Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Contest: Ontwerp Forumkleding 2010

hm2694
Forum-lid
Berichten: 751
Lid geworden op: 16 jun 2007 09:38
Locatie: Westland

hm2694 29 jan 2010 17:18

Dank Danny, daar heb ik dan zeker over een gelezen. Zit nu naar buiten te kijken waar de sneeuw valt en wilde gaan fietsen (zit in Vaals). Morgen weer een kans.

Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 29 jan 2010 17:20

[quote="Daniel1975"]Ik denk in plaatjes, niet in cijfers ;-)[/quote]

Je bedoelt Zoiets?
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 29 jan 2010 17:24

Nu ik overigens zo de ontwerpjes en meningen voorbij zie komen......

Ik vind het aan de ene kant een prima plan dat je je moet aanmelden, met een soort verplichting tot kopen voordat inspraak hebt.

Aan de andere kant, stel er zijn 3 shirts die ik mooi vind.....1 springt eruit.
Dus ik besluit mee te doen, grote kans dat er wel 1 shirt gekozen wordt die ik mooi/aardig vind.
De 87 andere stemmers blijken een compleet andere smaak te hebben en stemmen allemaal op een shirt wat ik er niet uit vind zien.

Knappe vent die mij dan gaat verplichten 85 euro te storten voor iets wat ik op het toilet hang om de bril mee af te vegen.


FacebookS3RSSite

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 29 jan 2010 17:40

Je moet het shirt kopen waar je op stemt. Dus als er een ander shirt word gekozen ben je niet verplicht deze te kopen.

ALLEEN HET SHIRT WAAR JE OP STEMT BEN JE VERPLICHT TE KOPEN(MOCHT DEZE ER KOMEN)

On topic: Misschien kan het shirt van herera er ook in blauw en rood komen?

dummy
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:42

dummy 29 jan 2010 17:56

[quote="danny1407"]...
Knappe vent die mij dan gaat verplichten 85 euro te storten voor iets wat ik op het toilet hang om de bril mee af te vegen.[/quote]
Zoals ik elders al schreef...
Is het niet handiger om b.v. maximaal 5 ontwerpen ‘in de etalage’ te zetten. Waarna eenieder middels een te kopiëren lijstje kan aangeven, welke tenues hij/zij zou willen bestellen.

Bijvoorbeeld:
...
Trudie __________ 1, 2, 3, 4, 5
Danny1407 ______ 1, 2, 5
Dummy _________ 2, 3, 5

Vervolgens is het een kwestie van optellen, om te bepalen welke tenue het meest populair is. En als dat b.v. het 3e tenue is, zijn Trudie en Dummy ook ‘verplicht’ om het aan te schaffen. Simpel.

Overigens zou ik het zelf nog simpeler maken door het alleen bij een Forum-shirt te houden, zonder bijpassend broekje. Als in de te ontwerpen shirts de kleur zwart voorkomt, past het altijd bij een zwarte fietsbroek. En die heeft iedereen wel in zijn/haar kast liggen, toch? Volgens mij wordt het aantal te bestellen shirts dan het grootst.

Nog wat anders: Van mij mag de tekst Fiets Forum wel een stuk kleiner geschreven worden. Of in zijn geheel te vervangen door http://forum.fiets.nl. En misschien is het daarbij wel aardig om de 'o' te vervangen door een smiley.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5575
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 29 jan 2010 18:07

[quote="japie carbon"]Je moet het shirt kopen waar je op stemt. Dus als er een ander shirt word gekozen ben je niet verplicht deze te kopen.

