Pagina 7 van 7

Geplaatst: 24 feb 2011 21:28
door spiritwetteren
Roger68 schreef:Wat is eigenlijk, ivm te scheve kettingstand, maximale schakellijn voor 11 speed? Op m'n huidige 10 speed gebruik ik buitenste 2 kransjes niet (voor groot, achter de twee grootste kransjes niet / voor klein, achter de twee kleinste niet).
Kan ik het bij 11 speed ook beperken tot 2?


Ik heb een casette van Miche 11 sp geplaatst en daar zit ook documentatie bij om de 2 uitersten niet te gebruiken zoals ge zegt. Bij campa niet direct iets over gevonden.

Geplaatst: 24 feb 2011 21:47
door sharkman113
2/3 uitersten zou ik laten (vaak ook onnodig en belastend voor de ketting)

Geplaatst: 25 feb 2011 09:53
door antaresf
Sharkman 1 schreef:De rest is gewoon gelijk. en de logo's van 2011 zien er gewoon goedkoop en rommelig uit.


Is maar wat je noemt rommelig. Ik vind de groep er gewoonweg 'super' uitzien. :)
Mede omdat de rode accenten bij mijn fiets gaan passen. Indien dit niet het geval is kan het wel 'lastig' zijn.
Pavang schreef:Tour 2/2011 is echt te spreken over SR 2011;

- nieuwe remschoenen (met palletje voor wisseling remblokjes): duidelijke verbetering;


Bij mij zitten hier nu dus deze remblokken in. Maar heb er nodig voor op carbon remvlak. Deze remblokken zitten bij de wielen van campa bij. zonder die uitsparing welliswaar. Maar volgens mij kan je die zonder uitsparing er ook gewoon insteken? Niet? vorige groepen werden deze er toch ook maar gewoon ingeschoven?