Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Contest: Ontwerp Forumkleding 2010

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 29 jan 2010 19:29

Ik vind het allemaal wel erg ingewikkeld hoor.
Gewoon lekker iedereen laten stemmen tot een bepaalde datum. Het ontwerp met de meeste stemmen wint.
Daarna kan iedereen bestellen.

c.zaballa
Forum-lid
Berichten: 1039
Lid geworden op: 12 feb 2009 12:24

c.zaballa 29 jan 2010 19:33

Je hebt wel een punt. Alleen is het voor mij het makkelijkst als ik van te voren een idee heb om hoeveel mensen het gaat.

De prijs blijft bijvoorbeeld altijd afhankelijk van het aantal deelnemers. Dus zolang ik niet weet om hoeveel mensen het gaat kan ik er ook geen exacte prijs op plakken.
Maar die gelegenheid tot het bestellen zal er na de stemmingsronde over het ontwerp uiteraard wel zijn. Immers die mensen die op een ander ontwerp hebben gekozen krijgen ook de gelegenheid om nog mee te doen.

Ik waardeer/overweeg overigens alle suggesties.
Gazelle Team TVM \'99

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 29 jan 2010 19:35

[quote="herbawife"]De Herera retro shirts zijn prachtig! Vind de rode het mooiste, maar heb een blauwe fiets, dus voor mij maakt 1.0 of 1.1 niet uit.
Even wat anders, moeten de dames het met een mannenzeem doen of is daar ook een mogelijkheid? Ik denk ook dat een mannen Small mij nog te losjes zit.
Trudie jij had de vorige forum outfit gekocht niet? Hoe zaten die maten en zeem voor jou?[/quote]

Ik had gewoon een herenzeem, maar die heb ik in al mijn fietsbroeken
Bioracer had een goede pasvorm en als ik het zo lees is bioracer nog beter geworden.
Maar over fietsbroeken heeft iedereen een andere mening.

En Bioracer kun je in veel winkels passen, dus....

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 29 jan 2010 19:35

[quote="C. Zaballa"]Je hebt wel een punt. Alleen is het voor mij het makkelijkst als ik van te voren een idee heb om hoeveel mensen het gaat.

De prijs blijft bijvoorbeeld altijd afhankelijk van het aantal deelnemers. Dus zolang ik niet weet om hoeveel mensen het gaat kan ik er ook geen exacte prijs op plakken.
Maar die gelegenheid tot het bestellen zal er na de stemmingsronde over het ontwerp uiteraard wel zijn. Immers die mensen die op een ander ontwerp hebben gekozen krijgen ook de gelegenheid om nog mee te doen.

Ik waardeer/overweeg overigens alle suggesties. [/quote]

Dat prijs "probleem" kun je wel oplossen door een maximumprijs te noemen gebaseerd op de bestellers op dat moment. Als er dan meer bestellers komen kan het nog wat goedkoper worden. Daar heeft meestal niemand een probleem mee:p

c.zaballa
Forum-lid
Berichten: 1039
Lid geworden op: 12 feb 2009 12:24

c.zaballa 29 jan 2010 19:39

In feite zit er weinig verschil tussen het geen jij voorstelt en het geen ik bedoel.
Buiten het feit dat jij het waarschijnlijk niets vind om vooraf aan te geven dat je geinteresseerd bent. Omdat dit insenueert dat je ergens aan vast zit.

Ik ben echter van mening dat je alleen mag stemmen wanneer je ook geinteresseerd bent om het te kopen. Anders bepaalt iemand die niet eens meedoet in wat ik straks moet gaan rijden. Omdat tegen te gaan vind ik het concept van geregistreerde stemmers het beste.
Gazelle Team TVM \'99

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 29 jan 2010 20:48

Tja... wederom een typisch forum.
Ik heb alles even doorgelezen en weer een ontwerpje gemaakt. Hopelijk valt dit bij meerdere in de smaak. Rood of blauw moet een speerpunt meer zijn, Danny1407 was me helaas voor.

dummy
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:42

dummy 29 jan 2010 21:21

[quote="C. Zaballa"]In feite zit er weinig verschil tussen het geen jij voorstelt en het geen ik bedoel.
Buiten het feit dat jij het waarschijnlijk niets vind om vooraf aan te geven dat je geinteresseerd bent. Omdat dit insenueert dat je ergens aan vast zit.

