Toch dit topic even reviven: een klein eerbetoon aan Le Grimpeur, die helaas niet meer onder ons is.
Afgelopen 3 weken in Grillon gebivakkeerd. Ik zou een poging kunnen doen prachtige verslagen a la Le Grimpeur te schrijven. Maar dat zou een vruchteloze poging zijn, zijn onvolprezen stijl is onnavolgbaar. Toevallig was ik op de camping waar Le Grimpeur een mooi aantal ritjes vandaan heeft gemaakt. Dus de verslagen heb ik teruggelezen, en een deel van de routes heb ik gebruikt voor de ritjes in mijn vakantie. En, in stijl met Le Grimpeur, twee maal de Ventoux (Malaucene en Bedoin) opgereden. Veel colletjes door hem beschreven opgereden, veel dorpjes door hem beschreven doorkruist. De verslagen hebben me geholpen de mooie plekjes in de omgeving te ontdekken.
Dus bij deze (wellicht leest Madame Le Grimpeur nog mee): Le Grimpeur, je naasten zullen je zekers missen, maar hier op het forum missen we je ook.
Fietstochten van "Le Grimpeur"
@Rikkert, fijn dat je dit omhoog haalt. Ik denk regelmatig aan Le Grimpeur, ondanks dat ik hem alleen van het forum kende.
Bijna altijd wel als ik van Mirabel naar Villedieu fiets. Hij schreef net zo bevlogen over de kleine colletjes als over de grote(re).
Bijna altijd wel als ik van Mirabel naar Villedieu fiets. Hij schreef net zo bevlogen over de kleine colletjes als over de grote(re).
- Supergrover
- Forum-lid HC
Zijn prachtige verslagen met foto's hadden zo in boekvorm kunnen staan...