Pagina 9 van 12

Re: Polar V650

Geplaatst: 21 mei 2018 13:48
door Viaductracer
Emil1 schreef: 09 mei 2018 08:22 Het is mij vreemd genoeg slechts een keer gelukt. Daarna kreeg ik wel steeds de code die ik op de telefoon in moet voeren waarna hij koppelt. Hierna begint hij te synchroniseren maar na een paar seconden krijg ik al een melding dat het synchroniseren is mislukt :cry:

Iemand enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?
Dit is het probleem wat ik ook altijd had. Oplossing was het updaten van de firmware van de Polar V650. Dit kan alleen door te synchroniseren met een kabeltje naar je computer!

Re: Polar V650

Geplaatst: 21 mei 2018 16:55
door Gunther90
Hallo,

Zijn er nog mensen met het volgende probleem: Gisteren is mijn Windows update uitgevoerd (een vrij grote als ik de tijd en de aantal restarts in acht neem bij opstarten vandaag), ik probeer mijn Polar V650 te verbinden met de pc (USB kabel), maar dat gaat met geen stokken meer. Flow Sync kan het apparaat niet vinden.
Vanzelfsprekend al alles geprobeerd, USB kabel in / uit aan beide zijden, andere USB poort gebruikt, manueel het programma heropstarten, programma eens opnieuw installeren, enz...

Iemand? Bedankt.

Re: Polar V650

Geplaatst: 23 mei 2018 08:44
door rickkt
Gunther90 schreef: 21 mei 2018 16:55 Hallo,

Zijn er nog mensen met het volgende probleem: Gisteren is mijn Windows update uitgevoerd (een vrij grote als ik de tijd en de aantal restarts in acht neem bij opstarten vandaag), ik probeer mijn Polar V650 te verbinden met de pc (USB kabel), maar dat gaat met geen stokken meer. Flow Sync kan het apparaat niet vinden.
Vanzelfsprekend al alles geprobeerd, USB kabel in / uit aan beide zijden, andere USB poort gebruikt, manueel het programma heropstarten, programma eens opnieuw installeren, enz...

Iemand? Bedankt.
Een kleine tricks die mij met de Polar al eens geholpen hebben: Andere usb kabel gebruiken. Polar al aan en in de usb zetten voordat de computer aangezet word. In computer beheer kan je met rechter muisknop alle apparaten opnieuw laten verbinden. (Kijk anders eens op google voor de handleiding).

De laatste update op de Polar zelf nog wel kunnen uitvoeren?

Re: Polar V650

Geplaatst: 24 mei 2018 11:23
door Gunther90
rickkt schreef: 23 mei 2018 08:44
Gunther90 schreef: 21 mei 2018 16:55 Hallo,

Zijn er nog mensen met het volgende probleem: Gisteren is mijn Windows update uitgevoerd (een vrij grote als ik de tijd en de aantal restarts in acht neem bij opstarten vandaag), ik probeer mijn Polar V650 te verbinden met de pc (USB kabel), maar dat gaat met geen stokken meer. Flow Sync kan het apparaat niet vinden.
Vanzelfsprekend al alles geprobeerd, USB kabel in / uit aan beide zijden, andere USB poort gebruikt, manueel het programma heropstarten, programma eens opnieuw installeren, enz...

Iemand? Bedankt.
Een kleine tricks die mij met de Polar al eens geholpen hebben: Andere usb kabel gebruiken. Polar al aan en in de usb zetten voordat de computer aangezet word. In computer beheer kan je met rechter muisknop alle apparaten opnieuw laten verbinden. (Kijk anders eens op google voor de handleiding).
Ok, bedankt voor de tip. Probeer ik eerstdaags eens!
rickkt schreef: 23 mei 2018 08:44 De laatste update op de Polar zelf nog wel kunnen uitvoeren?
Als dat diegene is die "live strava segmenten" mogelijk maakt, jawel.

Re: Polar V650

Geplaatst: 28 mei 2018 10:42
door Gunther90
Afgelopen weekend wat dingen geprobeerd om het synchroniseren aan de praat te krijgen. Zonder resultaat.
Alle denkbare "fool-proof" zaken geprobeerd, geen verschil. Heb "manueel" gezocht naar nieuwe USB apparaten. Je hoort het typische Windows geluidje wel dat er een nieuw apparaat aangesloten is, maar verder niets. "Updaten van de drivers" (waarvan geen nieuwere beschikbaar zijn), brengt ook geen oplossing.

