misschien is dit dus wél iets voor jou:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=18552
Heb net om de redenen die jij schetst andere handschoenen gekocht omdat de Ultima's die ik had, bijna geen padding hebben op een siliconen plakker na. Misschien is dit dus wél iets voor jou:
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=18552
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Als je er geen 'verstand' van hebt, zeg dan niets...Master B schreef:Zonder dikke vulling lijkt me gemakkelijk te vinden. Vooral de goedkope handschoentjes hebben maar weinig vulling. Denk aan ultima handschoentjes of die flut Agu dingen...
Ultima heeft een hele range aan handschoenen, van dik tot dun. Mijn keuze zou de volgende zijn (nog goedkoper dan het eerdere voorbeeld), Ultima Speed-2:

-
soilworker
- Forum-lid
Bedamkt voor de reacties. Ik zag onlangs Assos handschoentjes hangen en die waren eigenlijk ideaal maar daar betaal je gelijk 45 euro voor. Vind ik nogal duur voor een handschoentje. Ik ga maar eens kijken naar die Ultima's.
@Sprintbom; welke Roeckl's bedoel jij dan?
@Sprintbom; welke Roeckl's bedoel jij dan?
-
soilworker
- Forum-lid
En hier zijn ze te koop: link
Geen padding maar wel aan de prijs. Iemand ervaring met deze shop trouwens?
Geen padding maar wel aan de prijs. Iemand ervaring met deze shop trouwens?
Ik kwam gisteren de Nike Elite Performance tegen en die zaten erg lekker. Geen padding, enkel een soort van anti-slip. Heb ze niet gekocht omdat ze 35Euro kostten maar nu zie ik dat je bij Mammoet 2 paar hebt voor die prijs. Ik weet niet hoe ze verder zijn bij het fietsen.