Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Ritchey WCS + Aspide + Sidi schoenen
Beste mede forummers,
Door tijdgebrek kom helaas niet meer toe aan mijn te bouwen fiets en heb dus besloten om de nieuwe spullen te verkopen en te investeren in m'n rijbewijs.
Daarom bied ik het volgende aan:
- Een nieuwe Ritchey WCS 4-Axis stuur en stuurpen, maat 42cm en de stem is 11cm lang(60 euro)
- Ook heb ik nog een gebruikte Aspide in de aanbieding.(15euro)
- Shimano SPD-SL pedalen(15euro)
Heb nu ook nog wat kleding liggen wegens stopzetting hobby namelijk:
- Een paar gebruikte, maar nog goeie, Sidi schoenen, maat 42(type Genius geloof ik).(50euro)
- Een compleet Milram tenue met beenstukken, bij de set zit een korte broek, en shirts met korte en lange mouwen. De kaartjes zitten nog aan de kleding. De bovenkleding is maat m en de broek en beenstukken zijn maat .
Voor de complete set wil ik 60 euro hebben.
Bij interesse of een goed bod: PM of reageer even.
Door tijdgebrek kom helaas niet meer toe aan mijn te bouwen fiets en heb dus besloten om de nieuwe spullen te verkopen en te investeren in m'n rijbewijs.
Daarom bied ik het volgende aan:
- Een nieuwe Ritchey WCS 4-Axis stuur en stuurpen, maat 42cm en de stem is 11cm lang(60 euro)
- Ook heb ik nog een gebruikte Aspide in de aanbieding.(15euro)
- Shimano SPD-SL pedalen(15euro)
Heb nu ook nog wat kleding liggen wegens stopzetting hobby namelijk:
- Een paar gebruikte, maar nog goeie, Sidi schoenen, maat 42(type Genius geloof ik).(50euro)
- Een compleet Milram tenue met beenstukken, bij de set zit een korte broek, en shirts met korte en lange mouwen. De kaartjes zitten nog aan de kleding. De bovenkleding is maat m en de broek en beenstukken zijn maat .
Voor de complete set wil ik 60 euro hebben.
Bij interesse of een goed bod: PM of reageer even.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC