Ik heb in september iets besteld in Engeland, netjes verstuurd met DHL.
Na drie dagen zie ik staan dat het adres niet duidelijk is en dat ze wachten op het goede adres.
Ik de verzender gevraagd of zij dit kunnen doen. (lekker pro-actief sturen

)
Ik zie niets veranderen en probeer het een paar dagen later weer.
De verzender zegt dat DHL-UK niet reageert.
Ik nog een beetje wachten maar nog steeds niets.
Toen contact gezocht met DHL-UK, na drie e-mails kreeg ik het antwoord dat ik bij DHL-Global moet zijn.
Ik daar twee mails naar gestuurd maar geen antwoord.
De verzender kreeg ook geen contact.
Ondertussen lag, volgens de track&trace mijn pakketje nog steeds te wachten op de juiste adresgegevens.
Na veel zoeken vond ik een telefoonnummer van DHL-Global in de UK.
Ik bellen; "nou meneer, ik zie dat het pakketje verstuurd is naar ons depot in Duitsland, dus het zal over een paar dagen bij u zijn"
In de track&trace gaat het pakketje twee keer heen en weer naar Nederland en weer terug naar Duitsland.
En op 11 oktober weer op transport naar Nederland.
Na tien dagen is het nog steeds op transport dus maar eens contact opgenomen met DHL-NL.
"Nee meneer, wij kunnen u niet helpen, de verzender moet er een vermissing van maken bij ons."
Dus ik de verzender gecontact, en hij DHL-NL.
"Sorry, maar het is verstuurd door DHL-UK dus daar moet u uw klacht indienen."
DHL-UK; "Dit probleem moet u aankaarten bij DHL-Global want zij zijn de 'echte' transporteur."
DHL-Global; "Dit pakketje valt nu onder de afdeling Europa dus moet u naar DHL-NL".
Dus toen was het kringetje rond.
Zelf ook nog een keer geprobeerd bij DHL-Global en DHL-NL maar het zit echt vast.
En het pakketje is nog steeds in transport.
En zijn de adresgegevens nooit aangepast.
(Waarschijnlijk een gevalletje; "computer says no"')
Helaas is het bestelde uitverkocht dus de verzender kan het niet opnieuw versturen.
Maar ik mocht wel een vervangend iets uitzoeken.
Dat heb ik dan maar gedaan.
Wordt helaas verstuurd met ............... DHL.
