Pagina 773 van 1096

Geplaatst: 23 okt 2010 21:56
door danny1407
Zojuist op het Cervélo forum ontdekt.

Een upgrade aan je fiets waar je niet zomaar bij stilstaat.
Blijkbaar hebben de derailleurhangers van Cervélo nogal wat flex, wat iets minder strak zou kunnen schakelen.

Anyway, ik heb er net 1 besteld voor nog geen 21 euro.
Kijken of het wat is en of het inderdaad beter schakelt.

Wheel manufacturing Hanger

Doe er wat mee...of niet! ;)

Geplaatst: 23 okt 2010 21:59
door loos
Bericht van de Bikemotion: R3, R5 en R5ca met BB right en 1 3/8" onderste balhoofdlager.
R3: komt alleen in zwart/rood naar NL. De wit/blauwe uitvoering komt niet in NL op de markt. Ook de geometrie is veranderd. M.n. de balhoofdbuis is langer geworden. Bij een 56 scheelt dat 13mm, aldus Veltec.
R5: de opvolger van de R3sl; alleen in zwart/groen leverbaar als frameset (met Rotor 3D crankstel);
R5ca: in de bekende zwarte kleurstelling; wat een plaatje, en wat een prijs: 8995 met Rotor 3D crankstel: gekkenwerk, maar o zo mooi.
RS: in parelmoer/rood; ziet er goed uit!

R3 en RS zijn dus naar elkaar toe gegroeid qua geometrie. Geen BB right en onderste balhoofdlager 1 3/8" bij de RS.

Geplaatst: 23 okt 2010 22:00
door loos
danny1407 schreef:Zojuist op het Cervélo forum ontdekt.

Een upgrade aan je fiets waar je niet zomaar bij stilstaat.
Blijkbaar hebben de derailleurhangers van Cervélo nogal wat flex, wat iets minder strak zou kunnen schakelen.

Anyway, ik heb er net 1 besteld voor nog geen 21 euro.
Kijken of het wat is en of het inderdaad beter schakelt.

Wheel manufacturing Hanger

Doe er wat mee...of niet! ;)


Danny, laat ons weten of je het verschil voelt!

Geplaatst: 23 okt 2010 22:00
door lancev7
Eerste R3 al in handen gehad, niet alleen de show-, maar ook de productiemodellen zien er goed uit.

Geplaatst: 23 okt 2010 22:01
door loos
danny1407 schreef:Zojuist op het Cervélo forum ontdekt.

Een upgrade aan je fiets waar je niet zomaar bij stilstaat.
Blijkbaar hebben de derailleurhangers van Cervélo nogal wat flex, wat iets minder strak zou kunnen schakelen.

Anyway, ik heb er net 1 besteld voor nog geen 21 euro.
Kijken of het wat is en of het inderdaad beter schakelt.

Wheel manufacturing Hanger

Doe er wat mee...of niet! ;)
Danny, laat ons weten of je het verschil voelt!

Geplaatst: 23 okt 2010 22:04
door danny1407
Loos schreef:Danny, laat ons weten of je het verschil voelt!


Yep, doet ik!

Gaat wel even duren want buiten het verzenden etc, is de fiets gedemonteerd.

Nieuw seizoen, nieuw ontwerpje.....

Geplaatst: 24 okt 2010 00:09
door loos
danny1407 schreef: Gaat wel even duren want buiten het verzenden etc, is de fiets gedemonteerd.

Nieuw seizoen, nieuw ontwerpje.....


De spanning wordt weer opgebouwd..... enne de verwachtingen zijn hoog gezien je track record.

Geplaatst: 24 okt 2010 10:44
door demonsternaar
Hierbij een foto van de R5california.

Heeeel mooi maar veeeeel te duur
En ik weet van mijn FM dat er al een paar zijn verkocht in Nederland.?????

Geplaatst: 24 okt 2010 14:31
door maurice
Ik word er niet warm of koud van, leg mij uit wat hier mooi (en vernieuwend/baanbrekend) aan is.
Ook de prijs van het frame staat mijn inziens totaal niet in verhouding wat je er voor krijgt.
Maar dat geldt voor meer dingen in het leven.

Zwart, licht, vierkante buizen, redelijk stijf en het is van Cervelo.... meer?

Geplaatst: 24 okt 2010 15:48
door ts-biker
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: 24 okt 2010 16:46
door demonsternaar
Het frame heeft, (zoals alle R3 modellen) wat vernieuwingen qua buis vormgeving. wat mij wel aan spreekt qua uiterlijk .Maar

ik ben het zeker met je eens dat de prijs nergens is op gebaseerd en denk volledig uit de lucht is gegrepen. Maar schijnt wel al te verkopen.
Onbegrijpelijk dat mensen zoveel geld uitgeven, 8999 euro voor een iets lichter frame van 675 gram. tegen over de R5 van 4499 euro van 800 gram.

en ja 125 gram hebben we het over dat is ongeveer .
36 euro per gram. Goud kost maar op dit moment 30,701 euro per gram.

Hallo heren van Cervelo wordt eens wakker is carbon schaars aan het raken ???

Een gewone R5 die op de markt wordt geslingerd voor 4499 euro weliswaar met rotorcrank , wat ook veel te duur is.
vergeleken met vorige jaar de R3SL die 3295 koste , Ook voor een frame van 800 gram .

nu wordt het ook steeds duidelijker waarom ze al die Cowboys met aanbiedingen willen aanpakken en uitschakelen . Omdat je gewoon straks niet anders kan dan een veelte duur frame te kopen als je op een Cervelo wilt rijden of blijven rijden.

Cervelo wordt straks de fiets die je alleen nog maar in Dubai of Wassenaar zit rond rijden naast alle Ferrari's :) of al investering aan de muur hebt hangen ;)

Geplaatst: 24 okt 2010 16:50
door demonsternaar
TS-Biker schreef:


wat is er met die Rode stuurdop ,Je bel of.????
prachtig fiets vooral de wielen er in mooi man