Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 08 Juni 2005
Quoten: Origineel geplaatst door cirano op 02 Juni 2005
De Vega stond in de folder van 2001, zowat de voorganger van de Team denk ik.
FF een berichtje van big Rosa vanuit het zonnige spanje, 29 graden zon een lekker windje, haha ik zit hier goed. De vega is de voorloper van de team een mooie fiets ,is veel verkocht in het donker geel en voor 975 is het denk ik ook geen verkeerde koop.
Pfff, zitten wij hier in dat koude Nederland met nachtvorst.... Zuchtsteun.. Ik heb een afspraak met de verkoper gemaakt en denk wel tot aanschaf over te gaan. Iedereen veel dank voor het advies.
@big rosa: Geniet van je vakantie daar.... kan ik niet ff langskomen?? Mooi stukkie om m'n nieuwe fiets lekker in te rijden.....
postamble();
DeRosa
postamble();
Haha, ben een paar jaar geleden ook in Sitges geweest, camping El Garroffel. Een avondje stappen was inderdaad een aparte ervaring, een verdwaalde vriend vond ons twee uur later totaal "getraumatiseerd" terug (was een verkeerd straatje in gelopen.... (: ). Wel lekker dicht bij Barca en het weer is vrijwel altijd mooi. Hier gaat het nu ook een stuk beter met het weer.
Ik zal zeker een fototje plaatsen en voel me vereerd om bij de club te mogen horen...
Gr Rudo
Haha, ben een paar jaar geleden ook in Sitges geweest, camping El Garroffel. Een avondje stappen was inderdaad een aparte ervaring, een verdwaalde vriend vond ons twee uur later totaal "getraumatiseerd" terug (was een verkeerd straatje in gelopen.... (: ). Wel lekker dicht bij Barca en het weer is vrijwel altijd mooi. Hier gaat het nu ook een stuk beter met het weer.
Ik zal zeker een fototje plaatsen en voel me vereerd om bij de club te mogen horen...
Gr Rudo
groetjes Rudo
Wel een goede gelegenheid om eens wat aan de orde te stellen. Ik ben mijn Merak wat aan het upgraden (nee Big Rosa; die Campa groep moet nog) maar ik wil nu mijn stuur/ stuurpen/ zadelpen vervangen. (nu Ritchey, 3ttt en Cinelli) Ik heb een Deda Magic 31,8 stuurpen liggen die er op zou kunnen. Iemand suggesties voor een stuur en twee pennen die een beetje classy staan op mijn klassieke karretje? FM adviseert Ritchey WCS. Bij Salden staat een mooie carbon zadelpen van Campa Record. Mocht je de foto's van mijn fiets bekijken, denk er dan een Fizik Arione bovenop.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ritchey geeft bij mij altijd een ATB associatie.....Ik zoek het voor een racer eerder bij ITM, DEDA, etc.
Als je toch over stapt op Campa is die record zadelpen wel heel mooi!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 02 Augustus 2005
Ritchey geeft bij mij altijd een ATB associatie.....Ik zoek het voor een racer eerder bij ITM, DEDA, etc.
Voordeel van Ritchey is de prijs/kwaliteit verhouding en de ergonomie van het stuur. Deda bv is wel mooi maar flink duurder en zwaarder. Italiaanse sturen zijn nogal kort. Op mijn de rosa heb ik een ritchey wcs pen en stuur en dat bevalt prima. Op mijn vorige fiets een 3ttt stuur en deze is veel korter. Zie bij foto van mijn fiets hoe mooi dat kan staan.
Campa carbonpen is erg mooi. Heb ik ook. Wel nadeel dat de opdruk aan 1 kant al weg is.
Voordeel van Ritchey is de prijs/kwaliteit verhouding en de ergonomie van het stuur. Deda bv is wel mooi maar flink duurder en zwaarder. Italiaanse sturen zijn nogal kort. Op mijn de rosa heb ik een ritchey wcs pen en stuur en dat bevalt prima. Op mijn vorige fiets een 3ttt stuur en deze is veel korter. Zie bij foto van mijn fiets hoe mooi dat kan staan.
Campa carbonpen is erg mooi. Heb ik ook. Wel nadeel dat de opdruk aan 1 kant al weg is.
Ik rijd het lieft met een Deda stuur. Ik heb een Newton en een 215. Deda vind ik prettig omdat ze 'vlak' zijn vanaf de bovenkant stuur tot de remgrepen.
Om die reden heb ik mijn ITM millennium vervangen door een Deda. De ITM is overigens te koop (zie elders op het forum).
Om die reden heb ik mijn ITM millennium vervangen door een Deda. De ITM is overigens te koop (zie elders op het forum).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Dag mensen, nou de zadelpen "moet nog" en met de stuur/ pen combi heb ik een compromis gesloten WCS OS stuur (licht en niet te duur) met een Deda Magic OS pen (mooi, duur en zwaar). Zadel is een Fizik Arione geworden en een setje nieuwe Michelin Pro 2...hopelijk is het morgen droog! http://oudevier.tripod.com/rosa2.jpg (mocht deze link niet werken check: http://oudevier.tripod.com/rosa.html) Groeten!