De echte Pina-rijder herken je aan zijn leeftijd 50+ en zijn dikke buik.Serge du Temps schreef:Als rijder van zo'n Pina in een simpel Decathlon setje rijdt ipv volledig Assos, Castelli of Rapha kit.

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
De echte Pina-rijder herken je aan zijn leeftijd 50+ en zijn dikke buik.Serge du Temps schreef:Als rijder van zo'n Pina in een simpel Decathlon setje rijdt ipv volledig Assos, Castelli of Rapha kit.
Dat is niet alleen met pina hé , dit is voor elk ander merk zo ! ik heb een Pina Paris en onder het braquet pot staat een serie nummer en streepjes code , zo is het toch mogelijk om te achterhalen of dit echt is of niet . Trouwens de mijne komt rechtstreeks van de Benelux invoerder.(Carbonbike)Thops schreef:Hallo allemaal,
ik ben benieuwd hoe je nu kan zien of een Pina ook echt een Pina is, ik kom er niet uit namelijk. Ik weet dat ik zelf een Pina heb gekocht maar nu schijnen er een paar rond te rijden met de Chinarello omgebouwd naar een Pina. Kan iemand mij uitleggen hoe je dit verschil kan zien?
Shit....ineens is mijn Dogma een Chinarello gewordencolnagofreak schreef:De echte Pina-rijder herken je aan zijn leeftijd 50+ en zijn dikke buik.Serge du Temps schreef:Als rijder van zo'n Pina in een simpel Decathlon setje rijdt ipv volledig Assos, Castelli of Rapha kit.
Deze stikker staat wel onder de beschermlaag(vernis) en ja zo kun je achterhalen of het een echte is . Ben u wel zeker dat uw fiets een echte is ? Alles wat je koopt kun je dan in twijfel trekken , maar diegene die een namaak heeft gekocht zal dat zelf ook wel weten .Wolfhound32 schreef:Ik heb een Chinarello. Ik heb er een streepjescodesticker met nummertjes opgeplakt. Ik heb dus nu een Pinarello.
Volgens mij zit er bij mij geen vernis laag over de sticker. Maar ik weet zeker dat ik een echte heb.bertus187 schreef:Deze stikker staat wel onder de beschermlaag(vernis) en ja zo kun je achterhalen of het een echte is.
Als je zelf een echte hebt wil je dat niet eens weten..Thops schreef:Hallo allemaal,
ik ben benieuwd hoe je nu kan zien of een Pina ook echt een Pina is, ik kom er niet uit namelijk. Ik weet dat ik zelf een Pina heb gekocht maar nu schijnen er een paar rond te rijden met de Chinarello omgebouwd naar een Pina. Kan iemand mij uitleggen hoe je dit verschil kan zien?