Pagina 48 van 106
Geplaatst: 22 okt 2007 20:21
door evertdehandsch
Ik had het dan verkeerd gelezen, m'n excuses.
Dat Niels Albert Obies had ik ook al gehoord maar heb hem er nog niet op zien crossen. Gisteren reed hij er dus ook niet mee
Daarna kwam ik de volgende fiets tegen.
Die net voor de wedstrijd dan weer veranderd werd in deze setup met Gen II wielen
Hier Chrisian Heule op z'n Lightweights tijdens de cross!
Even off-topic dan, ook Thomas Frischknecht was op de cross, hij bracht z'n schitterend Scott-Scale mee
Eveneens als een prachtige Wilier met EC90 wielen

Geplaatst: 23 okt 2007 00:04
door harmm
inderdaad die wielen zijn echt super.
staat mooi in bijna elke fiets mooie fieten op de foto
Geplaatst: 14 nov 2007 22:08
door joren
ja albert heeft lw gen 2 standaard wielen
hiermede een foto
ben ik nu de eerste die deze foto heeft gevonden ofwat :p
[img=
http://img88.imageshack.us/img88/6489/img3118rj2.jpg]
Geplaatst: 15 nov 2007 09:48
door composite
Even een vraag: hoe hou je de GenI, GenII en GenIII uit elkaar?? Ik weet dat de GenIII zwarte spaken hebben en 4 maal Lightweight erop (zie Jurgen 33's LW's). De GenI , hoe herken ik die?
Geplaatst: 15 nov 2007 09:50
door jurgen33
Gen I = Lightweight logo 2 maal op de velg
Gen II = Lightweight logo 4 x op de velg
Gen III = Lightweight logo 4 x op de velg en zwarte spaken
Geplaatst: 15 nov 2007 11:57
door casran
jurgen33 schreef:Gen I = Lightweight logo 2 maal op de velg
Gen II = Lightweight logo 4 x op de velg
Gen III = Lightweight logo 4 x op de velg en zwarte spaken
Dat is het grotendeels. Desalniettemin rijden er rond die geen logo op hun velg willen (kunnen dus alle versies zijn), of Gen I's die aan CarbonSports gevraagd hebben de logo's bij te drukken tot 4x per velg langs elke kant.
Bij Obermayer is Gen II ook herkenbaar omdat de interne voornaaf veranderd is en niet meer goud maar zilver oogt.
Geplaatst: 15 nov 2007 12:00
door jurgen33
C a s r a n schreef:jurgen33 schreef:Gen I = Lightweight logo 2 maal op de velg
Gen II = Lightweight logo 4 x op de velg
Gen III = Lightweight logo 4 x op de velg en zwarte spaken
Dat is het grotendeels. Desalniettemin rijden er rond die geen logo op hun velg willen (kunnen dus alle versies zijn), of Gen I's die aan CarbonSports gevraagd hebben de logo's bij te drukken tot 4x per velg langs elke kant.
Bij Obermayer is Gen II ook herkenbaar omdat de interne voornaaf veranderd is en niet meer goud maar zilver oogt.
Zo, ben ik vandaag weer slimmer geworden!
Ik hoop morgen nog een pak slimmer te worden op Expo-vélo.
Eindelijk al het nieuwe materiaal voor het eerst in België
Geplaatst: 15 nov 2007 12:13
door casran
jurgen33 schreef:Zo, ben ik vandaag weer slimmer geworden!
Ik hoop morgen nog een pak slimmer te worden op Expo-vélo.
Eindelijk al het nieuwe materiaal voor het eerst in België
Prima... en je hebt geluk: ik kreeg zonet telefoontje dat een setje wielen sub 900 gram bij mij thuis afgeleverd is. De wielen zijn voor Expo-Velo, en zouden er anders niet aanwezig geweest zijn. Check TS-Biker's fietsje morgen maar

Geplaatst: 15 nov 2007 12:32
door speric
wat gaat die fiets wegen totaal 4 kg ?
Geplaatst: 15 nov 2007 12:47
door composite
Als ik Gen 1 lw's koop voor Shimano, maar ik wil ze ombouwen naar Campa, is dit dan überhaupt mogelijk. Ik weet dat ze bij Carbonsports conversion kits hebben, maar die zijn alleen geschikt voor DT naven (en volgens mij hebben Gen1's die nog niet).
Iemand die daar wat van weet?
Geplaatst: 15 nov 2007 12:57
door lancev7
volgens mij hebben de Gen1's ook gewoon DT naven, echter de PRE carbonsports wielen de orriginele dierl & obenmaier's hebben een ingelammineerde shimano/campa naaf. de gen 1's zou dus gewoon moeten kunnen.
Geplaatst: 15 nov 2007 13:01
door tiest
Is gewoon mogelijk. Geen enkel probleem