Peterj schreef:@Swoosh bedankt voor je vriendelijke reactie, gelukkig ben jij niet lui en heb jij alle tijd om onzinnige reaties te geven op andermans vragen.
De meeste reacties gaan over de full carbon wielen en niet over de alu/carbon.
1 persoon heeft problemen gehad met het loslopen van kapjes van een lager.
1 persoon zegt dat de body invreet.
1 persoon zegt dat het omleggen van een gp4000s band problemen geeft op een full carbon velg.
Graag zou ik wat meer gebruikservaringen van andere forumgenoten willen weten over de acc50 wielen.
Natuurlijk staat het je vrij om meer gebruikers ervaringen te vragen. Is niets op tegen. Misschien dat ik onaardig overkwam met mijn post maar ik vond en vind je post niet getuigen van eigen inzet. Iets wat op forums als deze gemeengoed zou moeten zijn. Helaas . . Nergens lijkt uit dat jezelf de minste inspanning hebt gedaan toen je hier je vragen deponeerde. Integendeel. Sorry, ik kan daar niets anders van maken. . . .
Overigens, de meeste reacties op de full carbon wielen gelden natuurlijk ook voor die met alu rand.
En verder ga jezelf niet belachelijk maken door mijn postings als onzinnig te benoemen. Er is in de regel niets onzinnigs aan. En nee ik heb niet alle tijd daarom spendeer ik liever die tijd aan zinnige vragen dan dit soort onnodig gedoe.
Als je er nog over wilt discussieren doen we dat wel in een sectie die daarvoor geschikt is, zo hoeven we dit topic niet verder te bevuilen met informatie die hier feitelijk niet thuis hoort. Mensen hebben nl nu al moeite te volgen wat er aan bruikbare informatie staat . . . . (Dat laatste is trouwens vrij makkelijk op te lossen als je (als beheerder) iets van forums snapt)
Ik zie je eerdere vragen nauwelijks terug in je tweede schrijven
Peterj schreef:Heeft iemand ervaring met de Kuiper ACC50: 50mm Alu.Carbon wielen?
Hoe zijn de naven?
Zijwindgevoelig?
Is de GP4000s band er makkelijk om te leggen?
1820 gram voor de wielset, is dat met of zonder snelspanners gewogen?
Zijn ze geschikt voor een persoon van 75 tot 80 kg?
Peterj schreef:1 persoon heeft problemen gehad met het loslopen van kapjes van een lager.
1 persoon zegt dat de body invreet.
1 persoon zegt dat het omleggen van een gp4000s band problemen geeft op een full carbon velg.
Alleen het omleggen van een Conti band komt terug in je tweede deel.
Nu moet je weten dat dat door meer mensen zo wordt ervaren. Dat komt omdat sommigen geen band weten om te leggen en soms komt het doordat een velg ietsjes groter is. Maar dan nog is het een kwestie van weten hoe je dat doet.
1 persoon had problemen met het loslopen van kapjes . .
Dus komt het niet vaak voor, tevens werd niet beschreven wat deze persoon er mee gedaan had. Ik denk ook dat de heer Kuiper daar afdoende over heeft geschreven.
1 persoon zegt dat de body invreet. Alle body's vreten in in zekere mate. Als het een probleem van grote aard zou zijn dan werd ook daar uitvoerig over geschreven. Dit soort vragen kun je zelf antwoorden bij genereren als je enige aandacht besteed aan de informatie in dit topic.
Peterj schreef:Rene-koga en tomkolkman bedankt voor jullie positieve reacties hier kan ik verder mee.
Een ingevreten body na 1500km is idd snel.
Volgens de site van Kuiper zijn de naven voorzien van gesealde Japanse Industriële lagers.
Weet iemand van welk merk de naven zijn?
Je trekt rare conclusies.
Als iemand spreekt van sporen van invreten is heel wat anders dan wat men gewoonlijk onder een ingevreten body verstaat. Bovendien kan het ook nog schelen of het Shimano, Sram of Campagnolo betreft.
Oa op pagina 7 van dit topic staat toch echt het merk van de naven benoemd. maar ja jij had het topic gelezen . . . toch?
cheers