Vanwege overstap op een nieuwe Aeroad. Een in prachtige staat verkerende Canyon Ultimate CF SLX in maat S (traditionele maat 54). Het is het model met velgremmen (R39 frame).
Alle foto's staan op Marktplaats: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2158671045
De fiets is volgens Canyon geschikt voor iemand van 1.72 tot 1.78, maar ik heb een 10 cm lange stuurpen gemonteerd in plaats van de standaard 9 cm. Daardoor is de geschikte lengte waarschijnlijk iets hoger dan de standaard. Ikzelf ben 1.78 met binnenbeenlengte van 81 en een beetje cm. Er zit nog 1 spacer onder het stuur.
Volledig Ultegra 11 speed afmontage. Voorbladen 39 - 52, een 36 binnenblad wordt meegeleverd. Cassette 12-23 nu gemonteerd + 11-28 en ketting worden meegeleverd zodat je zowel op het vlakke als in het (hoog)gebergte op pad kunt. Pedalen niet inclusief.
Zadel Fizik Arione.
Canyon Garmin out front houder.
Inclusief de Zipp 404 carbon velgen, die niet van nieuw te onderscheiden zijn en alleen met droog weer zijn gebruikt. Twee jaar terug is onder garantie de body vervangen. Ik heb nog een paar stickers als reserve.
De fiets is subliem onderhouden. Dit voorjaar heeft hij een beurt gehad inclusief vervanging van de balhoofdlagers.
Ik heb de fiets zelf nieuw gekocht. Er is nooit mee gevallen en er zijn geen wedstrijden mee gereden o.i.d. De foto's spreken voor zich.
Formumvraagprijs: 1.900 EUR >> 1.500 EUR