Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK 2007

rezne
Forum-lid

rezne 29 sep 2007 19:01

De italianen reden inderdaad erg sterk. Beltman kon 't op gegeven moment ook niet meer dicht rijden. Die russin reed de laatste ronde overigens wel als een beest zeg!
Jammer voor Vos. Ik heb de huldiging niet kunnen zien, maar heeft Vos 't een beetje kunnen verwerken? Ze scheen nogal boos/teleurgesteld doorgereden te zijn na de finish.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 29 sep 2007 19:47

dutchflandrien schreef:
zou je het "fiets forum" niet van naam veranderen in het "moderators forum"

krijg het scheit van die "rot maar op" opmerkingen.
Rot zelf op als je de post's van deelnemers niet kan verdragen. hij zegt tenslotte dat het een BEDENKING is van hem. Je hebt ondertussen al genoeg bewezen dat je niet neutraal bent.

Casran heeft 't hier ook wel eens iemand uitgelegd dat je mensen kapot maakt met dat soort uitlatingen. Wat als ik er van maak: "VOLGENS MIJ is Dutchflandrien ....", "Ik DENK dat zij ... is" enz Het krijgt meteen een eigen leventje en gaat vervolgens als waarheid rond.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 29 sep 2007 20:23

Wat een tumultueuze race weg bij de Beloften. Bedenkelijke cameravoering ook. Er was af toe geen touw aan vast te knopen. Nu is dat uiteraard moeilijk met een drie groepjes en een peleton binnen 30 seconden, maar toch. Tom Leezer die uitwijkt voor de zilveren Australier en op zijn beurt een paar renners de berm in duwt. Echt jammer voor Belgie dat ze uiteindelijk niets krijgen. Ze verdienen het eens een keer. Maar goed, morgen nog alle kansen voor de hoofdprijs.

En Lars Boom die lekgereden schijnt te zijn in volle finale... Ach, met goud op zak...

joren
Forum-lid

joren 30 sep 2007 12:31

1.Freire
2.Bettini
3.Valverde

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 30 sep 2007 13:06

Wenslijstje: 1 Boogerd, 2 Gilbert, 3 een willekeurige 'exoot'.

colnagog
Forum-lid

colnagog 30 sep 2007 13:27

1) Boogerd 2) Dekker 3) Kroon = Wenslijstje

1) Freire!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

casran
Forum-lid HC

casran 30 sep 2007 14:00

ponsteen schreef:Wenslijstje: 1 Boogerd, 2 Gilbert, 3 een willekeurige 'exoot'.

Je vraagt je af waarom de organisatie niets zegt over Gilbert, maar wel over Merckx, Bettini, enz...

Ik zie liefst Pozzato winnen! :)

Afbeelding
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pjotr
Forum-lid

pjotr 30 sep 2007 14:03

Pozatto krijgt dus voor 1 wedstrijd in het jaar een nieuw frame!
Anti-Spacers!

casran
Forum-lid HC

casran 30 sep 2007 14:06

pjotr schreef:Pozatto krijgt dus voor 1 wedstrijd in het jaar een nieuw frame!

Mja... voor Milaan-SanRemo kreeg hij ook een speciale paint job, en is er toen nog even op blijven doorfietsen. Why not!

Paolini werd voor het WK 2006 in Salzburg ook een eenmalig blauwe Bianchi ter beschikking gesteld. Kost al bij al nog geen 2.000 euro (héél ruim gerekend) voor zo'n fietsenmerk; een paginagrote advertentie in een degelijk tijdschrift kost al gauw meer... pi-nuts dus.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 30 sep 2007 14:37

Daniel1975 schreef:
dutchflandrien schreef: [ Je hebt ondertussen al genoeg bewezen dat je niet neutraal bent.

DF: je kunt heel, heel veel van mij zeggen (dat mijn emmer ook wel eens overloopt, dat ik eigenwijs, koppig, hard, etc ben) maar inzake doping ben ik een van de meest neutrale mensen hier!!! Daar kunnen sommigen nog een voorbeeld aan nemen. Feiten beste DF, feiten moeten regeren, niet leugens/vermoedens/geruchten.

En naar Fiedo heb ik al een pb met excuses gestuurd.

daniel,

je hebt gelijk als je stelt dat leugens niet moeten regeren. maar voordat een feit en feit is is het regelmatig eerst een vermoeden of gerucht. zouden we alleen over onderwerpen mogen spreken als het een onomstotelijk feit is, dan valt er niet veel meer te bespreken. want inzake doping heb ik nog nooit een renner een spuit zien zetten, als je zo redeneert bestaan er trouwens ook bijna geen drugsverslaafden op de wereld.
RIDLEY the speed weapon

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 30 sep 2007 19:21

Bettini!
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Plaats reactie