Ik had er al vaker gedoe mee gehad, maar nu weet ik het zeker: nooit meer iets kopen bij een bedrijf wat met DHL werkt.
Voor het eerst in mijn leven een Rapha broek gekocht. Gewoon eens proberen of het echt zo formidabel is als iedereen beweert.
Helaas niet verder gekeken dan mijn neus lang was en dus verzonden met DHL.
Gisteren een onhandig papiertje in de bus dat ze langs waren geweest (geen verdere info!) en 's avonds een smsje dat ik DHL kon bellen. Vervolgens de meest onhandige computer ooit aan de lijn: geen cijfer-keuzemenu maar spraakgestuurd, niet fijn ( maar dat kan nog kwestie van smaak/wennen zijn).
Na veel gedoe met die pratende bits&bytes afgesproken dat ik het pakketje bij het dichtstbijzijnde kantoor op ga halen. Blijkt er helemaal geen express-kantoor te zijn en kan ik gvd weer naar dat grote, drukke, klantonvriendelijke centrum in Ypenburg, ruim 19km verderop. En ze vertelde ook niet wanneer het daar is (zal waarsch morgen wel zijn denk ik).
Ze zullen business2business ongetwijfeld hun werk doen, maar naar particulieren is het een ramp. Zoals gezegd: ik beperk mij ook de komende jaren weer tot webshops die niet met DHL werken.