Forumrit Friesland 7 September
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="richard-w"]enig idee wat de gemiddelde snelheid ongeveer is/word[/quote]
Rotterdamtocht was 29.8 gem.p.u. of iets er heel dicht in de buurt.
Rotterdamtocht was 29.8 gem.p.u. of iets er heel dicht in de buurt.
Diamond en ik gaan de tocht nog verkennen, we zullen dan wel de nodige foto's van de route publiseren. Mochten we niet allemaal op het pontje passen dan geven we wel aan wie zwembroek en handdoek moeten meenemen.
nog een reactie voor onze 15 jarige deelnemer, de gemiddelde geestige leeftijd van de deelnemers schommeld rond de 50% van de gemiddelde snelheid.
Gastheer bedankt voor je topografische bijdrage.
nog een reactie voor onze 15 jarige deelnemer, de gemiddelde geestige leeftijd van de deelnemers schommeld rond de 50% van de gemiddelde snelheid.
Gastheer bedankt voor je topografische bijdrage.
Funny the way it is
[quote="BianchiSL3"]
Rotterdamtocht was 29.8 gem.p.u. of iets er heel dicht in de buurt.[/quote]
Mijn tellertje gaf inderdaad een waarde aan die daar heeeeeel dicht bij in de buurt zat, 29,79 gem p.u.
Rotterdamtocht was 29.8 gem.p.u. of iets er heel dicht in de buurt.[/quote]
Mijn tellertje gaf inderdaad een waarde aan die daar heeeeeel dicht bij in de buurt zat, 29,79 gem p.u.
Stevens SCF 2 Ultegra SL / Stevens Vuelta Ultegra SL
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="bluebird1"]kent Michiel de weg eigenlijk wel in Friesland?
[/quote]
Geen zorgen, de Rotterdamse equipe zit ruim voor 7 september al op trainingskamp in Friesland. Op een geheime locatie overigens..
Geen zorgen, de Rotterdamse equipe zit ruim voor 7 september al op trainingskamp in Friesland. Op een geheime locatie overigens..
Als iemand gewoon zegt: nu links, nu rechts, dan wil ik wel weer als reservebrommer mee. Ondervoorbehoud dat mn liefje na het NK Tijdrijden van een dag eerder zin heeft in 120 km.
[quote="BianchiSL3"]Geen zorgen, de Rotterdamse equipe zit ruim voor 7 september al op trainingskamp in Friesland. Op een geheime locatie overigens..[/quote]
Mocht je tegen die tijd nog plek hebben voor een oud dorpsgenoot dan hoor ik het wel.
Friesland is niet zo ver hier vandaan.
Visum is al geregeld;)
Mocht je tegen die tijd nog plek hebben voor een oud dorpsgenoot dan hoor ik het wel.
Friesland is niet zo ver hier vandaan.
Visum is al geregeld;)