Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Powerbalance

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 apr 2010 21:17

Ik wist niet waar deze discussie te starten, maar vind het wel grappig... de nieuwste hype in de US barst deze week ook hier los. Ik had een vriend die het al langer droeg en me er eens over sprak, en raadde m'n nutritionist ook aan de import in België te doen. Is het een hype of helpt het echt? Je moet maar eens de test doen.

Meer info op http://www.nutrisport.be en http://www.powerbalanceshop.be

Gisteren nogal wat over te doen op de radio, en ook dit artikel in Het Laatste Nieuws:

Afbeelding


Om het "gezeik" voor te zijn. Bericht is echt niet als spam bedoeld. Eerder om een discussie op te starten, dus scepticisme of kritiek mag best hé!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 apr 2010 21:20

Hilarisch, iedereen die z'n geld weg wilt gooien kan 't ook overmaken op mijn bankrekening ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 14 apr 2010 21:25

Hoi,

Je moet maar eens een test DUBBEL BLIND doen idd. Wat is het placebo effect? Typisch Amerikaanse (TelSel :D) commercial.

Doet me denken aan dat amulet welke onder andere door Tineke de Nogwat werd gepromote (Biostabil 2000). Werd verboden aangezien het misleidend zou zijn.

Quote van Nutrisport site:

'Nutrisport officiële verdeler Powerbalance

Power-Balance-technologie gebruikt een uitzonderlijk hologram dat op een specifieke frequentie geprogrammeerd werd. Dit hologram wekt een positieve reactie op van het energieveld van het lichaam en bevordert zo het evenwicht, de kracht en de lenigheid. http://www.powerbalanceshop.be / http://www.maximumsports.com / Lievens sport Geel / Van Eyck Geel / Running planet Berchem/ Shop2run Ekeren/ Vroom LINT /TS bike Liederkerke/ Watermolen Overijse / Skin-Fit Itegem/ Bike center Heist op den Berg/ Van EYCK Aalst/ Van Eyck Dadizele/ Runners Lab Beveren / '

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 apr 2010 21:31

Wat doet TS-bikes alleen met die halve zolen?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 14 apr 2010 21:35

Is dit de nieuwe incarnatie van de Biostabiel?!

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 14 apr 2010 21:35

@AM Classic: Powerbalance verkopen a la X Euri? Ik zie de prijs zo snel niet maar dit is nepperij van de bovenste plank.

@Perik, zie mijn eerder post. Die BioStabiel kwam bij mij ook meteen naar boven :D
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 14 apr 2010 21:37

Een hologram op een bepaalde frequentie programmeren?? Een hologram is simpel gezegd een plaatje. Gewoon wat interessante termen gepakt, leuk verhaal omheen geschreven. En als je dan een keer wat beroemdheden aan zo'n bandje gepraat hebt ben je binnen.
Als dit aan slaat dan vliegen de bakken geld binnen...en verkoop je een stukje plastic en veel gebakken lucht.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 14 apr 2010 21:38

Jorisb schreef:Een hologram op een bepaalde frequentie programmeren??


SHIT. Ze hebben Yomanda!! Die kon ook water programmeren.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
jay
Forum-lid
Berichten: 529
Lid geworden op: 16 okt 2008 10:27

Gebruikersavatar jay 14 apr 2010 21:39

Oude binnenbanden verzamelen en het fiets.nl logo erop zetten (in een metaal plaatje)?

Resultaat:
Een potje voor forum ritten met koffie en (Appel)gebak? :D
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 14 apr 2010 21:39

ZorroI schreef: @Perik, zie mijn eerder post. Die BioStabiel kwam bij mij ook meteen naar boven :D


Sorry Zorro, ik had er even totaal overheen gelezen! Ik denk dat ik mijn hologram weer even in harmonie moet brengen met de cosmos! :)

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 14 apr 2010 21:41

Oh ja...moest ook meteen aan de biostabil denken.

Prijs was dacht ik 34,95...flink duur dus

stefan
Forum-lid
Berichten: 972
Lid geworden op: 06 nov 2004 15:37

stefan 14 apr 2010 21:43

Ik zat al naar de datum van de krant te kijken.... Maar hij is toch van 13 april.
Mijn geld gaat er in elk geval niet naar toe. Tenzij er echt hard bewijs komt dat het werkt. Maar dat zie ik niet zo 1,2,3 gebeuren.

Plaats reactie