Pagina 39 van 40

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 19 sep 2025 10:44
door Ernie C.
Reed die niet op een Fons tijdens haar laatste stuiptrekkingen hier op het forum?

@Daniel: in het hogere segment was Canyon altijd al de baas en qua wereldwijde verkoop ook, maar in NL/DE was Rose een sterke speler in het instap- en middensegment (wat toen nog rond de 2000€ zat).

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 21 okt 2025 18:43
door Se7en
Unibet Rockets van Cannondale over op Rose
Teamnaam is nu ook Unibet Rose Rockets

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 21 okt 2025 19:47
door lugosi
Geen tieten meer?

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 21 okt 2025 20:32
door Se7en
Nee. Tietena stopt als naamgever.

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 21 okt 2025 20:34
door Patrick VB
Zoals in dit topic al eerder aangehaald, uit de licentie aanvraag blijkt dat Q36-5 naam veranderd in Pinarello-Q36.5

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 30 okt 2025 16:33
door Ivo W
heb op GCN vernomen dat EF, UnoX en premier tech volgend jaar met SRAM gaan rijden.

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 30 okt 2025 18:26
door kxlight
Ivo W schreef: 30 okt 2025 16:33 heb op GCN vernomen dat EF, UnoX en premier tech volgend jaar met SRAM gaan rijden.
Stappen er ook nog ploegen terug over naar shimano?

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 09 nov 2025 21:13
door Ivo W
buitrago van Bahrein inmiddels gespot op een Bianchi Specialissima. Mooi dat Bianchi in de worldtour blijft.

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 12 nov 2025 20:00
door Lcsmet
Geen idee of het al voorbij is gekomen.
Total Energies rijdt vanaf volgend jaar op Cube.

https://www.facebook.com/share/1FSC5QaAyJ/

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 12 nov 2025 20:02
door pino
Vervanging voor Intermarché

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 20 nov 2025 15:00
door Lcsmet
De voormalige Premier Tech ploeg zou in 2026 met een Zwitserse licentie gaan rijden.
Factor stopt als fietsenleverancier.
Scott gaat vanaf 2026 de fietsen leveren voor de (voorlopig) naamloze ploeg.

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025

Geplaatst: 20 nov 2025 15:11
door Ernie C.
Op die stinkkaas uit een busje na, is er dan tenminste weinig om tegen te protesteren.