Pagina 30 van 31
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 02 jan 2024 18:45
door platformer
Op de foto's staat de nieuwe draadloze superrecord.
Benieuwd hoe die gaat werken in het cross geweld
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 02 jan 2024 18:50
door thestudent
Vooral in het dagelijkse hogedrukreiniger geweld
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 02 jan 2024 19:22
door galileo2
Ik denk dat bijna alle crossers met draadloos elektrisch schakelen rijden.
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 03 jan 2024 06:37
door Slowracer
havana schreef: ↑10 dec 2023 07:58
Bora naar Sram (nog niet bevestigd).
Nu ook bevestigd
https://www.sram.com/en/life/stories/bo ... jCr-8znRQc
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 03 jan 2024 16:55
door Ernie C.
En Bora voor 51% overgenomen door Red Bull.
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 03 jan 2024 17:00
door Lcsmet
De wielerploeg Bora of het merk?
Als het de wielerploeg is, kan/mag Van Aert dan tijdens het wegseizoen met door Red Bull gesponsorde helm blijven rondrijden?
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 03 jan 2024 17:31
door Ernie C.
De ploeg. Ik neem aan dat ze gewoon met RB helm mogen blijven rijden.
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 03 jan 2024 17:41
door kxlight
Ernie C. schreef: ↑03 jan 2024 17:31
De ploeg. Ik neem aan dat ze gewoon met RB helm mogen blijven rijden.
Net als Albon die met RB sponsor op helm rijdt bij Williams.
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 03 jan 2024 20:35
door daniel1975
Bora gaat vliegen dit jaar!!
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 03 jan 2024 22:21
door wasbeer2006
Wel een goede zaak, over het algemeen is RB een hele betrouwbare trouwe sponsor.
En geld is daar het laatste probleem.
Als ze daar iets doen wordt het niet om mee te doen, maar om te winnen.
BMC er ook heen?
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 04 jan 2024 08:07
door nespresso
En van wie is die 49%? Van Ralph Denk zelf (RD pro cycling GmbH & Co KG and RD Beteiligungs GmbH)? Althans, dat is wat ik er zo snel over vind.
Als BMC er sponsororen naar heeft dan zullen ze minimaal nog wel een jaartje moeten wachten. Voorlopig is het Specialized en de nieuwe fietsen zijn net geleverd.
Re: Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
Geplaatst: 04 jan 2024 08:57
door EmPeHa
wasbeer2006 schreef: ↑03 jan 2024 22:21
Wel een goede zaak, over het algemeen is RB een hele betrouwbare trouwe sponsor.
En geld is daar het laatste probleem.
Als ze daar iets doen wordt het niet om mee te doen, maar om te winnen.
BMC er ook heen?
KTM zou ook nog kunnen?