Wanneer Giant-Alpesin verstandig is investeren ze in een ploeg om hem heen. De sprinters die ze hebben zullen nooit een klassementrijder worden.
Tom's marktwaarde stijgt en hij heeft nog voldoende jaren te gaan
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Giant-Alpesin is een Duitse ploeg. Met de Duitse sprinters Kittel en Degenkolb, lijkt het me niet waarschijnlijk dat ze nu opeens de boeg omgooien en een ploeg rond een klassementsrijder gaan bouwen. Dat zou wel behoorlijk opportunistisch zijn.Wiliertoerist schreef:Wanneer Giant-Alpesin verstandig is investeren ze in een ploeg om hem heen. De sprinters die ze hebben zullen nooit een klassementrijder worden.
Met overwinningen in Milaan-San Remo en Parijs Roubaix, een etappe overwinning in de TdF en nu de successen van Tom Dumoulin in Spanje, heeft Giant Alpecin volgens mij als team een uitstekend seizoen.opperhoofd schreef:Het is dat de tour wat minder succesvol was zonder Kittel, anders had Giant Alpecin een heel goed jaar gehad. Als team gezien.
Zeker weten. Alleen bedoelde ik met Kittel zoals vorig seizoen in de tour nog 4 extra overwinningen. Dan uitstekend ipv heel goed.vantheman schreef:Met overwinningen in Milaan-San Remo en Parijs Roubaix, een etappe overwinning in de TdF en nu de successen van Tom Dumoulin in Spanje, heeft Giant Alpecin volgens mij als team een uitstekend seizoen.opperhoofd schreef:Het is dat de tour wat minder succesvol was zonder Kittel, anders had Giant Alpecin een heel goed jaar gehad. Als team gezien.
Snijdt voor zover houd dat hij terug kwam tot op 13 seconden in de afdaling van de een-na-laatste beklimming. Maar Aru had daar ineens een half elftal aan Astana volk dat het gat kon maken. Hetzelfde voor Movistar en Katoesja tot op zekere hoogte.Zorro schreef:Argument dat Dumoulin geen ploeg om zich heen had de laatste twee klimmen snijdt geen hout aangezien hij puur het wiel van Aru niet kon houden.
Goedzo. Hij had gisteren echt zwaar de pest in, wie niet overigens. Alles bij elkaar heeft hij als een beest gereden. Daar gaan we meer van zien.Ernie C. schreef:Hij komt in ieder geval juichend over de streep vandaag en de Vuelta wordt toch nog feestelijk afgesloten door Giant-Alpecin. Ik denk dat Degenkolb zo een belangrijke rol speelt in het mentale herstel bij Tom.