Het grote OAKLEY topic
Nadat ik mijn Oakley Half Jacket 2.0 ben kwijtgeraakt, heb ik een Oakley Turbine XS gekocht voor een scherp prijsje.
Maar omdat ik toch verwisselbare lenzen wil hebben, heb ik ook een Oakley Radar Ev XS gekocht met PRIZM Road lens. Nu nog even een PRIZM Trail lens scoren.
Ik heb een heel smal hoofd en daarom voor Xs Model gekozen. Helaas passen andere merken minder goed.
Maar omdat ik toch verwisselbare lenzen wil hebben, heb ik ook een Oakley Radar Ev XS gekocht met PRIZM Road lens. Nu nog even een PRIZM Trail lens scoren.
Ik heb een heel smal hoofd en daarom voor Xs Model gekozen. Helaas passen andere merken minder goed.
Wie de langzame rit niet eert, is de snelle niet weerd.
Hi Janar,Janar schreef: ↑05 mar 2018 07:53 Nadat ik mijn Oakley Half Jacket 2.0 ben kwijtgeraakt, heb ik een Oakley Turbine XS gekocht voor een scherp prijsje.
Kun je mij vertellen wat er precies kleiner is aan het montuur? Bij mij zit hij namelijk goed bij de oren maar is hij te wijd bij de slapen wat er wat gek uitziet. Ik denk dus ook aan een XS montuur. Alvast bedankt!
Ik heb ook de photochromic welke mij echt prima bevalt en heb toevallig vorige week de prizm road erbij gekocht en met de felle zon is deze toch wel wat fijner . Ik had ook de prizm trail erbij besteld maar deze heb ik teruggestuurd ik heb aan de photochromic en de prizm road combi voldoende .
Bij mij hetzelfde. De meeste normale brillen zitten gewoon te breed bij de slaap, de rest zit an sich prima.DrBibber schreef: ↑05 mar 2018 20:14Hi Janar,Janar schreef: ↑05 mar 2018 07:53 Nadat ik mijn Oakley Half Jacket 2.0 ben kwijtgeraakt, heb ik een Oakley Turbine XS gekocht voor een scherp prijsje.
Kun je mij vertellen wat er precies kleiner is aan het montuur? Bij mij zit hij namelijk goed bij de oren maar is hij te wijd bij de slapen wat er wat gek uitziet. Ik denk dus ook aan een XS montuur. Alvast bedankt!
Deze is een paar milimeter smaller rond de neus en de frame/lens is ook een paar mm smaller, het geheel komt misschien op geschat 10-15 mm smaller.
Bij de Oakley Turbine XS is deze volgens geleerden ongeveer 16 mm smaller bij de slaap en zijn de armen ook een stuk korter.
Wie de langzame rit niet eert, is de snelle niet weerd.
hmmm kan iemand mij op weg helpen. ik zoek voor de Turbine xs 1 icon die uit het montuur gevallen is...1 of 2 stuks kleur maakt nie uit.
artikelnummer verkoper koop of ruil kan ook?
Oakley gemaild en die kunnen me niet helpen omdat die icon niet los te leveren is?
Weet iemand een oplossing. De verkopende winkel had geen oplossing
Oakley gemaild en die kunnen me niet helpen omdat die icon niet los te leveren is?
Weet iemand een oplossing. De verkopende winkel had geen oplossing
helpt dit je? https://www.revantoptics.com/catalogsea ... 201%20iconelvis schreef: ↑07 mar 2018 12:20 hmmm kan iemand mij op weg helpen. ik zoek voor de Turbine xs 1 icon die uit het montuur gevallen is...1 of 2 stuks kleur maakt nie uit.
Weet iemand een oplossing. De verkopende winkel had geen oplossing![]()
Allard
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ik ben ook aan het kijken voor een radar ev. De photochromic wil ik in iedergeval. Wat is een fijne lens voor mtb werk met wisselend licht, hoe snel past de lens zich in de pratijk aan.
Ik wil in het terrein een niet te donkere lens maar bv een oranje is me iets te.
Ik wil in het terrein een niet te donkere lens maar bv een oranje is me iets te.