Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Tijgerbalsem - handig of beter iets anders?

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6740
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 30 jan 2010 21:08

Klopt. Was 3 November 2006 in Marrum. Die foto heeft ook de Zilveren Camera gewonnen. Laurens Aaij was de fotograaf.

Forum prijsvraag :D 'Wat is het verband tussen Tijgerbalsem en de Zilveren Camera'?

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37377
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 30 jan 2010 21:10

[quote="Foosho"][quote="Daniel1975"]Die onderste had ik graag gemaakt.[/quote]
Ik ook wel, dan had ik de Zilveren Camera 2006 gewonnen ;)

[/quote]

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding




Ik zei toch, ik heb hem eerder gezien......
Less is bore

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 jan 2010 23:13

[quote="Amclassic-fan"]@Rose
Nee het probleem is dat ik wel een idee heb wat er gebeurd met een spier als je die verrekt of wat de fysiologische oorzaak is van stijve benen. Als je iets op je huid smeert kan het worden opgenomen in de bloedbaan, maar dan komt het dus overal in het lichaam terecht en echt niet speciefiek op die plek waar jij 't wilt hebben.

En de reden dat ik op dit soort gebieden weinig tot geen waarde hecht aan de ervaringen van individuele personen? Ze hebben geen waarde, het effect zit 9 van de 10 keer tussen de oren. Ik hoef niet in vage verhaaltjes te geloven, ik kan zelf nadenken.

Je weet niet eens wat je op je huid smeert en die Thai maar lachen omdat hij jouw wokolie verkoopt ;)[/quote]

geeeeeef toe markie ik heb je doen lachen.....

Zullen we het product eens aan een proefje onderwerpen?
Ik stel voor dat we gaan sparren en achteraf mag jij thaise olie proberen en je bevindingen delen op het forum.

Want als je er zo van overtuigd bent dat jij het bij het rechte eind hebt dan kan je bewering niet echt verworpen worden met dit proefje, toch?

@jjp

check it out >>>klik<<<


@markiemarkiemarkie, toch zit ik nu even na te denken, bedoel jij te zeggen dat een effect wat tussen de oren plaatsvind geen effect heeft?
Of is het niet het in jouw optiek gewenste effect?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 30 jan 2010 23:21

Hier kun en mag je nee tegen zeggen AM-fan. Je wordt uitgedaagd voor een potje thais boksen met superrose.
Misschien kunnen we hier een feestelijk ''Meet and Greet'' van maken waarbij alle forumleden mogen komen kijken.
kiekeboe

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 30 jan 2010 23:27

haha
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 30 jan 2010 23:29

@Rose, ik hou 't liever bij fietsen, lijkt me een logischer keuze voor een test gezien het feit dat we dat beide doen.

Wat tussen de oren zit heeft zeker wel effect. Maar als je het tussen je oren goed krijgt hoef je ook geen onzinnige dingen meer te doen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 30 jan 2010 23:37

Lafaard!, superrose is een meisje (vrouw), dit kun je niet maken.
kiekeboe

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 jan 2010 00:56

Moet ik dan een vrouw gaan slaan? Dat vind ik pas dat ik niet kan maken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

grev047
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 aug 2008 09:14

grev047 31 jan 2010 08:28

[quote="Noppie"]
Misschien kunnen we hier een feestelijk ''Meet and Greet'' van maken waarbij alle forumleden mogen komen kijken.[/quote]

Ik vrees dat dat het een "Meet and Bleed" gaat worden. Gaan we daarna nog effe een lekker rondje uit fietsen???? Dan zien we een duidelijk resultaat van met en zonder de olie.
Ik hoop wel dat de Thai een beetje voorraad heeft staan. Ik kan wel een litertje gebruiken.....brrrrr. Kan zo slecht tegen deze kou. Heeft ook meer te maken met het weg glijden van mijn voorwiel....auw.

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 31 jan 2010 10:57

[quote="Amclassic-fan"]

Wat tussen de oren zit heeft zeker wel effect. Maar als je het tussen je oren goed krijgt hoef je ook geen onzinnige dingen meer te doen.[/quote]

haha wat ben je toch een arrogant jongetje, laten we maar een forumrit prikken dan heh. Die noemen we De-Rose-Heeft-Altijd_Gelijk-Want-Ze-Is-Een-Vrouw-Rit, suggestie voor een datum en gebied?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 31 jan 2010 11:16

Hoe zit het eigenlijk met de wetenschappelijk aangetoonde werking van jouw geschoren beentjes AMClassicFan? Of je kruistocht tegen spacers en omhoogwijzende stuurpennen? In hoeverre geeft de wetenschap hier aan wat we moeten doen? Daar zal dan vast ook wel een argumentatie met n=veul achter zitten? Of is dit ook iets wat nergens op slaat maar alleen tussen jouw oren zit?Laat ieder toch lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt.

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 31 jan 2010 11:37

ik denk dat het een goede zaak is om voor ogen te houden wat wetenschap nu eigenlijk is en dat het zeer zeker niet zaligmakend is.
Ik doe momenteel een onderzoek naar een verschijnsel wat wetenschappelijk heel moeilijk te bewijzen is, eigenlijk is alleen het indirecte te bewijzen, maar in de praktijk werkt het voor heel veel mensen. Dan zou het zo kunnen zijn dat de hedendaagse wetenschappelijke kennis te beperkt is om dit verschijnsel te bevatten, of wetenschap doet er niet echt toe.
In mijn veld is de wetenschap een lachertje. De onderzoeken die ik lees lopen zo'n 20 jaar achter op de ontwikkelingen in de praktijk. dat brengt alles wel in een ander perspectief. Nu is wetenchappelijk onderzoek doen het leukste wat er is, het is spelen, sparren met kennis, maar het is niet heilig.




Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Plaats reactie