Pagina 44 van 56
Geplaatst: 21 mei 2011 16:37
door bottecchia
Het probleem van de volgauto's was natuurlijk al lang van te voren bekend. Kwestie van je organisatie goed in orde hebben en daar op in te spelen.
Geplaatst: 21 mei 2011 16:44
door vantheman
Dan krijgen we een mooi spel te zien als Contador op achterstand komt.
Daar lijkt het wel op, maar dat weten we nu maar niet toen het parcours uitgezet werd. Daarom een beetje opportunitische redenering. En wat als Contador niet zo overheersend was en bijvoorbeeld nu derde of vierde was geweest, had je het dan ook mooi gevonden?
Ik ben het met Jose de Cauwer eens. Het is niet van deze tijd waarin sponsors miljoenen investeren in ploegen, dat je een ronde door dit soort bijzaken kan verliezen.
Geplaatst: 21 mei 2011 17:28
door wasbeer2006
Ik ben het met Jose de Cauwer eens. Het is niet van deze tijd waarin sponsors miljoenen investeren in ploegen, dat je een ronde door dit soort bijzaken kan verliezen.
Dat is maar net wat je een bijzaak vind?
Vallen kan je dan ook wel een bijzaak gaan noemen. In andere sporten worden die bijzaken charme genoemd.
Het is net waar je voor kiest de regels en het parcours zijn voor iedereen gelijk, jouw taak is daar het beste mee om te gaan.
Misschien een steviger bandje monteren bv.
Ik begrijp best wat je bedoelt hoor en ik ben er ook niet voor dat je een ronde verliest door een lekke band, maar met eendags wedstrijden is het al vaak genoeg gebeurt, Boogerd op de het WK
Geplaatst: 21 mei 2011 18:21
door wmc
Iemand een idee waar dat wisselen van fiets bij Contador over gaat?
Geplaatst: 21 mei 2011 19:17
door c.zaballa
Mooie zege voor Anton. Betwijfel of Contador zo extreem veel overschot had. Je kan discussiƫren over het feit dat de Giro te zwaar word, maar mooie beelden levert het wel op.
Geplaatst: 21 mei 2011 19:29
door amclassic-fan
WMC schreef:Iemand een idee waar dat wisselen van fiets bij Contador over gaat?
Waarschijnlijk vanwege het verzet.
Geplaatst: 21 mei 2011 19:32
door bottecchia
Zal inderdaad voor een ander verzet zijn. Vorig jaar heb ik hier staan kijken. Veel renners hadden 34x27 of zelfs 29 staan. Ik kan me voorstellen dat ze tijdens de rest van de etappe liever een beter lopende cassette hebben.
Ik ben overigens benieuwd hoe laat Brambilla binnenkomt. Die blies zichzelf een klein beetje op.

Geplaatst: 21 mei 2011 19:50
door daniel1975
Hebbben jullie ook nog een beetje oog voor de prestaties van Kruiswijk? Als 12e boven en 14e in het klassement? Lijkt erop dat ie nog iets beter gaat finishen dan vorig jaar.
Geplaatst: 21 mei 2011 20:03
door vantheman
Inderdaad een hele knappe prestatie van Kruijswijk.
Vorig jaar was zijn laatste week in de Giro heel sterk, dus hopen dat hij dat dit jaar ook kan.
Geplaatst: 21 mei 2011 20:49
door dc
Daniel1975 schreef:Hebbben jullie ook nog een beetje oog voor de prestaties van Kruiswijk? Als 12e boven en 14e in het klassement? Lijkt erop dat ie nog iets beter gaat finishen dan vorig jaar.
Als hij dit volhoudt misschien top tien... en zoals Daniel1975 en ik al zeiden, een kansje om beste jongere te worden. Kreuziger eindigde mooi achter hem.
Geplaatst: 21 mei 2011 20:51
door Mr_T
Wat vinden jullie daar nou van, van zo'n fietswissel?
Ik vind het toch raar. Als je pech hebt, okay, maar puur taktisch een fiets wisselen vind ik toch een nieuwe dimensie.
Geplaatst: 21 mei 2011 21:01
door jaapieo
Ik snap het wel, zo kun je waar het nodig is toch met een ander verzet rijden waar je de rest van de koers niks aan hebt....