Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Powerbalance

nickst
Forum-lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 06 jan 2010 21:18

nickst 15 apr 2010 00:04

*zucht*

hele diepe zucht....
dit is toch echt iets om toch weer moe van te worden.

eelcoz

eelcoz 15 apr 2010 00:06

Hoort dit topic trouwens niet in het fietscafe?;)

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 15 apr 2010 00:07

Wie gaat zo'n ding kopen en openmaken om te zien wat die resonerende, synchroniserende energiefluxhologram nu precies is? :)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 apr 2010 00:27

eelcoz schreef:Hoort dit topic trouwens niet in het fietscafe?;)


Als je de subtitel bij "Fietscafé" leest hoort het hier thuis, dacht ik.


nickst schreef:*zucht*

hele diepe zucht....
dit is toch echt iets om toch weer moe van te worden.


Nou, dan is er hoe dan ook iets fout met jou. Of je 'r nu radicaal tegen bent of de grootste believer ervan, je er in opwinden is een behoorlijke foute reactie :D



Overigens, ik draag het bandje sinds begin deze week! :)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 15 apr 2010 00:28

perik schreef:Wie gaat zo'n ding kopen en openmaken om te zien wat die resonerende, synchroniserende energiefluxhologram nu precies is? :)


Binnenkort fietsen met synchroniserende energiefluxhologram in het frame ingebouwd? :D
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 15 apr 2010 00:37

C a s r a n schreef:
Overigens, ik draag het bandje sinds begin deze week! :)


En? Hang je nu meer naar links of naar rechts op de fiets of ben je in ballans?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 15 apr 2010 00:48

TiesT schreef:
C a s r a n schreef:Overigens, ik draag het bandje sinds begin deze week! :)


En? Hang je nu meer naar links of naar rechts op de fiets of ben je in ballans?



Ik kijk uiteraard vol spanning uit naar mijn volgende wedstrijdresultaat :)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

perik
Forum-lid
Berichten: 2998
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 15 apr 2010 00:53

Scepticus schreef: Binnenkort fietsen met synchroniserende energiefluxhologram in het frame ingebouwd? :D


Goed idee. Misschien dat TS_Bikes, hij is blijkbaar de Bruno Santanera onder de fietsenmakers, dit kan regelen? :)

nagtie
Forum-lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 mar 2010 14:23

nagtie 15 apr 2010 01:00

Tjonge jongen wat zijn die sporter bij gelovig.

Ik heb zo maar een idee dat iemand die ronaldo heeft gezegd draag hem eens, hij speelde een goede wedstrijd en hij geloofd het zelf ook nog..

Net als Michael Jordan met zijn college short onder zijn Chicago Bulls short.
Of Krajicek die heel wimbledon pasta met een speciale saus heeft gegeten. Dennis Rodman die altijd Pearl Jam luisterde, en zijn schoenen pas op het veld aantrok en gelijk als hij werd gewisseld weer uitdeed. Nu nog een armband, en je komt met je zes wielerbroekjes, 4 paar sokken, discman met pearl jam, de bio stabil, je livestrong bandje, en 8 oude zweet bandjes nooit meer de berg op!

Toch hadden ze mij met die frequentie en hologram, geen idee hoe een hologram wordt gemaakt, dus als die op een bepaalde frequentie wordt gemaakt, is dat zomaar mogelijk.. Als is een bepaalde frequentie helemaal niks, overal is wel een bepaalde frequentie.

Maar jah als je nog geen bijgeloof ding hebt, is deze voor 35 euro wel een hele hippe hoor!

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 15 apr 2010 01:17

We lachen nu wel om dat bandje, maar om er (ook al is het al erg laat) iets serieus tegen aan te gooien. Laatst hoorde ik ook wat van een wielrenner, die had last van zijn knie ofzo en die heeft een beugel gekregen en alles pijn in zijn knie was weg. Zoiets had Kim Clijsters ook, rugpijn meen ik, bitje in om de kaak recht te zetten en de rugpijn is weg. Geloof je toch ook niet?

Maar ok, dit klinkt nog veel ongeloofwaardiger...

Gebruikersavatar
arepol
Forum-lid
Berichten: 1467
Lid geworden op: 17 jun 2008 14:07
Locatie: Eindhoven
Contact

Gebruikersavatar arepol 15 apr 2010 01:17

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holografie

"Holografie (Grieks: holos = volledig en grafein = schrijven) is een manier om een driedimensionale afbeelding van een object te maken, met gebruik van een plat vlak in de vorm van een fotografische film, of een ingegraveerde structuur."

wat een bullshit

nagtie
Forum-lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 mar 2010 14:23

nagtie 15 apr 2010 02:01

Jorisb schreef:We lachen nu wel om dat bandje, maar om er (ook al is het al erg laat) iets serieus tegen aan te gooien. Laatst hoorde ik ook wat van een wielrenner, die had last van zijn knie ofzo en die heeft een beugel gekregen en alles pijn in zijn knie was weg. Zoiets had Kim Clijsters ook, rugpijn meen ik, bitje in om de kaak recht te zetten en de rugpijn is weg. Geloof je toch ook niet?

Maar ok, dit klinkt nog veel ongeloofwaardiger...


Jah dat geloof ik dan dus wel weer.
Maar ik werk in een antroposofische instelling, en nee ik loop niet in sandalen dansjes in paarse jurken te doen. Met andere woorden het is niet zo belachelijk als men er over doet.

Maar het lichaam zit toch wat anders in elkaar als de medische wetenschap wilt doen geloven. Nadeel is alleen dat ideeen niet zijn te verenigen. Maar bijvoorbeeld is dat heel veel behaviouristische psychologen er van uit gaan dat ziektes als reuma, en longklachten, heel vaak voorkomen uit onverwerkte traumatische gebeurtenissen. Zij hebben dit een aantal keer bewezen, maar de medische wetenschappers kunnen daar niet aan.
Een longarts is klaar wanneer hij je een pufje geeft, terwijl de psychologen zouden zeggen. Nee geef een pufje, en laat die gene eens bij mij langs komen.

Op mijn werk, worden er hele goede resultaten behaald, met badder therapie, (bij kleinere kinderen) inbakening etc. En dan heb ik het over lichamelijke klachten. De antroposofie gaat er van uit dat wanneer je ziel niet lekker in het lichaam zit je klachten krijgt. Ik persoonlijk zou het dan anders benoemen, wat er op neer komt dat als je niet lekker in je vel zit. Je gespannen, bang, onbegrepen etc voelt je vanzelf wel klachten krijgt. Simpel voorbeeld, je hebt stress, en nek pijn, je gaat naar de fysio, en 1 weken later weer nek pijn. Waarom de stress niet aanpakken dan?

Ongeveer het zelfde werkt het ook met zenuwbanen, veel zenuwen komen uit in je gebit. Ga je daar verbindingen leggen, dan kun je ergens anders problemen oplossen.

Het lichaam en brein is niet los van elkaar te zien. Lichamelijke problemne geven problemen in je psyche, maar zeker ook andersom.

Plaats reactie