Tijd voor iets anders! Supersix / Tarmac SL8 / Aurum Magma
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oei, die is heeeeeel vatbaar voor marketing….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Jeronimo73
- Forum-lid
Uiteindelijk had ik een beter gevoel bij de Tarmac. Ondanks dat het de Aurum wel speciaal maakte vind ik de lager gemonteerde seat stays zoals op de Tarmac mooier, en hij voelde ook comfortabeler aan. En misschien een erg slechte reden maar was niet overtuigd dat ik zo’n dure fiets van een relatief nieuwe speler op de markt wilde kopen. Speelde nog iets mee mbt de standaard Sislent wielen, wil daar verder niet op in gaan maar had we invloed op mijn keuze.
Respect voor zoals je de keuze hebt gemaakt. Tarmac is een heerlijke fiets. Net terug uit Italië, best sturende fiets die ik in 30 jaar heb gehad. Beter dan de Cannondale super six evo en een Passoni Top Force. Maar de inspanning blijft gelijk berg op 
-
Jeronimo73
- Forum-lid
Mooi dat te horen!
Die fiets geeft natuurlijk wèl extra motivatie
Je gaat er geen spijt van hebben. Heb heel wat fietsen gehad, maar op de tarmac zit ik het beste!
https://www.strava.com/athletes/113532620
Specialized S-Works Tarmac Sl8
Specialized S-Works Tarmac Sl8
-
Jeronimo73
- Forum-lid
ik zal je helpen met ervaringen te delen. Heb superveel fietsen gehad, pure aero racers, tot lichte klimfietsen van allerlei merken. Er is geen enkele fiets maar dan ook geen enkele die in de buurt komt van de Tarmac SL8. wat een fiets, super licht maar dan ook echt superlicht. mega comfortabel, rit van 250km zonder een centje pijn. Een absoluut klimwonder is de tarmac sl8. het enige waarin ik merk dat die heel iets inlevert is snelheid behouden op het vlakke. daarin vond ik bijvoorbeeld de Cervelo S5 en de Aeroad een stuk makkelijker de hoge snelheid vasthouden. Ik fiets overigens met hoge wielen erin. Ik kan je de SL8 blind aanraden er is gewoon geen betere fiets die zo allround is als d SL8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze kan nog wel een keer
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik heb een SL6 met velgremmen. Niet tegenstaande ik het een fantastische fiets vind, zal er toch geen nieuwe Tarmac komen. Simpel omdat de stack te laag is. Ik zou de fiets enkel kunnen gebruiken met een spacertoren.