En Mouris bij de heren junioren.
WK 2025
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ergo: er is hoop voor de toekomst 
Adversity is the Catalyst of Change
Pogacar heeft wel de nodige ploeggenoten om achter Remco te laten fietsen. Maar dat moet wel snel en goed gebeuren. Beetje tempo maken gaat hem niet worden. Ben benieuwd!
Bij de vrouwen kan Frankrijk Kerbaol en Labous achter van der Breggen aansturen. PFP hoeft dan alleen maar Vollering te schaduwen.
Bij de vrouwen kan Frankrijk Kerbaol en Labous achter van der Breggen aansturen. PFP hoeft dan alleen maar Vollering te schaduwen.
Niet zijken maar reiden !
- CampaYolo
- Forum-lid
Stiekem ben ik ook wel benieuwd hoe ver Mollema kan komen.
Die zit nog net niet in de winter van zijn carrière, maar dat dacht ik vorig jaar ook.
Een podiumplaats zou me behoorlijk verbazen, maar gewoon een mooie wedstrijd waarin hij lang mee gaat gun ik hem wel.
Bij de dames heeft Frankrijk inderdaad een ploeg waar ze ver me moeten kunnen komen. Geen idee hoe de cohesie tussen de rensters onderling is. Dat schijnt niet onbelangrijk te zijn.
Die zit nog net niet in de winter van zijn carrière, maar dat dacht ik vorig jaar ook.
Een podiumplaats zou me behoorlijk verbazen, maar gewoon een mooie wedstrijd waarin hij lang mee gaat gun ik hem wel.
Bij de dames heeft Frankrijk inderdaad een ploeg waar ze ver me moeten kunnen komen. Geen idee hoe de cohesie tussen de rensters onderling is. Dat schijnt niet onbelangrijk te zijn.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Al snel beter dan bij NL 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
In dat geval geldt regel 1 die zegt dat hij aangemoedigd mag worden omdat hij Nederlands spreekt.
hun fietsen.
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Of de Nederlandse dames kunnen er voor kiezen de koers een keer door de Françaises te laten dragen
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Doet Anna Kiesenhofer mee?uninvitedguest schreef: ↑23 sep 2025 18:30Of de Nederlandse dames kunnen er voor kiezen de koers een keer door de Françaises te laten dragen
Niet zijken maar reiden !
-
uninvitedguest
- Forum-lid
pino schreef: ↑23 sep 2025 18:39Doet Anna Kiesenhofer mee?uninvitedguest schreef: ↑23 sep 2025 18:30Of de Nederlandse dames kunnen er voor kiezen de koers een keer door de Françaises te laten dragen
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Bij de dames zal er snel een uitgedund peloton en later een elitegroepje wegrijden waar veel kandidaat winnaars zullen deel van uit maken, voor elk land minstens 1 à 2 of meer per ploeg. Er zal zeer veel van afhangen wie voor wie zichzelf wil opofferen.
Ik verwacht ook weer dat Bredewold het zware/vuile werk mag opknappen.
Ik verwacht ook weer dat Bredewold het zware/vuile werk mag opknappen.