Ik ben echter van mening dat je alleen mag stemmen wanneer je ook geinteresseerd bent om het te kopen. Anders bepaalt iemand die niet eens meedoet in wat ik straks moet gaan rijden. Omdat tegen te gaan vind ik het concept van geregistreerde stemmers het beste. [/quote]
En volgens mij insinueer je hier dat jij mogelijkerwijs in een forum-tenue gaat rijden, dat je eigenlijk niet zo mooi vindt. Alsof je dus verplicht bent om er eentje aan te schaffen.

Zoals eerder gezegd, vind ik de opzet nodeloos ingewikkeld.

Gebruikersavatar
nicom
Forum-lid
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 mei 2007 00:26
Locatie: West-Brabant

Gebruikersavatar nicom 29 jan 2010 22:20

Is er de mogelijkheid om alleen een shirt te bestellen ? Ben gehecht aan mijn assoz zeem die wel heel goed bevalt.

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 29 jan 2010 22:27

[quote="dummy"]
En volgens mij insinueer je hier dat jij mogelijkerwijs in een forum-tenue gaat rijden, dat je eigenlijk niet zo mooi vindt. Alsof je dus verplicht bent om er eentje aan te schaffen.

Zoals eerder gezegd, vind ik de opzet nodeloos ingewikkeld.

[/quote]

En volgens mij......maakt het helemaal geen ene ruk uit wat Zaballa wel of niet insinueerd.
Ik heb het al eerder geprobeerd uit te leggen en het blijkt maar weer eens.
Op een forum is het koning-gehalte erg hoog, te hoog om dit soort dingen soepel te regelen.
Iedereen vind dat ie koning is en dat de mening van de koning gevolgd moet worden.
Zaballa kwam met het idee, hij neemt het initiatief.
Zijn plan, zijn idee, zijn onderneminkje, hij doet alle moeite.

Meest efficiente zou zijn dat hij gewoon op 18 (?) februari zegt: mensen ik ga voor dat tenue.....wie wel, wie niet?
Take it or leave it.
Klaar.
FacebookS3RSSite

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 jan 2010 22:38

Bij Bioracer kunnen er gewoon broeken met dames zemen besteld worden, dat kost niets extra. De huidige dames zeem van Bioracer is aan de voorkant een stuk dikker, voor de rest is er nauwlijks verschil met de heren zeem.

Dat hele stemmen lijkt me toch niet zo'n punt. Ook al stemmen er een paar mensen die later toch niet willen kopen, dat veranderd de situatie toch niet aanzienlijk. Ik verwacht niet een GeenStijl actie, om de boel hier te verzieken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37654
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 29 jan 2010 22:54

[quote="NicoM"]Is er de mogelijkheid om alleen een shirt te bestellen ? Ben gehecht aan mijn assoz zeem die wel heel goed bevalt.[/quote]


[mierenneukermodus]je zou op zijn minst wel AssoS goed kunnen schrijven.....[/mierenneukermodus]
Less is bore

Gebruikersavatar
nicom
Forum-lid
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 mei 2007 00:26
Locatie: West-Brabant

Gebruikersavatar nicom 29 jan 2010 23:14

[mierenneukermodus]je zou op zijn minst wel AssoS goed kunnen schrijven.....[/
Je hebt helemaal gelijk had ik goed moeten schrijven
Hopelijk is de vraag wel duidelijk of je ook alleen een shirt kan bestellen als het ontwerp je aanstaat.
:rolleye:

Plaats reactie