Omkleden
Beste lezer,
Ik doe wel eens mijn fiets op de fietsendrager van mijn auto en ga dan naar andere plekken van NL waar ik minder kom. Dan parkeer ik mijn auto op een parkeerplaats en dan zit ik met een dingetje. Kan je je gewoon omkleden op het parkeerplaats of hoe doen jullie dat?
Mvg Willy
Ik doe wel eens mijn fiets op de fietsendrager van mijn auto en ga dan naar andere plekken van NL waar ik minder kom. Dan parkeer ik mijn auto op een parkeerplaats en dan zit ik met een dingetje. Kan je je gewoon omkleden op het parkeerplaats of hoe doen jullie dat?
Mvg Willy
-
- Forum-lid
Waarom niet? Als je het een beetje discreet doet zal niemand er aanstoot aan nemen denk ik.
(Alleen beter niet voor een gravelrit in de USA. Dat schijnt niet gewaardeerd te worden
)
(Alleen beter niet voor een gravelrit in de USA. Dat schijnt niet gewaardeerd te worden

Adversity is the Catalyst of Change
- CampaYolo
- Forum-lid
Bij voorkeur parkeren op een kerkplein waar het net kermis is.
Wel oppassen als je naast de kraam met touwtjetrekken staat.
Wel oppassen als je naast de kraam met touwtjetrekken staat.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
Of je neem zo'n surfponcho mee. Gooi je over je heen en dan kan je je rustig omkleden zonder dat iemand aanstoot aan je gaat nemen.
Mij boeit het ook geen drol maar mensen hebben een hekel aan wielrenners en altijd een telefoon met camera in de zak.
Mij boeit het ook geen drol maar mensen hebben een hekel aan wielrenners en altijd een telefoon met camera in de zak.
-
- Forum-lid
Ik pak meestal een carpoolplaats als vertrekpunt en daar gebeuren toch al de raarste dingen. Dan kan een zich wassende naakte fietser er ook nog wel bij
Ik voelde me slechts één keer ongemakkelijk, dat was toen naast mij een intieme date plaats vond. Meestal ga ik even achter in de auto zitten, waar ik donkere ruiten heb. Als ik op een drukke parkeerplaats sta kan ik ook nog een handdoek tussen de voorstoelen hangen. Succes!
Ik vind het wel grappig dat iemand met de naam Willy vraagt waar hij zich kan omkleden 
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/