Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

DeRosa

motta
Forum-lid

motta 26 feb 2005 10:29

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 23 Februari 2005

Quoten: Origineel geplaatst door gerardridley2 op 23 Februari 2005

Nou ik ben in het bezit van een fantastische Ridley Scandium, afgemonteerd met Chorus en Ksyriums SSC. Geweldige fiets niet te vergelijken met al het andere wat er rond toert. Zit ik nou in het verkeerde topic??

He gerardridley toch wel verstandig op campa en ksyrium op je fiets te zetten, op dat gebied heb je wel smaak, alleen dat frame he, tja het blijft maar een Ridley en dat is nog geen DEROSA. Maar je gaat nog wel eens verstandig worden, als je maar vaak naar een DEROSA blijft kijken wordt je vanzelf met het virus behept. geloof me het gevoel is het zelfde als bij je eerste kus hahaha

de vraag die bij mij dan op komt : blijft dit ook zo ?
Motta
Motta

ridleyrijder
Forum-lid

ridleyrijder 26 feb 2005 14:50

Quoten:
Tuurlijk always , kijk het verschil tussen DEROSA en RIDLEY is, dat als je bij een grote groep wielerfanaten voorbij fiets de kans  groter is dat ze zeggen whouw? een DEROSA, wat ik zelf dus al een aantal keren heb meegemaakt. Op zich is dat ontzettend leuk natuurlijk, dat zeg wel genoeg over de exclusieviteit van het merk. Bij Ridley zal dat niet zo vaak voorkomen , dat zegt niks over de kwalileit van RIDLEY, integendeel het zijn gewoon hele goede fietsen alleen ze zijn niet zo exclusief als een DEROSA. Maar ja je mot voor een DEROSA ook wel FF verder in de buidel tasten hoor? en het is maar net of je het er voor over hebt of niet. En of ie nou duur of goedkoop is trappen op die pedalen mot je bij elke fiets toch?

Daar moet ik je toch gelijk in geven. Maar ik heb toch ook al 'Wouw een Ridley' mogen horen hoor!
Excuse me while I kiss the sky

onlycampa
Forum-lid

onlycampa 26 feb 2005 20:59

YES!!!! Hij staat in de kamer!!!! Mijn Colnago HP Dream afgemonteerd met Chorus, Eurus, 4za stuurpen, stuur, zadelpen en crancks van carbon!! De kleur NL12, blauw met zilver dus. Binnenkort foto in een andere topic!!

Alleen maar Campa en niets anders!

be.rt
Forum-lid

be.rt 26 feb 2005 21:15

Quoten: Origineel geplaatst door nly Campa op 26 Februari 2005

YES!!!! Hij staat in de kamer!!!! Mijn Colnago HP Dream afgemonteerd met Chorus, Eurus, 4za stuurpen, stuur, zadelpen en crancks van carbon!! De kleur NL12, blauw met zilver dus. Binnenkort foto in een andere topic!!

Ridley onderdelen ;-).

be.rt
Forum-lid

be.rt 26 feb 2005 22:13

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 26 Februari 2005

He Be.rt rij jij ook op een RIDLEY

Ja, maar niet omdat ik bv. uitermate gepassioneerd ben door dat merk. Een fiets dient me vooral om zoveel en zo snel mogelijk te rijden. Mijn Ridley Scandium 2004 heb ik voor kerstmis kunnen kopen voor 550 euro, terwijl dat een week voordien nog 1250 euro was. Die kans kon ik niet laten liggen, zeker omdat ik dringend een nieuw frame nodig had. Jullie passie voor de fiets al "imagebuilder" verbaast me soms. Op zo'n dure fiets zou ik niet intensief durven rijden, door weer en wind, en in cyclosportieven of crtiteriums met alle kans op valpartijen. Desondanks besteed ik toch een meer dan respectabel percentage van mijn loon aan mijn fietsjes.
Zoals je al las wil met enkele fietsvrienden dit jaar in "teamverband" zoveel mogelijk wedstrijden voor wielertoeristen rijden, maar mijn hoofddoel zijn vooral cylosportieven in de Ardennen, zoals de Eddy Merckx en de Criquelion, want ik moet het toch vooral hebben van mijn klimtalent. Om wat ervaring op te doen in het hooggbergte neem ik in augustus deel aan een fietsweek van cycletours rond Alpe d'Huez.

stefann
Forum-lid

stefann 26 feb 2005 22:44

Ik moet er ook niet aan denken dat ik een keertje flink op mijn b*k ga en heel het peleton over me heen krijg, maarja...zo weinig mogelijk aan denken maar.

onlycampa
Forum-lid

onlycampa 26 feb 2005 23:27

Quoten: Origineel geplaatst door Be.rt op 26 Februari 2005

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 26 Februari 2005

He Be.rt rij jij ook op een RIDLEY

Ja, maar niet omdat ik bv. uitermate gepassioneerd ben door dat merk. Een fiets dient me vooral om zoveel en zo snel mogelijk te rijden. Mijn Ridley Scandium 2004 heb ik voor kerstmis kunnen kopen voor 550 euro, terwijl dat een week voordien nog 1250 euro was. Die kans kon ik niet laten liggen, zeker omdat ik dringend een nieuw frame nodig had. Jullie passie voor de fiets al "imagebuilder" verbaast me soms. Op zo'n dure fiets zou ik niet intensief durven rijden, door weer en wind, en in cyclosportieven of crtiteriums met alle kans op valpartijen. Desondanks besteed ik toch een meer dan respectabel percentage van mijn loon aan mijn fietsjes.
Zoals je al las wil met enkele fietsvrienden dit jaar in "teamverband" zoveel mogelijk wedstrijden voor wielertoeristen rijden, maar mijn hoofddoel zijn vooral cylosportieven in de Ardennen, zoals de Eddy Merckx en de Criquelion, want ik moet het toch vooral hebben van mijn klimtalent. Om wat ervaring op te doen in het hooggbergte neem ik in augustus deel aan een fietsweek van cycletours rond Alpe d'Huez.

Waarom niet een Ridley Italia Vredestocht? We zijn toch allemaal liefhebbers!
Alleen maar Campa en niets anders!

Plaats reactie