WK 2025
-1 prima wat Remco Evenepoel doet. Niks mis mee, hij kwetst niemand er mee. En het is voor hem een vorm zijn blijdschap te uiten.
Sommige fietsers bedanken de fiets ( Ook Evenepoel - Pogi - - Van der Poel ), sommige danken de hele hemel en anders fietsen als een Stormvogel over de finish ( Van Aert ). Dus laat ze lekker blij zijn.
Ik zag gisteren veel gekkere maniertjes tijdens de WK atletiek ( met borsten tegen elkaar botsen - gekke dansjes - enz ) voornamelijk tijdens estafette nummers. Maar dat is een gentlemen’s sport dus dat mag. Fietsen is van het volk, dus dan hoort het niet ….
Sommige fietsers bedanken de fiets ( Ook Evenepoel - Pogi - - Van der Poel ), sommige danken de hele hemel en anders fietsen als een Stormvogel over de finish ( Van Aert ). Dus laat ze lekker blij zijn.
Ik zag gisteren veel gekkere maniertjes tijdens de WK atletiek ( met borsten tegen elkaar botsen - gekke dansjes - enz ) voornamelijk tijdens estafette nummers. Maar dat is een gentlemen’s sport dus dat mag. Fietsen is van het volk, dus dan hoort het niet ….
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
De Europese commissie functioneert anders prima hoor,…Berrinator schreef: ↑22 sep 2025 09:27Ja, was de hele wereld maar een totalitaire dictatuur, zodat we ongestoord koers kunnen kijken![]()
Zekers, ook bij atletiek, bij de estafette, dan allemaal hetzelfde afgesproken gebaartje maken. Ik hou er niet van. Vind het ingestudeerd en gemaakt. Maar he, als mensen dat nodig vinden, prima. Maar ik ben er niet van. Bij wielrennen niet, voetbal niet en atletiek ook niet. Of het van het volk is of niet, gentlemen's sport of niet, maakt geen verschil.
Ik kijk wel uit naar de wegwedstrijd. Ben echt benieuwd. Ik zet mijn centen op Pogi.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De pijl en boog van Usain, ook zo'n lekker overdreven iets. Vieren prima, leuk! Maar die signatuurdingetjes hoeven voor mij niet.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Een militaire groet van een Belg in Rwanda is misschien ietwat onhandig en had ook helemaal verkeerd kunnen vallen. "Gelukkig" zit de regering daar niet te wachten op een rel.
Maar vanuit Remco gezien vind ik er niks verkeerd aan. De insteek is onschuldig en "gewoon" juichen met je armen in de lucht is ook maar gewoon en even egocentrisch als een "maniertje". Mag dat als je net zo ongeveer de beste tijdrit uit de wielerhistorie hebt gereden? Van mij wel in ieder geval.
Maar vanuit Remco gezien vind ik er niks verkeerd aan. De insteek is onschuldig en "gewoon" juichen met je armen in de lucht is ook maar gewoon en even egocentrisch als een "maniertje". Mag dat als je net zo ongeveer de beste tijdrit uit de wielerhistorie hebt gereden? Van mij wel in ieder geval.
Campagnolo Ultra Dork
Zolang je maar niet probeert te juichen zoals deze Irakees onlangs.
https://www.youtube.com/shorts/z7bMG_WMaNo
Van mij ook hoor, maar ik mag er ook iets van vinden. Hij hoeft er niks mee te doen. En dat doet ie ook niet, en daar heeft ie gelijk in. Ik weet mijn plek 
Laatst gewijzigd door rikkert op 22 sep 2025 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Oei en vooral ook Auw!Kiekeboe schreef: ↑22 sep 2025 11:49 Zolang je maar niet probeert te juichen zoals deze Irakees onlangs.
Nog even leren om met losse handen te rijden
Adversity is the Catalyst of Change
Van mij hoeven die gebaartjes (en al helemaal niet die bezopen brake check van hem laatst) niet, maar wat een brute overwinning van Remco! Ik vraag me echt af of er niet meer in het vat zat tijdens afgelopen Tour, als hij die gebroken rib ed niet gehad had.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
Van der Poel komt ook wel eens saluerend over de finish, of lopend met z’n fiets boven z’n hoofd. En wat te denken van Lorena Wiebes die elke keer weer wat anders uitbeeldt. Niks mis mee en juist wel grappig toch?rikkert schreef: ↑22 sep 2025 08:59Mee eens. Je kan ook gewoon juichen he. Deze valt wel mee, ze zijn er erger. Maar ik hou ook niet zo van sporters met "maniertjes". Wijsvinger voor de mond (sssst), even laten zien voor de hoeveelste keer je wint. Neuh, dat is niet echt nodig. We kunnen tellen hoor, Remco. Het doet niks af aan de prestatie hoor, maar ik ben niet zo van. Gewoon juichen.
In principe podium en gezien de tijdritten van Vingegaard acht ik die ook niet onverslaanbaar voor een Evenepoel in topvorm.
Campagnolo Ultra Dork