Pff

,wat gisteren een mooie dag moest worden is een complete off-day geworden

.
Ik had eergisteren bericht van canyon gekregen dat mijn fiets aan ups was overgeleverd en dat ik hem eerstdaags mocht verwachtten.En inderdaad gisteren op mijn werk stuurde mijn vriendin dat het pakket was aangekomen en ik dus in volle verwachting de hele dag om mijn fiets te kunnen aanschouwen

.
Maar wat bleek toen ik op de sticker keek die op de doos plakte,er zat een andere fiets in en andere maat?Ok dacht ik foutje Miss van degene die de sticker heeft opgeplakt,maar nee hoor!
Toen ik de doos openmaakte zat er een ultimate slx in met dura-ace in maat 3xl terwijl ik een ultimate sl aero in maat medium het besteld,ik kon het niet geloven!
Hier waar ik zo naar uit had gekeken kost me een hoop ergernis en teleurstelling,want hier had ik zo lang voor gespaard en ik keek ernaar uit lijk een klein kind,en mooiste van alles is:de factuur van mijn bestelling die in de doos stak klopt volledig.
Type fiets,maat,bedrag het klopt allemaal

.Dus degene die de papieren in de doos gelegd heeft doet niets eens de moeite om te kijken als datgene wat op papier staat ook daadwerkelijk in de doos zit
Nu heb ik gisteren avond direct contact opgenomen met canyon en verteld hoe het zat maar ze konden het moeilijk geloven dat dergelijke fout kon gebeuren en ik moest een service verzoek indien en wachtten tot maandag want ze waren nu op velofollies
Sorry voor het lange relaas maar het moest me even van het hart