opbouw Casati Marte 2006
@ Den Stoeperd
dank je voor het compliment! heb ze idd via internet. op ebay.de , voor mij was het wat makkelijker omdat mijn oude schoenen ook sidi's waren. dus dezelfde maat besteld. en heb ze ff aangehad, maar ze zitten super... zijn wel stijver dan mijn oude paar, maar die waren dan ook 8 jaar oud...
@wielrenner
de stuurpen komt uit amerika, chicago om precies te zijn. via ebay gevonden. maar idd was dit zo'n beetje de enige aanbieder...
dank je voor het compliment! heb ze idd via internet. op ebay.de , voor mij was het wat makkelijker omdat mijn oude schoenen ook sidi's waren. dus dezelfde maat besteld. en heb ze ff aangehad, maar ze zitten super... zijn wel stijver dan mijn oude paar, maar die waren dan ook 8 jaar oud...
@wielrenner
de stuurpen komt uit amerika, chicago om precies te zijn. via ebay gevonden. maar idd was dit zo'n beetje de enige aanbieder...
-
denstoeperd
- Forum-lid
Nadat ik gepost had, las ik het in het schoenen topic.
Je moet oppassen met spullen te kopen in Amerika. Heb ik ook eens gedaan met men Zero Gravitys. Ik had ze voor een heel leuke prijs, nog minder dan chorus remmen (gloednieuw) en liet ze naar België komen. Tot mijn grote vaststelling moest ik nog 130 euro extra betalen aan doane kosten.
Hopen dat jij het niet voor hebt.
Bovendien een überfietsje.
Succes!
Pieter
Hopen dat jij het niet voor hebt.
Bovendien een überfietsje.
Succes!
Pieter
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Als je zekerheid wilt dat het aankomt, moet je het verzekerd verzenden. Was in mijn geval zo. Ik wou zekerheid, maar ik wist niet dat de douane nog extra ging aanrekenen.
Het was overigens als gift aangevinkt.
Maarja, ik heb ze nu...
En zoals ze zeggen: "Een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen."
Het was overigens als gift aangevinkt.
Maarja, ik heb ze nu...
En zoals ze zeggen: "Een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen."
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
nou, niet alles verloopt naar wens... nog steeds geen stuur en stuurpen ontvangen als ik op internet kijk bij 'USPS.com' zie ik dat het pakketje afgelopen maandag ochtend al gearriveerd is in NL, maar het zwerft dus nog ergens tussen Schiphol (?) en mijn huis...
en ik kreeg gisteren bericht van 'bike-discount.de' dat ze door de voorraad assos kleding zijn, dus die bestelling is afgezegd... morgen middag maar eens bij Hopmans gaan kijken...
gelukkig ook nog wat leuks te melden, na wat email contact met 'superletters.nl'. en op internet zoeken naar een leuk lettertype (tanx to SpEric) een set stikkers laten maken die helemaal naar mijn wens zijn:
close-up 1:
close-up 2
overall beeld:
nog eens, maar dan zonder flits:
hopelijk snel de volgende update... afbouwen
groeten Remco
en ik kreeg gisteren bericht van 'bike-discount.de' dat ze door de voorraad assos kleding zijn, dus die bestelling is afgezegd... morgen middag maar eens bij Hopmans gaan kijken...
gelukkig ook nog wat leuks te melden, na wat email contact met 'superletters.nl'. en op internet zoeken naar een leuk lettertype (tanx to SpEric) een set stikkers laten maken die helemaal naar mijn wens zijn:
close-up 1:
close-up 2
overall beeld:
nog eens, maar dan zonder flits:
hopelijk snel de volgende update... afbouwen
groeten Remco
Nog even over die stickers. Wellicht was het echt niets, maar stickers die voor buiten geschikt zijn moeten vaak een paar dagen uitdrogen/harden om goed te blijven zitten. Haal je ze er direct weer af dan kan dat heel goed de reden zijn dat ze nog niet goed vast zaten.
@ jsparie: je hebt het denk ik over de eerste stikkerset die ik uit duitsland had? die zaten er al een week op (de witte dan, kijk maar naar de datums van mijn posts) en toch kwamen ze er zonder fohn af... vergeleken met de stikkers die er nu op zitten was echt echt inferieure kwaliteit. dat kon zelfs een leek als ik voelen. dunne folie en de letters kon je met je nagels zo van de folie krassen 
@ErickE:
tanx voor je compliment. en dit staat nu op tnt.nl
Barcode: 3S..........Postcode: 2988ADDe volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie
Datum
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
26-03-2007
Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum
29-03-2007
Zending zit in afleverroute
29-03-2007
Ridderkerk-Keurmeesterstr, pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg
29-03-2007
dus hopelijk vanmiddag het pakketje thuis
en die hele fiets komt van ebay, behalve m'n groep. en alles komt bij verschillende aanbieders vandaan. particulier en shops door elkaar heen...
@ErickE:
tanx voor je compliment. en dit staat nu op tnt.nl
Barcode: 3S..........Postcode: 2988ADDe volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie
Datum
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
26-03-2007
Zending gesorteerd in sorteercentrum
29-03-2007
Zending zit in afleverroute
29-03-2007
Chauffeur is onderweg
29-03-2007
dus hopelijk vanmiddag het pakketje thuis
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Je zadel staat trouwens niet goed horizontaal, maar ik neem aan dat dat nog moet worden afgesteld?
Die Cosmics zijn mijn smaak niet maar ik kan ze zeker waarderen.
Je zadel staat trouwens niet goed horizontaal, maar ik neem aan dat dat nog moet worden afgesteld?
Die Cosmics zijn mijn smaak niet maar ik kan ze zeker waarderen.