Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Vriendelijke manier om waypoints op m'n Garmin te zetten

burd
Forum-lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 16 mar 2007 11:23

burd 17 sep 2009 14:16

Ik heb een Garmin Edge 305, met de bijbehorende (waardeloze) TrainingCenter software, maar ik gebruik Sporttracks. Wat ik nou eens graag zou willen is een vriendelijke manier om waypoints ('Locations' in Garmin-Edge-spraak) op mijn Garmin te zetten. Ik bedoel zoiets als: punten markeren op een (Google) map en dan 'synchroniseren' met de Garmin.
Het idee is dat je op die manier huizen van vrienden, bergtoppen, cafe's en waterplaatsen kan markeren en erheen kan rijden, zonder dat je er eerst moet zijn geweest.
Ik weet dat je coordinaten kan invoeren en met GPSBabel zal het ook vast kunnen, maar dat is niet echt vriendelijk. Is er iets beters te vinden?

BVD,

red_vfr
Forum-lid
Berichten: 151
Lid geworden op: 16 feb 2008 20:47

red_vfr 17 sep 2009 14:27

ja mapsource bv.

google map naar gpx

joppnl
Forum-lid
Berichten: 165
Lid geworden op: 10 mei 2009 19:45

joppnl 19 sep 2009 23:37

Ik gebruik hier Ozi-Explorer voor (programma kan heeel veel, daarom ook wel even lastig door te krijgen) in combi met TopoNL voor. Anders pm je me maar, kan ik het je een keer laten zien..

Het gaat er niet om hoe groot je tandwielen zijn.
Het gaat er om wat je er mee doet!

burd
Forum-lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 16 mar 2007 11:23

burd 25 sep 2009 13:29

In antwoord op mijn eigen bericht:
http://www.takitwithme.com/ lijkt tot nog toe het dichtste bij te komen. Waypoints aanmaken en onderhouden in Google Maps (in My Maps), URL plakken in TakItWithMe en druk op 'Upload to Garmin GPS' en hoppa: waypoints in je Garmin.

Plaats reactie