Pagina 5 van 6

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 07 feb 2014 12:26
door wasbeer2006
jeroennl schreef:
wasbeer2006 schreef:Ik zou hem zeker op een carbon frame altijd monteren waarom niet. Net zoiets als een helm, zo lang je niet valt heb je hem niet nodig, maar ik doen hem toch maar op :-)
En daarom hangt hij op je profielfoto aan je stuur? Ook met 15kmh kan je je hoofd kapotvallen.
haha Inderdaad scherp gezien! Dat was nog in 2008 afgelopen twee jaar heb ik zelf in klimmetjes met 30 graden mijn helm niet meer afgezet.

voor de volledigheid, voordat daar ook weer een foto van opduikt, als ik met die kleine achterop naar de stad fiets heb ik ook geen helm op.

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 09 feb 2014 09:33
door jeroennl
wasbeer2006 schreef:
jeroennl schreef:
wasbeer2006 schreef:Ik zou hem zeker op een carbon frame altijd monteren waarom niet. Net zoiets als een helm, zo lang je niet valt heb je hem niet nodig, maar ik doen hem toch maar op :-)
En daarom hangt hij op je profielfoto aan je stuur? Ook met 15kmh kan je je hoofd kapotvallen.
haha Inderdaad scherp gezien! Dat was nog in 2008 afgelopen twee jaar heb ik zelf in klimmetjes met 30 graden mijn helm niet meer afgezet.

voor de volledigheid, voordat daar ook weer een foto van opduikt, als ik met die kleine achterop naar de stad fiets heb ik ook geen helm op.
Hoop dat die kleine dan wel een helm op heeft?
Heeft mijn zoon een keer gered toen hij van de volgfiets viel.

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 09 feb 2014 11:10
door tosstheboss
beetje erg offtopic allemaal

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 11 feb 2014 16:12
door Sauvi
gandalf schreef:
gandalf schreef:2500 km gereden met Di2. Geen enkel probleem gehad, 1x opgeladen in die tijd hoewel indicator nog groen was. Ik vind het heerlijk. Betrouwbaar schakelen, trimfunctie voor maakt alle tandwielen achter bereikbaar zonder problemen. En als het achter niet helemaal lekker loopt is dat al fietsend bij te stellen. Schakelen voor gaat probleemloos. Moet er wel bij zeggen dat ik in een bergachtige omgeving woon en dus veel op- en af heb en dus veel schakel
:D
Ik sluit mij hier volledig aan ;)

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 08 mar 2014 08:49
door loos
Toch voor mechanisch gekozen. EPS V2 is slecht verkrijgbaar, en er zijn toch wat probleempjes mee, los van de evt. meerwaarde. Van het budget dat ik overhoud heb ik een Power2max S-type gekocht. Het frame verwacht ik over ca. 2 weken. Ik zal dan foto's van het opbouwen posten.

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 08 mar 2014 11:24
door peter1981
nice :) en goeie keuze ik denk dat de meerwaarde van een P2M crank veel hoger is dan van EPS

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 08 mar 2014 16:25
door scottpch
Loos, waar komt je nieuwe frame vandaan. Weer bij onze vriend.............?

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 08 mar 2014 19:48
door loos
Gekocht bij @speric

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 27 mar 2014 18:28
door Venge
Hoi
Ik rij al meer als een jaar met eps geweldig ,geen problemen gehad

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 02 apr 2014 19:16
door capo di frutta
Afgelopen weekend mijn fiets met SR EPS V2 opgehaald bij LBS. In één woord geweldig. Super strak en snel schakelen, ook in de beklimming (met volle kracht) kun je door blijven schakelen.

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 02 apr 2014 20:15
door nijkie
capo di frutta schreef:Afgelopen weekend mijn fiets met SR EPS V2 opgehaald bij LBS. In één woord geweldig. Super strak en snel schakelen, ook in de beklimming (met volle kracht) kun je door blijven schakelen.
Dat kan met mechanisch ook ;)
Maar kan me niet voorstellen als je Super record eps koopt dat het tegenvallend schakelt 8-)

Re: EPS en DI2: een meerwaarde?

Geplaatst: 02 apr 2014 21:08
door flores
Heb ik ergens een foto gemist? ;)