Zeker een fantastische coureur. Grote rondes zie ik hem best wel winnen, zolang Pogacar of Vingegaard maar niet meedoet. En hij geen nare aanrijdingen en valpartijen heeft, dat vreet aan hem. Al zie ik hem persoonlijk liever niet voor een klassement gaan maar het hele jaar vuur maken.Lcsmet schreef: ↑22 jul 2025 10:47Zo denk ik ook over Evenepoel.daniel1975 schreef: ↑22 jul 2025 08:22 Vdp lijkt niet geschikt te zijn voor 3 weken koersen. Zijn kracht ligt op andere vlakken.
Goed herstellen nu en focus op het volgende doel.
En fantastisch renner maar niet voor grote rondes.
Tour de France 2025
De Vuelta is natuurlijk wel wat minder bezet. Ik houd het v.w.b. Evenepoel op een slechte voorbereiding. Die is er in de 2e week gewoon doorheen gezakt. Hij is geen gastje die zich dan laat afzakken naar de bus en de laatste week als trainingsweek te beschouwen, met mogelijk nog een mooie rituitslag.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik zie toch wel een aantal talentvolle jongens opkomen die bergop zeker niet onderdoen voor Evenepoel. Volgend jaar zijn het misschien niet alleen Pogi en Vingegaard die een belgische overwinning in een grote ronde kunnen dwarsbomen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Aangezien Vingegaard nu als het goed is nu ook wel doorheeft dat hij Pogacar niet kan verslaan, is de kans groot dat hij het liefst de grote ronde wil rijden die Pogacar overslaat. Dan blijft er voor de rest niks over.fatmodul schreef: ↑22 jul 2025 11:11Zeker een fantastische coureur. Grote rondes zie ik hem best wel winnen, zolang Pogacar of Vingegaard maar niet meedoet. En hij geen nare aanrijdingen en valpartijen heeft, dat vreet aan hem. Al zie ik hem persoonlijk liever niet voor een klassement gaan maar het hele jaar vuur maken.Lcsmet schreef: ↑22 jul 2025 10:47Zo denk ik ook over Evenepoel.daniel1975 schreef: ↑22 jul 2025 08:22 Vdp lijkt niet geschikt te zijn voor 3 weken koersen. Zijn kracht ligt op andere vlakken.
En fantastisch renner maar niet voor grote rondes.
Even wachten tot Vingegaard oud is dus.
Campagnolo Ultra Dork
daniel1975 schreef: ↑22 jul 2025 08:22 Vdp lijkt niet geschikt te zijn voor 3 weken koersen. Zijn kracht ligt op andere vlakken.
Het lijkt je wel belangrijk om in highlight te zetten dat Mathieu in de
Tour, de prutser is die geen 3-weekse ronde's aankan hé?
Voor de kerel die zich dit jaar tot het uiterste uitdaagde, zonder
handrem op reed en de Tour mee kleurde is het zeker onterecht
om hem met een opgelopen longontsteking af te rekenen op zijn exit.
如果你不知道如何放开尾巴,就不要和穿线者打架Dubbeldekker schreef: ↑22 jul 2025 09:42Mundus cui te superiorem videris...fatmodul schreef: ↑22 jul 2025 08:43Sic transit gloria mundiDubbeldekker schreef: ↑22 jul 2025 08:07
Misschien handig om voortaan wat emoticons in je bericht op te nemen.
Een ronde met Evenepoel, Vauquelin, Only, Lipiwitz, Ayuso, Almeida samen in 1 grote ronde, en Vingegaard en Pogacar verplicht aan de Negroni op een fijn zandstrand. Dat lijkt me wel wat.
Mwah... Als het ploegscenario werkelijkheid was geworden reden ze nu in de groene trui met Mathieu als superhelper voor de dagelijkse lead-out, als etappewinnaar en als voormalig geletruidragerdaniel1975 schreef: ↑22 jul 2025 08:22 Vdp lijkt niet geschikt te zijn voor 3 weken koersen. Zijn kracht ligt op andere vlakken.
hun fietsen.
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Ondertussen op de Ventoux:
Pogacar met zijn FTP=6,5w/kg zou dit in zijn dooie eentje moeten kunnen:
V(422,5w 6,5w/kg)=23,59km/u t=54min
Oftewel, waar het bos eindigt heeft de wind vrijspel.@ammattipyoraily
MONT VENTOUX (last 15.60 km, 8.69 %, 1356 m)
Headwind forecasted for Mont Ventoux bald. At lower altitudes 5-6 m/s and gusts +10 m/s. Very often windier at summit. Not a good news for record time attempt. Start of bald = Chalet Reynard.
P(22,82km/u 65kg)=405w P=6,23w/kgIban Mayo ()
» 55:51
» 22.82 Kph
» VAM 1707 m/h
» 6.3 W/kg (est.)
(est.) = "65 kg standard"
From Bedoin. I prefer St. Esteve as.
Pogacar met zijn FTP=6,5w/kg zou dit in zijn dooie eentje moeten kunnen:
V(422,5w 6,5w/kg)=23,59km/u t=54min
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee waar je die negativiteit vandaan haalt in mijn bericht.CALPE schreef: ↑22 jul 2025 12:55daniel1975 schreef: ↑22 jul 2025 08:22 Vdp lijkt niet geschikt te zijn voor 3 weken koersen. Zijn kracht ligt op andere vlakken.
Het lijkt je wel belangrijk om in highlight te zetten dat Mathieu in de
Tour, de prutser is die geen 3-weekse ronde's aankan hé?
Voor de kerel die zich dit jaar tot het uiterste uitdaagde, zonder
handrem op reed en de Tour mee kleurde is het zeker onterecht
om hem met een opgelopen longontsteking af te rekenen op zijn exit.
Nergens een woord verkeerd over VDP die de tour kleur gaf, maar ik denk oprecht dat zijn kracht in andere koersen ligt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Daniel, laat je niet vangen.daniel1975 schreef: ↑22 jul 2025 14:14
Geen idee waar je die negativiteit vandaan haalt in mijn bericht.
Nergens een woord verkeerd over VDP die de tour kleur gaf, maar ik denk oprecht dat zijn kracht in andere koersen ligt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend