Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit eerst volgens mij de eerste echte herfstorm in onze regio.
(En tuurlijk gooit klm er weer als enige veel vluchten uit, kansloos).
(En tuurlijk gooit klm er weer als enige veel vluchten uit, kansloos).
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Goed ik zat in de auto, maar zo hard vond ik het niet waaien.
Het is gewoon een harde wind lichte storm hier. De fly-over bij de brienenoord viel ook wel mee.
Het is gewoon een harde wind lichte storm hier. De fly-over bij de brienenoord viel ook wel mee.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kan wel kloppen, storm gaat ook ten noorden van Amsterdam langs. Den Helder 9bft.
Less is bore
-
- Forum-lid
2024 is (nu al) officieel uitgeroepen tot het “natste jaar sinds het begin van de metingen” en dan moet december nog komen….
Het is nu al een record met grote cijfers maar eind dit jaar wordt het echt een superrecord!!
Iemand verbaasd?
(Gaat over BE trouwens niet, of nog niet, over NL)
Het is nu al een record met grote cijfers maar eind dit jaar wordt het echt een superrecord!!
Iemand verbaasd?
(Gaat over BE trouwens niet, of nog niet, over NL)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Komt door eerste half jaar. 2e deel was echt niet extreem.
Less is bore
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Helemaal niet zelfs. Omdat ik met de realisatie van een project bezig ben (geweest) wat zich buiten afspeelt met grote afhankelijkheid van het weer kan ik wel beamen dat de laatste maanden van vorig jaar en de eerste maanden van dit jaar wel heel erg nat waren. Ons project had daar dus serieus last van. Echter... dat is vervolgens omgeslagen. En toen hadden we last van eigenlijk te droog weer. Pas sinds een maand is het eigenlijk weer echt wisselvallig. Zoals het hoort.. het is dus waarschijnlijk ook een beetje vanuit welk perspectief je kijkt.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE