Pagina 32 van 38
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 22 nov 2024 12:27
door Ernie C.
Het lijkt wel een Black friday deal!
Accell en racefietsen blijft een ongelukkige combinatie.
Sowieso zijn het moeilijke tijden voor de fietsindustrie. Iedereen heeft inmiddels schijfremmen en elektronisch schakelen en geen reden om iets nieuws te kopen. Het wordt hoog tijd voor een nieuwe, door de UCI gedreven revolutie. Misschien zijn frames voor ovale wielen een optie?
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 22 nov 2024 12:29
door havana
daniel1975 schreef: ↑21 nov 2024 13:00
havana schreef: ↑21 nov 2024 10:04
Overigens ander nieuws: Specialized gaat de vrouwen van FDJ sponsoren.
Die hing wel beetje in de lucht.
Ze gaan zeker wel door met SDW?
Ja, is nog een lopend contract.
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 23 nov 2024 01:55
door SantaSCSI
Ernie C. schreef: ↑22 nov 2024 12:27
Het lijkt wel een Black friday deal!
Accell en racefietsen blijft een ongelukkige combinatie.
Sowieso zijn het moeilijke tijden voor de fietsindustrie. Iedereen heeft inmiddels schijfremmen en elektronisch schakelen en geen reden om iets nieuws te kopen. Het wordt hoog tijd voor een nieuwe, door de UCI gedreven revolutie. Misschien zijn frames voor ovale wielen een optie?
Die is in de gravel alweer hard aan de gang. Tot dit jaar waren alle “race gravelbikes” strakke race geo’s en max 45mm banden. Dylan Johnson heeft dat vakkundig verkloot door te verkondigen dat mtb banden DE shizzle zijn en nu moet elk merk met een racer komen met bredere banden

Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 04 dec 2024 16:21
door Arjan
Vanaf januari 2025 Cofidis met Campa, 4 jarig contract zowel voor de mannen als de vrouwen:
https://www.campagnolo.com/nl-en/journa ... /0230.html
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 04 dec 2024 19:09
door thestudent
Gelukkig maar. Helemaal geen Campa was toch ook een beetje gek.
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 05 dec 2024 11:37
door Se7en
De KNWU heeft een deal gesloten met Kalas en rijdt vanaf 2025 in kleding van het Tsjechische merk, zo werd vandaag aangekondigd op onder andere Instagram.
Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025
Geplaatst: 05 dec 2024 13:54
door Slowracer
Even de titel van het topic aangepast.
Visma - Lease-a-Bike gaat volgend seizoen mijn voorbeeld volgen

.
Ze gaan rijden met Prologo zadels,
https://www.teamvismaleaseabike.nl/nieu ... t-prologo/.
Hopelijk voor hen "stijgen" ze niet naar mijn niveau.
Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025
Geplaatst: 05 dec 2024 14:34
door Se7en
Dat was te verwachten, nadat Van Aert niet heel lang geleden al gespot werd met zo’n zadel onder z’n kont.
Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025
Geplaatst: 05 dec 2024 14:51
door Slowracer
Waarschijnlijk zal er een dezer dagen dan ook het bericht volgen dat UAE overstapt naar Fizik zadels, aangezien Pogacar gespot is met een Fizik Vento Argo R3 Adaptive zadel.
Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025
Geplaatst: 05 dec 2024 15:16
door Se7en
Hier de link. Binnenkort ook Continental banden voor Visma?
https://www.wielerflits.nl/materiaalzon ... se-a-bike/
Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025
Geplaatst: 05 dec 2024 15:23
door gede
Off topic, maar z'n knie vertoont nog stevige littekens.

Re: Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025
Geplaatst: 05 dec 2024 15:37
door havana
KNWU naar KALAS kleding (was AGU).
Ik heb een gerucht gehoord dat VLAB naar Castelli gaat, maar heb ik nog nergens bevestigd gezien.