WK 2007
-
dutchflandrien
- Forum-lid
lancev7 schreef:geweldige koers en een schitterende winnaar, een schitterend antwoord op een belachelijke situatie.
laten we alleen hopen dat een gerucht en vermoeden geen feit wordt.
RIDLEY the speed weapon
Super! Dat is nog eens antwoorden met de benen! Ik vind het schandalig hoe men in, met name, Duitsland met zulke prachtige renners omgaat. Ik denk dat hij de Duitse media niet te woord staat en ik hoop dat er voorlopig geen grote, prachtige wielerevenementen aan een Duitse stad worden toegekend. Dat ze bijvoorbeeld maar een kwartier uitzenden daar...daarmee doen ze de renners echt tekort. Ook super van Kolobnev, die zal wel een stap maken komend seizoen. Bettine vind ik wel meer wereldkampioen-waardig. Misschien dat Bettini in z'n nieuwe trui de Ronde van Lombardije weer tot de meest fenomenale en indrukwekkende koers van het seizoen maakt 
Anima Sana In Corpore Sano
Hah, ik had geluk op het werk, er was een annulatie van een klant zodat ik toch op tijd thuis was!! Whaw, wat een laatste ronde, wat een Bettini en wat een ploeg. Ook schitterende belgen en nederlanders gezien !!! MOOI
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edwin01 schreef:De mooiste middelvinger die Paolo kon geven!!!!! Geweldig!
Misschien is dat nog wel het leuke, dat de organisatie die een belachelijke ethische lijn probeerde te volgen het verkeerde resultaat krijgt... tot aan de winnaar toe. Voorts had ik echt liever iemand anders zien winnen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Colnago/G schreef:Jij deed toch niet mee??
Haha, nee thx, geen UCI races meer
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
Mooie rit, maar had liever een andere winnaar gezien, ik moet die Bettini niet (nooit gemogen). Dat gebaar vond ik dan wel weer mooi.