Lars Boom Site
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
wereldkampioen worden moest een begin geweest zijn, geen eindpunt.
Hopelijk zien we hem volgend seizoen terug wat meer in het veldrijden maar volgens mij zullen zijn (ik verwacht uitstekende) resultaten hem op de weg houden.
Hopelijk zien we hem volgend seizoen terug wat meer in het veldrijden maar volgens mij zullen zijn (ik verwacht uitstekende) resultaten hem op de weg houden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Heeft Lars genoeg duur vermogen ?
Dwars door Vlaanderen goed mee met Boonen op de Eikenberg. Maar uiteindelijk niet mee in de eerste groep. Lars komt binnen op ruim 4 minuten.
Denk toch als hij een uitslag wil rijden in RVV en P-R dat hij gisteren wel in die eerste groep had moeten zitten
Dwars door Vlaanderen goed mee met Boonen op de Eikenberg. Maar uiteindelijk niet mee in de eerste groep. Lars komt binnen op ruim 4 minuten.
Denk toch als hij een uitslag wil rijden in RVV en P-R dat hij gisteren wel in die eerste groep had moeten zitten
Lars heeft op een slecht punt lek gereden.. Toen is hij weer vol naar voren geknald en vervolgens reed hij samen met Boonen omhoog.. Heeft denk ik teveel energie verspeeld in die achtervolging. Hij moet het wat beter doseren. (Bron: rabosport).
-
bottecchia
- Forum-lid
Ik verwacht 'm dit jaar nog niet in de finale van de grote klassiekers. Volgens mij moet Boom eerst maar eens een jaartje ervaring opdoen en nog wat aan zijn inhoud werken. Maar ik laat me natuurlijk graag verrassen!
Klasse!!!
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
- robbebopper
- Forum-lid HC
En niet vergeten hoor. Voor Lars is dit ook "maar een trainingskoers". Klasse gereden. Denk er wel aan dat de top drie van vandaag van absolute wereldklasse is in dit soort koersen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nou, in het geval van oa Lars Boom, is dat geen grap. Sommige renners werken echt naar een bepaalde koers toe. Lars Boom heeft aangegeven dat zijn doelen voor het voorjaar de ronde van Vlaanderen en Parijs-Roubaix zijn.
Deze soort koersen zijn er voor om hardheid op te doen. Dat geldt ook voor anderen, zoals Cancellara en Boonen. Als je in de positie komt om te winnen, dan laat je het natuurlijk niet, maar toch.
Deze soort koersen zijn er voor om hardheid op te doen. Dat geldt ook voor anderen, zoals Cancellara en Boonen. Als je in de positie komt om te winnen, dan laat je het natuurlijk niet, maar toch.