Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

opbouw Casati Marte 2006

icedevil
Forum-lid

icedevil 09 mar 2007 13:56

@ Den Stoeperd
dank je voor het compliment! heb ze idd via internet. op ebay.de , voor mij was het wat makkelijker omdat mijn oude schoenen ook sidi's waren. dus dezelfde maat besteld. en heb ze ff aangehad, maar ze zitten super... zijn  wel stijver dan mijn oude paar, maar die waren dan ook 8 jaar oud...

@wielrenner
de stuurpen komt uit amerika, chicago om precies te zijn. via ebay gevonden. maar idd was dit zo'n beetje de enige aanbieder...

denstoeperd
Forum-lid

denstoeperd 09 mar 2007 15:44

Nadat ik gepost had, las ik het in het schoenen topic.

pietalala
Forum-lid

pietalala 11 mar 2007 16:12

Je moet oppassen met spullen te kopen in Amerika. Heb ik ook eens gedaan met men Zero Gravitys. Ik had ze voor een heel leuke prijs, nog minder dan chorus remmen (gloednieuw) en liet ze naar België komen. Tot mijn grote vaststelling moest ik nog 130 euro extra betalen aan doane kosten.
Hopen dat jij het niet voor hebt.
Bovendien een überfietsje.
Succes!
Pieter
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

daveke
Forum-lid

daveke 11 mar 2007 18:25

Dat kan heel simpel voorkomen worden, dat is (denk ik) je eigen schuld geweest. Vraag een verkoper om het te versturen als "gift" met een lage waarde: probleem opgelost, geen douanekosten.
Science of Performance!

pietalala
Forum-lid

pietalala 11 mar 2007 19:51

Als je zekerheid wilt dat het aankomt, moet je het verzekerd verzenden. Was in mijn geval zo. Ik wou zekerheid, maar ik wist niet dat de douane nog extra ging aanrekenen.
Het was overigens als gift aangevinkt.
Maarja, ik heb ze nu...
En zoals ze zeggen: "Een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen."
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

icedevil
Forum-lid

icedevil 22 mar 2007 21:49

nou, niet alles verloopt naar wens... nog steeds geen stuur en stuurpen ontvangen  als ik op internet kijk bij 'USPS.com' zie ik dat het pakketje afgelopen maandag ochtend al gearriveerd is in NL, maar het zwerft dus nog ergens tussen Schiphol (?) en mijn huis...
en ik kreeg gisteren bericht van 'bike-discount.de' dat ze door de voorraad assos kleding zijn, dus die bestelling is afgezegd... morgen middag maar eens bij Hopmans gaan kijken...
gelukkig ook nog wat leuks te melden, na wat email contact met 'superletters.nl'. en op internet zoeken naar een leuk lettertype (tanx to SpEric) een set stikkers laten maken die helemaal naar mijn wens zijn:
close-up 1:

close-up 2

overall beeld:

nog eens, maar dan zonder flits:

hopelijk snel de volgende update... afbouwen
groeten Remco

jsparie
Forum-lid

jsparie 29 mar 2007 01:47

Nog even over die stickers. Wellicht was het echt niets, maar stickers die voor buiten geschikt zijn moeten vaak een paar dagen uitdrogen/harden om goed te blijven zitten. Haal je ze er direct weer af dan kan dat heel goed de reden zijn dat ze nog niet goed vast zaten.

ericke
Forum-lid

ericke 29 mar 2007 10:54

ten eerste een groot compliment voor je prachtige fiets. Hopelijk is je stuur er snel en kun je lekker veilige km erop maken. FF een andere vraagje je hebt een boel dingen besteld via ebay is dit bij een ebay shop en zoja welke?????

icedevil
Forum-lid

icedevil 29 mar 2007 14:32

@ jsparie: je hebt het denk ik over de eerste stikkerset die ik uit duitsland had? die zaten er al een week op (de witte dan, kijk maar naar de datums van mijn posts) en toch kwamen ze er zonder fohn af... vergeleken met de stikkers die er nu op zitten was echt echt inferieure kwaliteit. dat kon zelfs een leek als ik voelen. dunne folie en de letters kon je met je nagels zo van de folie krassen :(
@ErickE:
tanx voor je compliment. en dit staat nu op tnt.nl
Barcode: 3S..........Postcode: 2988ADDe volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:

Statusinformatie
Datum
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
26-03-2007
 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten

Zending gesorteerd in sorteercentrum
29-03-2007
 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten

Zending zit in afleverroute
29-03-2007
 Ridderkerk-Keurmeesterstr, pakkettendistributie

Chauffeur is onderweg
29-03-2007

Ridderkerk-Keurmeesterstr, pakkettendistributie
dus hopelijk vanmiddag het pakketje thuis :) en die hele fiets komt van ebay, behalve m'n groep. en alles komt bij verschillende aanbieders vandaan. particulier en shops door elkaar heen...

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 29 mar 2007 15:23

Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Je zadel staat trouwens niet goed horizontaal, maar ik neem aan dat dat nog moet worden afgesteld?
Die Cosmics zijn mijn smaak niet maar ik kan ze zeker waarderen.

-kds-
Forum-lid

-kds- 29 mar 2007 16:55

@ icedevil

Zou jij me eens een mailtje kunnen sturen ivm met de stickers op je wielen.
Waar heb je ze besteld ?
Wat moet je ze geven van informatie ? (zodat de sticker mooi evenwijdig loopt met je wiel)
Wat bedraagt de prijs ongeveer incl. verzendingskosten ?

Mvg,
Afbeelding

icedevil
Forum-lid

icedevil 29 mar 2007 18:06

@-KDS-: wil jou best een mailtje sturen, maar je email-adres is niet zichtbaar in je profiel...

Plaats reactie