Op mijn werk, waar we nog Windows 7 hebben, met exact dezelfde USB kabel, lukt het wel.

Ik zag dit weekend een post over een gelijkaardig probleem in een facebookgroep, kwam toen veel reactie op van personen die ook niet meer kunnen synchroniseren. Zelf na opgestuurde "logs". Vind het een beetje jammer dat "Polar" zelf nog niets gecommuniceerd heeft.

Re: Polar V650

Geplaatst: 28 mei 2018 13:04
door Seriph
https://answers.microsoft.com/en-us/win ... 982a9a2a3c

Schijnt met de nieuwe update van windows 10 te maken te hebben. Ik heb het ook. Ik heb een desktop en een laptop. Ik had eerst de desktop geupdate naar de laatste versie en toen wou de V650 niet meer syncen. Nu heb ik altijd al issues gehad met syncen. Blijft een drama met de V650. Dus toen deed ik het maar op de laptop en dat ging wel. Totdat ik deze ook een update had gegeven. Toen deed deze het ook niet meer. Een rondje google gaf gelijkwaardige ervaringen zie ook de link hierboven. Een tijdje aan het klooien geweest met de bonjour service. Dat uiteindelijk opgegeven en een rollback gedaan naar een oudere versie van windows op de laptop en toen deed hij weer syncen.

Ik vind de V650 een leuk ding maar de volgende keer koop ik geen polar meer.

Uiteraard een bug report ingeschoten bij Polar. Ik wacht op antwoord.

Re: Polar V650

Geplaatst: 31 mei 2018 09:31
door Gunther90
Hou je ons hier op de hoogte aub?

Re: Polar V650

Geplaatst: 02 jun 2018 08:40
door lorenzo
Hier hetzelfde probleem. Pc binnengedaan on computerwinkel en pc-specialist alles laten bekijken en onderzoeken. Heeft me 100€ gekost en werkt nog altijd niet. Blijkbaar herkent de update de gps niet altijd. Daar ter plaatse alles eens bekeken bij ophaling en van de 20 keer proberen kon de gps maximum 3x een sync doen.

Maandag eens telefonisch contact proberen te krijgen met polar benelux.

Hopelijk vlug een antwoord

Re: Polar V650

Geplaatst: 04 jun 2018 19:56
door Peter243
heb een reactie van polar. advies is bij windows 10 gebruik bonjour en flow sync te verwijderen, pc opnieuw opstarten en flow sync van de polar site opnieuw te installeren. Was voor mij vandaag de oplossing.

Re: Polar V650

Geplaatst: 10 jun 2018 14:30
door Gunther90
Peter243 schreef: 04 jun 2018 19:56 heb een reactie van polar. advies is bij windows 10 gebruik bonjour en flow sync te verwijderen, pc opnieuw opstarten en flow sync van de polar site opnieuw te installeren. Was voor mij vandaag de oplossing.
Wat mag die "Bonjour" dan wel zijn? Nog nooit van gehoord? Gewoon reguliere Windows 10 en Android (waar hij dus ook geheel, zoals aangekondigd bij Polar zelf ook, niet mee kan verbinden) gebruiker.

Re: Polar V650

Geplaatst: 11 jun 2018 11:43
door mrcoffee
Peter243 schreef: 04 jun 2018 19:56 heb een reactie van polar. advies is bij windows 10 gebruik bonjour en flow sync te verwijderen, pc opnieuw opstarten en flow sync van de polar site opnieuw te installeren. Was voor mij vandaag de oplossing.
Na lange tijd op mijn win 10 machine deed de sync het vorige week ook niet meer.
Inderdaad flow synch en Bonjour (Apple dingetje, nooit om gevraagd.... maar krijg er gratis bij) verwijderd en daarna flow sync opnieuw geïnstalleerd. Werkt nu weer als een zonnetje.

Re: Polar V650

Geplaatst: 01 jul 2018 11:10
door lubbe162
Die update van Windows maakte nogal wat los, allerlei veranderingen waar ik helemaal niet happy mee was. Dus, windhoos teruggezet naar de voorgaande versie, vervolgens werkte óók Polar Flow en Sync weer helemaal zoals voor die tijd.