ALLEEN HET SHIRT WAAR JE OP STEMT BEN JE VERPLICHT TE KOPEN(MOCHT DEZE ER KOMEN)

On topic: Misschien kan het shirt van herera er ook in blauw en rood komen?[/quote]

Goh, lekker democratisch dit forum, succes ermee. :(

[img=http://www.acepilots.com/mt/politburo.jpg]
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

foosho
Forum-lid
Berichten: 3597
Lid geworden op: 02 jan 2008 00:32

foosho 29 jan 2010 18:07

[quote="japie carbon"]Je moet het shirt kopen waar je op stemt. Dus als er een ander shirt word gekozen ben je niet verplicht deze te kopen.[/quote]
Mja, je kunt iemand niet dwingen tot aanschaf en dus is dat een wassen neus.
Zou zeggen, maak goed duidelijk dat er alleen gestemd dient te worden door serieus geinteresseerden, dat zou toch afdoende moeten zijn ook.. en komt een stuk vriendelijker over ;)

En als er controversie is tussen bijv. blauw of rood (blauw shirt op blauwe fiets etc), misschien kunnen er dan 2 versies aangeboden worden, voor ieder wat wils. Anders ben je bijna verplicht om hem vrij neutraal te houden denk ik, onder het motto dat er zoveel mogelijk mensen mee gaan rijden..

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 29 jan 2010 18:08

[quote="colnagofreak"][quote="japie carbon"]Je moet het shirt kopen waar je op stemt. Dus als er een ander shirt word gekozen ben je niet verplicht deze te kopen.

ALLEEN HET SHIRT WAAR JE OP STEMT BEN JE VERPLICHT TE KOPEN(MOCHT DEZE ER KOMEN)

On topic: Misschien kan het shirt van herera er ook in blauw en rood komen?[/quote]

Goh, lekker democratisch dit forum, succes ermee. :(

[img=http://www.acepilots.com/mt/politburo.jpg][/quote]

was er al iets beslist dan?

we zitten nog in de onderhandelingsfase....

Lighten up, man.
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 29 jan 2010 18:13

[quote="colnagofreak"][quote="japie carbon"]Je moet het shirt kopen waar je op stemt. Dus als er een ander shirt word gekozen ben je niet verplicht deze te kopen.

ALLEEN HET SHIRT WAAR JE OP STEMT BEN JE VERPLICHT TE KOPEN(MOCHT DEZE ER KOMEN)

On topic: Misschien kan het shirt van herera er ook in blauw en rood komen?[/quote]

Goh, lekker democratisch dit forum, succes ermee. :(

[img=http://www.acepilots.com/mt/politburo.jpg][/quote]

Dat ging 4 jaar geleden wel anders/beter:)

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 29 jan 2010 18:13

Misschien is het idee om te inventariseren of er idd behoefte is aan een shirt en een broek en als er dan eenmaal een ontwerp is dat er dan gestemd wordt.
Om dan definitief in de race te zijn om een shirt/broek af te nemen kan je ervoor kiezen dat je dat dan via een mail doet naar degene die het allemaal gaat regelen (Zaballa?)

Niet ieders portemonnee en kastruimte is gelijk.....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
olafdj
Forum-lid
Berichten: 90
Lid geworden op: 11 aug 2006 22:28
Locatie: Purmerend

Gebruikersavatar olafdj 29 jan 2010 18:13

[quote="SuperGrover1"][quote="Daniel1975"]Herera 2.0 is gaaf!
Alleen bedoelde ik dus de band over de borst in het wit en de letters in het zwart. Benieuwd hoe dat eruit ziet. Heb al zitten shoppen, maar dat ziet er echt niet uit *bloos*[/quote]

een beetje johhny mellow achtig toch?
ik dacht dat ik wel eens zo'n Nike retroshirtje voorbij heb zien komen...[/quote]


Lijkt dan ook wel enigszins te veel op het retro-shirt te verkrijgen bij de volkskrant.
Ik weet het, een beetje trage reactie....

[img=http://webwinkel.volkskrant.nl/media/ca ... hirt_1.jpg]
Soms moet je eerst de wind van voren krijgen voordat je de wind in de rug hebt.

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5575
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 29 jan 2010 18:14

ALLEEN HET SHIRT WAAR JE OP STEMT BEN JE VERPLICHT TE KOPEN(MOCHT DEZE ER KOMEN)

Als je zoiets gaat roepen op dit forum en ook nog met hoofdletters dus schreeuwen, gaan mijn nekharen overeind staan.

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie