Hulde, hulde
Forum problemen lijstje
Volgens mij word ik nu weer correct doorgestuurd.
Hulde, hulde
Hulde, hulde
Heb alle reacties doorgelezen maar blijkbaar ben ik echt vééél te dom om de avatar te plaatsen.
De oude avatar is gone en nu krijg ik met geen mogelijkheid een nieuwe geplaatst.
Er wordt gevraagd om een url. Nu heb ik een afbeelding op mijn computer geupload via imageshack.
Dan krijg je allerlei opties> Link > Direct link etc...Alle opties heb ik al geprobeert maar geen resultaat.
De foutmelding die ik krijg is; onjuiste url.
Wat doe ik fout! Hellup
Alvast bedankt.
Oh ja, klopt het dat je nu niet meerin de topics kunt zien wie er online is?
De oude avatar is gone en nu krijg ik met geen mogelijkheid een nieuwe geplaatst.
Er wordt gevraagd om een url. Nu heb ik een afbeelding op mijn computer geupload via imageshack.
Dan krijg je allerlei opties> Link > Direct link etc...Alle opties heb ik al geprobeert maar geen resultaat.
De foutmelding die ik krijg is; onjuiste url.
Wat doe ik fout! Hellup
Alvast bedankt.
Oh ja, klopt het dat je nu niet meerin de topics kunt zien wie er online is?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Dom is als je niets vraagt als je iets niet weet.
Om een Avatar te plaatsen ga je dus naar gebruikerspaneel, vervolgens naar profiel, dan naar wijzig avatar.
Inderdaad ergens op een site de gewenste foto uploaden, de direkte link kopiëren en dan plakken in de lege balk achter externe avatar.
Maar let op: de avatar mag niet groter zijn dan 150(b)x 100(h) pixels.
Mocht je een bestand hebben dat te groot is, dan kun je dat misschien eerst nog verkleinen met het programma Paint.
Ook bij Image Shack kun je de afmeting nog veranderen.
Je kunt die afmeting van pixels zelf veranderen in het blokje er onder in de gewenste afmeting.
Ook niet vergeten om eerst het vakje afbeelding verwijderen aan te vinken.
Dan moet je op bevestig klikken onderaan.
Als het goed is moet het dan gelukt zijn, anders komt er bij te staan wat er niet goed is, afbeelding te groot of een verkeerd bestand.
Onderaan links op de bladzijde van het topic waar je op zit, staan de mensen die online zijn op dat topic.
Edit Freerider: Hoogtemaat even aangepast, die hebben we veranderd na het plaatsen van deze duidelijke uitleg. Waarvoor dank overigens!
Om een Avatar te plaatsen ga je dus naar gebruikerspaneel, vervolgens naar profiel, dan naar wijzig avatar.
Inderdaad ergens op een site de gewenste foto uploaden, de direkte link kopiëren en dan plakken in de lege balk achter externe avatar.
Maar let op: de avatar mag niet groter zijn dan 150(b)x 100(h) pixels.
Mocht je een bestand hebben dat te groot is, dan kun je dat misschien eerst nog verkleinen met het programma Paint.
Ook bij Image Shack kun je de afmeting nog veranderen.
Je kunt die afmeting van pixels zelf veranderen in het blokje er onder in de gewenste afmeting.
Ook niet vergeten om eerst het vakje afbeelding verwijderen aan te vinken.
Dan moet je op bevestig klikken onderaan.
Als het goed is moet het dan gelukt zijn, anders komt er bij te staan wat er niet goed is, afbeelding te groot of een verkeerd bestand.
Onderaan links op de bladzijde van het topic waar je op zit, staan de mensen die online zijn op dat topic.
Edit Freerider: Hoogtemaat even aangepast, die hebben we veranderd na het plaatsen van deze duidelijke uitleg. Waarvoor dank overigens!
Bikers are not alone
Graag gedaan.
Op de onderstaande site kun je ook foto's uploaden zonder je aan te hoeven melden, werkt ook nog behoorlijk snel.
Ook hier kun je in verschillende formaten uploaden.
http://tinypic.com/?t=postupload" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de onderstaande site kun je ook foto's uploaden zonder je aan te hoeven melden, werkt ook nog behoorlijk snel.
Ook hier kun je in verschillende formaten uploaden.
http://tinypic.com/?t=postupload" onclick="window.open(this.href);return false;
Bikers are not alone
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Er zijn weer een aantal problemen met 't forum opgelost.
- Na het posten van een bericht wordt je nu wel goed doorverwezen.
- Snel reageren, onderaan het topic is nu mogelijk.
- De avatars mogen nog maximaal 100 pixels hoog zijn, om het aantal witregels te beperken.
- De avatars mogen nog maximaal 100 pixels hoog zijn, om het aantal witregels te beperken.
Als ze in je postvak uit staan, dan zijn ze correct verzonden. Als ze belanden in de verzonden map staan, dan heeft de ontvanger ze gelezen.jsparie schreef:Mij verzonden berichten blijven maar in postvak uit staan en niet bij verzonden berichten. Zijn ze nu wel echt verstuurd of hoe regel ik dat ?
Goed geregeld. De avatars waren overbodig groot. Misschien ook de witruimteamclassic-fan schreef:Er zijn weer een aantal problemen met 't forum opgelost.
tussen een avatar en de (post)teksten verkleinen.
Scheelt ook weer in extra bladverschuiven (althans bij kleinere beeldschermen).
Gemakkelijk trouwens dat je nu zonder extra handelingen, lettersin bold/cursief etc. kunt veranderen
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.