Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daa een goeie voor je Tour-Poel.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Nieuwe tablet - Honor Magic Pad 2

-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Niet gekocht maar geoogst; de eerste Mirabellen van dit seizoen (erg vroeg!) en de laatste cassis, zwarte bessen in het Nederlands.
Kleine vitamine bommetjes die we eerst lekker een paar zó eten en de rest wordt jam, taart of cake. Afhankelijk van de tijd die we uittrekken.
De mirabellen zijn voor ontbijt en een clafoutis.

Kleine vitamine bommetjes die we eerst lekker een paar zó eten en de rest wordt jam, taart of cake. Afhankelijk van de tijd die we uittrekken.
De mirabellen zijn voor ontbijt en een clafoutis.

Adversity is the Catalyst of Change
Ik wil m'n oude hobby, fotograferen weer oppakken. Daarom op de 2e hands markt wat zaken bij elkaar gesprokkeld. Omdat ik de camera O.a ook met gravel mee wil gaan nemen, heb ik gekozen voor een Micro Four Thirds systeem. Dit ivm de relatief kleine/lichte body’s en lenzen.
Gekocht: Olympus OM-D E-M5 Mark III met een 12-40mm F2.8 pro lens, aangevuld met een Olympus Zuiko 45mm F1.8 lens.
Hierbij een Peak design tas, én een Rille strap, om de camera “influencer style” prettig te kunnen dragen op gravel- of racefiets.
Nu aan de bak!
Gekocht: Olympus OM-D E-M5 Mark III met een 12-40mm F2.8 pro lens, aangevuld met een Olympus Zuiko 45mm F1.8 lens.
Hierbij een Peak design tas, én een Rille strap, om de camera “influencer style” prettig te kunnen dragen op gravel- of racefiets.
Nu aan de bak!
Na Romance nu ook het eerste album van Fontaines DC op vinyl!
Dochter weggebracht naar volleybalkamp en wij gingen nog even Deventer in. Kwam ik langs de Plato... toch maar even naar binnen. Ja, foute boel natuurlijk; heb mij ingehouden en met 1 LP naar buiten. Mét 'Album of the year'-tasje, gemaakt door Plato zélf.
Het blijft toch wat hebben om een LP op te zetten op een rustige zondag.

img: Platomania
Dochter weggebracht naar volleybalkamp en wij gingen nog even Deventer in. Kwam ik langs de Plato... toch maar even naar binnen. Ja, foute boel natuurlijk; heb mij ingehouden en met 1 LP naar buiten. Mét 'Album of the year'-tasje, gemaakt door Plato zélf.

WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
ottorongo2
- Forum-lid
Een verende bureaustoel en een hogedrukreiniger. Respect..met40 en 38% korting.Mijn karcher heeft het begeven tijdens de soldenperiode.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Mooi!! Het ritueel van “een plaat opzetten” is zoveel intenser dan een playlist op je telefoon aanklikken.jwkeij schreef: ↑20 jul 2025 22:50 Na Romance nu ook het eerste album van Fontaines DC op vinyl!
En die warmte in het geluid van een LP, de kleine kraakjes in de opnames en het occasioneel overslaan omdat er een hond met zijn kwispelende staart langsloopt is uniek!!
Ben trouwens accuut fan geworden van Fontaines DC toen ik ze toevallig live zag op een Frans festival.
Dan heb je of een grote hond of jouw platenspeler staat op de grond en jouw platen zijn daardoor een en al krassen. Nou begrijp ik jouw ritueel om een plaat op te zetten ook beter want je moet op je knieën.Dubbeldekker schreef: ↑21 jul 2025 17:51Mooi!! Het ritueel van “een plaat opzetten” is zoveel intenser dan een playlist op je telefoon aanklikken.jwkeij schreef: ↑20 jul 2025 22:50 Na Romance nu ook het eerste album van Fontaines DC op vinyl!
En die warmte in het geluid van een LP, de kleine kraakjes in de opnames en het occasioneel overslaan omdat er een hond met zijn kwispelende staart langsloopt is uniek!!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
And the point being?!
En? Inmiddels een maandje in gebruik met de nodige warme dagen. Ben erg benieuwd!JPAR schreef: ↑18 mei 2025 11:3723 juni wordt alles bij ons geplaatst. Daarna kan ik het je vertellen.Crimby schreef: ↑18 mei 2025 08:56Zo’n mobiele airco met luchtslang naar buiten of hoe werkt die? We hadden een er een met zo’n grote slang, maar die ging het raam uit. Dat betekent dat het raam open stond en dus nauwelijks effect. Zonder slang ben ik benieuwd waar de warmte blijft. Vandaar nog geen nieuwe gekocht.
Ik had eerder ook al een update gegeven. Het werkt perfect. De grote trekt beide verdiepingen prima koel. We zetten hem 's nachts wel uit, maar zou qua geluid ook prima aan kunnen blijven. Dit is een prima oplossing mocht je het nog overwegen.Crimby schreef: ↑24 jul 2025 22:31En? Inmiddels een maandje in gebruik met de nodige warme dagen. Ben erg benieuwd!JPAR schreef: ↑18 mei 2025 11:3723 juni wordt alles bij ons geplaatst. Daarna kan ik het je vertellen.Crimby schreef: ↑18 mei 2025 08:56
Zo’n mobiele airco met luchtslang naar buiten of hoe werkt die? We hadden een er een met zo’n grote slang, maar die ging het raam uit. Dat betekent dat het raam open stond en dus nauwelijks effect. Zonder slang ben ik benieuwd waar de warmte blijft. Vandaar nog geen nieuwe gekocht.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/